Minu 55 kasutut fakti

Ma olen mitme inimese kasutud faktid kahtlase huviga üle lugenud ja leidnud, et nad kõik on minuga ikka nii ühtekad – juu neis küsimusis ikka midagi on. Lugege ja mõistke, kui sarnased me oleme. Nii sarnased, et võiks käima hakata. Ma ei tea, kus me käia võiksime? Ma kopeerisin kogu kompoti Klarilt, juhul kui tema vastus täpselt sobis, siis ei hakanud ümber trükkimagi.

1. KAS SA MAGAD RIIDEKAPIUKSED LAHTI VÕI VÕI KINNI?
Mul on jube nõmedate ustega riidekapp, kus ma ei saagi uksi (ja sahtleid) korralikult kinni ja ühe ukse ees on hoopis kardin, kuna uks jäi lapsele pihku. Niuks!

2. KAS SA VÕTAD HOTELLIDEST TASUTA ŠAMPOONE JA DUŠIGEELE KOJU KAASA?
Jep, võtan mõnikord, kui normaalse lõhnaga asjad on ja üldse ei põe. Mõnikord olen neid hiljem kasutanud ka.

3. KAS SA LÕIKAD AJAKIRJADEST VÄLJA KUPONGE, KUID EI KASUTA NEID
KUNAGI?
Ega meil mingi ameerika pole, ma olen ainult nõuka lõpus kuponge lõiganud, millega elektripirne, viina jms sai. Enamusi ma ei kasutanud.

4. KAS SA OLEKSID PIGEM RÜNNATUD KARU VÕI MESILASTE POOLT?
Miks nad mind ründama peaks? Eriti karu, tal on ju kuulmine korras ja küll ta õigel ajal jooksu saab.

5. KAS SUL ON KORTSUD?
Minu vanuses? Võimalik, et on. Õnneks pole ka silmanägemine enam see mis varem😀

6. KAS SA NAERATAD ALATI PILTIDEL?
Ma ei tohiks, sest tavaliselt ma lähen hoogu ja siis on terve nägu naeratust täis. Ehk ma üritan hoolega mitte väga naeratada.

7. KAS SA LOED OMA SAMME, KUI SA KÕNNID?
Ei.

8. KAS SA OLED METSAS PISSINUD?
Ma olen metsas telkinud, seega ma olen seal kõike teinud.

9. KAS SA OLED TANTSINUD ISEGI SIIS, KUI MUUSIKA EI MÄNGI?
Teate, tants on nii lai mõiste, et ilmselgelt on ka seda kõik teinud.

10. KAS SA NÄRID OMA PASTAKAID JA PLIIATSEID?
Kooli ajal ma närisin pliiatsid ikka suht lõpuni ära. Suht tüütu, kui tundide ajal pastakalt tagumise otsa ära närisin, südamik välja tuli ja mul enam millegagi kirjutada polnud. Harilik pliiats oli eriti maitsev ja närituna meenutas tagumine ots pintslit.  Nüüd ma ei kasuta pliiatseid väga tihti ja pika aja vältel järjest.

11. MIS SUURUSES VOODI SUL ON?
Suht sama lai kui pikk, et üle kahe meetri mõlemat pidi.

12. MIS ON SINU SELLE NÄDALA LEMMIKLAUL?
Ma käisin eile Ülases konsal. Ülikõva asi oli! Stiili nimi on 8-bitine punk. Prantsusmaalt.

13. KAS SINU ARUST ON OKEI, KUI MEHED KANNAVAD ROOSAT?
Mitte ainult okei, vaid täiega cool! Nagu ka muude värvide kasutamine.

14. KAS SA VAATAD IKKA VEEL MULTIKAID?
Üldiselt mitte. Kunagi mõtlesin, et peaks jaapani animega rohkem tutvuma, aga suht igav tundus. Vanu vene multikaid ka pole ammu vaadanud.

15. MIDA SA ÕHTUSÖÖGI KÕRVALE JOOD?
Ei midagi. Kunagi jõin keefiri. Kui kuskil sööklas käiks, siis jooks vist ikka keefiri.

16. MIS KASTME SISSE KASTAD KANANAGITSAID?
Kananagitsaid on kehva maitsega igatmoodi.

17. MIS ON SINU LEMMIKSÖÖK?
Mulle meeldib vaheldus ja ma söön kõike häid sööke ja toiduaineid. Apelsin on väga hea.

18. MIS FILMI VÕIKSID SA LÕPMATUSENI VAADATA?
Mul on hea omadus filmid ja raamatud ruttu ära unustada, aga lõpmatuseni ei viitsiks ikka midagi vaadata.

19. MILLAL VIIMATI KIRJUTASID SA KELLELEGI KIRJA PABERIL?
Päris kirja pole väga ammu kirjutanud. Lapsega mõnikord jätame teineteisele paberile teateid, kui teist kodus pole.

20. KAS SA OSKAD AUTOL ÕLI VAHETADA?
Pole proovinud, ei tea. Võimalik, et oskan, kas see on keeruline?

21.OLED KUNAGI SAANUD KIIRUSEÜLETAMISE EEST TRAHVI?
Ei, ma sõidan nii harva, et mind polegi vist kunagi politsei peatanud ja lenska maantee ääres ma ei näinud ühtegi kiirusmõõdikut😛

22. MIS ON SINU LEMMIKVÕILEIB?
Tomatiga. Ja sidrunipipraga. Aga mulle meeldib vaheldus, praegu on tomatiaeg.

23. MILLAL SA TAVALISELT MAGAMA LÄHED?
Pool kaks umbes.

24. KAS SA OLED LAISK?
Praegu ma endast küll nagu laisast mõelda ei taha. Kõik on ju tehtud ja miks ma peaks tühja rabelema, kui sest lisakasu ei tõuse?

25. KUI SA OLID LAPS, SIIS KELLEKS SA ENNAST HALLOWEENIL RIIETUSID?
Marti joosti suvalistes kaltsudes, mis lõbusad tundusid. Peaasi, et nägu korralikult äravärvitud sai.

26. KUI PALJUSID KEELI SA RÄÄKIDA OSKAD?
Inglise keel tuleb kõige lihtsamalt. Vene keelega on suht hästi ja räägin väiksema aksendiga kui inglise keelt, aga ei kirjuta. Saksa keelega saan hakkama kui väga vaja. Soome keelest saan enam-vähem aru. Itaalia keelest saan siis natuke aru, kui olen veini joonud.

27. KAS SA TELLID MÕNDA AJAKIRJA?
Ei.

28. KAS SA VAATAD SEEBIOOPEREID?
Regulaarselt ei vaata midagi, aga mõnedes olen osalenud ja siis vaatan surmpoltkindlalt.

29. KAS SA KARDAD KÕRGUST?
Jep. Päris paanikaosakond pole, aga ebamugav küll.

30. KAS SA LAULAD AUTOS?
Loomulikult!

31. KAS SA LAULAD DUŠI ALL?
Pigem mitte.

32. KAS SA TANTSID AUTOS?
Jah, nii lõbus!

33. VIIMATI TEGID AUTOPORTREE FOTOGRAAFI JUURES?
Autoportree fotograafi juures? Seda värki kutsutakse selfiks ja ma ei pea end just fotograafiks, ma pole ammu pildistamisega raha teeninud. Paar päeva tagasi tegin vist selfi😀

34. KAS SA ARVAD, ET MUUSIKALID ON IMALAD?
Ei, iseseisvalt ma sellele mõttele küll ei tuleks. Viimane kord kui keegi “Tell me more, tell me more” laulis, oli ülilõbus😀

35. KAS JÕULUD ON STRESSIROHKED?
Mitte eriti, kui just väga hull tuisk pole, kuna jõulude aeg on ainus kord talvel, kui ma autoga maale sõidan.

36. LEMMIKKOOK?
Mulle maitsevad igasugused koogid, kui need pole need koogid, mida kõigis suurtes toidukauplustes müüakse.

37. KAS SA USUD VAIMUDESSE?
Ma usun eelmistesse eludesse ka, asi mul vaimudesse uskuda oleks. Kuigi enamus inimesi, kes vaimudest räägivad, ajavad jama ja võiks vähem juua/tarbida.

38. KAS SUL ON KUNAGI OLNUD DEJA-VU TUNNET?
On, aga milleks see hea on?

39. KAS SA VÕTAD IGAPÄEVASELT VITAMIINE?
Ei, üritan mitmekülgselt toituda.

40. PRISMA, SELVER VÕI RIMI?
Prisma, Selver ja Maxima.

41. NIKE VÕI ADIDAS?
Mul polegi tavapäraseid spordiriideid või jalanõusid.

42. CHEETOS VÕI LAYS?
Kuna ma põhimõtteliselt krõpse ei osta, siis ei tee vahet.

43. METSPÄHKLID VÕI PÄEVALILLESEEMNED?
Mõlemad jätavad külmaks, aga sivkad on paremad, kui ma neid kiirelt koorida oskaks.

44. OLED KUNAGI VÕTNUD TANTSIMISKURSUSEID?
Kunagi jah, igasuguseid, nimeta ainult.

45. KAS SA SAAD OMA KEELT TORUSSE PANNA?
Jah, aga ristikulehte ei oska teha😦

46. OLED KUNAGI NUTNUD, SEST OLID VÄGA ÕNNELIK?
Jah, kindlasti. Kunagi oli mul selline kena komme orgasmi ajal😀

47. KUUM VÕI KÜLM TEE?
Alguses on kuum, kui kauaks jooma unustada, külm, vahet pole.

48. TEE VÕI KOHv?
Kohv.

49. MIS ON SINU LEMMIK VÄRV?
Kunagi oli kindlasti kollane. Praegu ma nii kindlalt ei oska öelda. Oleneb tujust.

50. KAS SA SAAD HOIDA HINGE KINNI ILMA, ET HOIAKS NINA KINNI?
Jah, aga hingamisharjutuste jaoks on nina kinnihoidmisega mugavam. Näiteks teen ma aegajalt, kui tundub, et ninaga on midagi halvasti, või tujuga, Nadi Shodhana Pranayama

51. KAS SA OSKAD HÄSTI UJUDA?
Tavalise inimese kohta küll, sportlaseks ei sobi.

52. OLED KUNAGI VÕISTLUST VÕITNUD?
Ma olen tüüpiline teine.

53.KUMMAD ON PAREMAD: MUSTAD VÕI ROHELISED OLIIVID?
Ma ei mäleta, kui aus olla, kuigi ma söön vahest oliive küll. Rohelised on vist odavamad, aga kuskil rääkis, et mingid petturid värvisid rohelisi mustadeks, et rohkem raha küsida.

54. KAS SA VINGUD NII KAUA, KUNI SAAD OMA TAHTMISE?
Ei tea kelle kallal ma vinguma peaks? Klienditeenindajate, klientide? Isegi lapse puhul ei vii see kuskile.

55. OLED SA KANNATLIK?
Oleneb. Kui mul on huvitav, siis ma olen kannatlikult seal, kus on huvitav. Aga kui ma midagi teen, siis kannatlikkus küll mu tegevustega eriti kaasas ei käi.

Jee, ongi kannatlikult kõik 55 vastatud. Huvitav, kas te midagi uut ka teada saite?

One thought on “Minu 55 kasutut fakti

  1. vanaiinlane 11. august 2016, 21:41

    Miks 55 küsib rabi diskreetselt…
    Kas see on teie juudi juubel?
    Ei, se on:
    1)
    2)
    3)
    4)
    5)
    7)
    8)
    9)
    10)
    11)
    12)
    13)
    14)
    15)
    16)
    17)
    18)
    19)
    20)
    21)
    22)
    23)
    24)
    25)
    26)
    27)
    28)
    29)
    30)
    31)
    32)
    33)
    34)
    34)
    35)
    36)
    37)
    38)
    40)
    41)
    42)
    43)
    44)
    45)
    46)
    47)
    48)
    49)
    50)
    51)
    52)
    53)
    54)
    55)

    Tegin malli Arvmamusfestivali jaoks valmis, printige välja ja olge häppi😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

