Igapäevane vajadus ennustada

Kuna eelmine postitus lasi kogu auru kenasti välja ja ma tunnen end seetõttu pisut kehvasti ja vähe keppisaanuna, siis täna kirjutan hoopis pehmemal teemal. Avan kogu oma kahtlase ja ebaratsionaalse sisemuse, et te saaksite selle peal jalutada ja paljaste varvastega mõnusaid karvatorte sasida. Ma annan kõik lingid netiavarustesse, kus ma oma kummalisi vajadusi tuleviku ennustamiseks täitmas käin. Jah, ma usun tähtedesse ja mulle meeldib. Ei tea kellele see peaks haiget tegema, kui mina usun. Tasuta.

Mul on terve hunnik erinevaid horoskoobilinke. Kõige lihtsam on igapäevane neitsihoroskoop. Tegelikult loen ma sealt lühikirjeldust päeva põhimõjude kohta, mis kehtivad kõigile tähemärkidele. Iga päev ma ei uuri horoskoope. Kui tuju tuleb. Samal saidil on veel hunnik infot täpsemate tähtede seisude kohta ja keerulised jutud, kuidas tähetedega ennustada. Neid ma kunagi uurisin. Loomulikult on mul enda (ja kõigi lähituttavate) sünnihoroskoobid, kus on kõik planeedid ja majad kenasti kirjas. Muarust on sünnihoroskoop väga tore asi, et endast paremini aru saada. Ja teistest ka. Tuttavate kummalistele külgedele olen ma ka sünnihoroskoobist vastuseid leidnud. Siin lingil samal saidil saab paari nupulevajutusega koostada ühe parima sünnihoroskoobi, mis ma netis tean,  kuigi see on inglise keeles.

Kuid mõnikord on tahtmine rohkemate näitajate järgi. Näiteks sel lehel saab tasuta salvestada enda ja tuttavate sünniandmeid ja koostada erinevaid horoskoope. Millegipärast meeldivad mulle rohkem need, mida on teinud meeste nimedega koostajad. Näiteks on seal “Short Report – Forecast“, mis kirjeldab praeguse aja ja tuleva poole aasta astroloogilisi mõjusid. Hästi kirjutatud. Loed läbi ja kohe saad arui, et kõiges pole süüdi PMS või see, et pole ammu keppi saanud, hoopis tähed on süüdi. Mitte mina ise, tähed hoopis! Ja tähed annavad ka märku millal on õige aeg midagi teha või mitte teha. Mul on koostatud oma elus päriselt toimunud olulistest sündmustest tabel ja ma võin kinnitada, et mulle küll kehtivad tähetede mõjud. Kui on seis, et midagi olulist juhtub, siis juhtub ka.

23aug16

Minu tänase päeva tähtede seis

Ja on veel ka kolmas koht, kus ma tähti uurimas käin. Siin. Siin saab ka oma sünniaja salvestada ja kohutavalt suurel hulgal erinevaid raporteid erinevate ajahetkede kohta tasuta koostada. Aga tekstid on seal kehvavõitu, see-eest graafika on hea. Ja tabelid. See ülemine pilt ongi sealt pärit. Nagu näha, siis on täna päike on neitsisse sisenenud ja neitsis on veel terve hunnik erinevaid planeete, mis tähendab, et te kõik olete täna rohkem neitsilike iseloomujoonte, käitumise ja mõtlemisega kui tavaliselt. Kuigi vähemalt kuu, kes sisetundega tegeleb, sõidab täna sõnnis ja loodab, et kõik kulgeb rahulikult ja tavapärast teed pidi. Ja nii ongi!

Igaks juhuks täpsustan, et minu arvates on tähtede uurimine meelelahutus. Meelelahutus inimestele, kelle elu on enam-vähem korras. Kui oled oma elukese kas ise ära rikkunud või lubanud seda teistel teha, siis on äärmiselt keeruline ka tähtedest midagi välja lugeda ja võib veel suuremasse depressiooni kalduda.

Tagged:

5 thoughts on “Igapäevane vajadus ennustada

  1. Klari 24. august 2016, 12:47

    Jaa, mulle ka meeldib alati kõike astroloogia kaela ajada – et mitte iseloom pole sitt, vaid Marss on Kaaludes. Ja sinna ma ei saa ometi midagi parata!

    Liked by 1 person

    • Manjana 24. august 2016, 13:10

      mul on amburis😛

      Like

  2. Indigoaalane 24. august 2016, 13:24

    Tegelikult läheb kõige rohkem täppi see
    http://www.astrologyzone.com/horoscopes/

    Like

    • Manjana 24. august 2016, 14:32

      sellele lehele ma polegi sattunud, tänud!

      Like

  3. Tilda 24. august 2016, 13:25

    Kuu seniidis. Ja see, et ma horoskoope ei loe ega usu, ei ole mingi näitaja🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

