WordPress peksab näkku. Julmalt

Nagu kõik juba eelmisest postitusest aru said, siis mu laps on jälle kodus. Mis tähendab seda, et mu suhtlemisvajadus on rahuldatud ja blogima eriti ei kisu.

Ja wordpress on lolliks läinud ning täna mu kaks postitust lihtsalt ära kustutanud. Kirjutasin terve postituse valmis, otsustasin pildi lisada ja kui klikkisin, et jah, ainult see pilt, tuleb ta tekstilehele tagasi ja kogu tekst, peale esimese lõigu on läinud. Just praegu juhtus jälle.

Ma täna küll kolmandat postitust kirjutama ei hakka.

laul

Aga see pilt on ulmikute kokkutulekul tehtud ja mul pole aimugi, mida ma sellel pildil teen. Igatahes olen ma täna lademes teksti tänu sellele pildile ära kaotanud.

2 thoughts on “WordPress peksab näkku. Julmalt

  1. arno 26. juuli 2016, 16:27

    aga proovi blogspot.com-i !

    Like

    • Manjana 26. juuli 2016, 16:31

      proovitud, suht sama, aegajalt teeb trikke ja aegajalt on tore.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

