Kuidas ma igasse pittu ei saa ja äkki ei tahagi

Blogidelugemine on ikka hariv tegevus. Meelelahutus küll, aga aeg-ajalt saab midagi uut ka teada. Helen kirjutas täna, et tal oli vist moodne FOMO-fenomen. Kuna postitusest ei selgutunud, millega seda fomo süüa saab, siis google rääkis: “Fear of missing out. Hirm, et sa jääd mingist sotsiaalse suhtlemise asjast ilma. Et kuskil toimub pidu, kuhu sa ei saa või sind pole kutsutud.”. Ma hakkasin mõtlema, et kas mul ka fomo vahest peale tuleb?

Mõnikord on küll kahju, et ma kõikidesse kohtadesse ei saa, kuigi tahaks. Näiteks mu eksi uus naine ostis talle purjeka ja eks ütles, et mina ei saa sellega sõitma. Laps ja kõik suva sõbrad saavad, aga mina mitte. Ja fb on pidevalt täis pilte kuidas nad jälle käisid purjekaga erinevaid väikesaari vaatamas. Ma jumaldan väikesaari!  Alguses eks põhjendas, et ta uus naine ei tahaks, et me liiga tihkelt suhtleme. Kuna armukadedus on mulle suhtleliselt võõras tunne, siis ma ei saa sellest aru. Ta on ju eks põhjusega, me ei sobi kokku elama, muidu inimestena ikka sobime. Kus on probleem? Mul ei ole mingit huvi vana viga kordama hakata, aga ma tahaks ka purjekaga sõitma. Ma pole kunagi saanud. Purjekaga sõita pole saanud.

Üks sõbrants käib ka, piltide järgi otsustades, kuskil purjekaga sõitmas. Aga ma ainult oletan, sest ta pole täpsemalt midagi rääkinud. Teoreetiliselt ma nagu tahaksin teada, et mis purjekas ja mis värk, aga ta ise pole midagi rääkinud. Ma ei küsi ka. Ma eeldan, et juu on üritus, kuhu mind kaasa kutsuda ei kõlba ja siis ei räägi ka. Et seal on mingid sõbrad, kellega ma täiesti segastel asjaoludel ühte paati ei mahu. Kuigi ma ise arvan, et ma mahun suvaliste inimestega samasse paati. Ma olen paindlik ja võin käituda kõikidesse olukordadesse sobivalt. Või ma vähemalt ise arvan nii. Äkki oli paat liiga väike?

Ma tean, et ma olen olnud minevikus erinevat tüüpi tüütu tegelane. Suve alguses selgus, et üks sõbranna, kellega me paar aastat tagasi tihedalt suhtlesime, ei saanud mind sünnipäevale kutsuda, sest nad olid ühe teise sõbrannaga jõudnud otsusele, et ma suudan igas pulmas pruudina käituda. Kolmas sõbranna üritas talle selgitada, et ma olen muutunud ja see ei ole enam üldse kehtiv tõde. Lõpuks võttis sünnipäevalaps suure riski ja kutsus mind sünnipäevale ja ma käitusin täiesti eeskujulikult. Ja mul oli ikka lõbus. Ja teistel ka. Ja kõik oli kõige paremas korras. Ja kõik esmased kahtlejad tunnistasid, et ma olen muutunud.

Nujah, mul ei ole enam seda deprekat, mis mind peale eksist lahkuminekut mõned aastad vaevas. Nii vaevas, et ma ise ka täpselt aru ei saanud, mis toimub. Deprekas peaks ju loiuks ja kontaktivõimetuks tegema? Nii vist seda kirjeldakse. Aga ma olin liigagi kontaktivõimeline. Selline suhteliselt äge ja kiire nagu ralliauto. Nüüd on mul tunne, et ma muutun aina introvertsemaks. Ma ei viitsi enam eriti uute inimestega ise tutvuda. Mõnikord isegi natuke pelgan, kui on vaja võõrastega kohtuda. Ja ei ole nagu tunnet, et ma olen kuskilt peolt kõrvale jäänud, sest ma ju käin täpselt nii palju kui tahan väljas ja tihtipeale tundub, et mõni käimine oleks võinud vabalt ka ära jääda ja midagi poleks puudu.

seened

Ma käisin sel nädalal kahel aiaga tuttaval külas ja mõlemas aias kasvasid seened. Peab ikka hull seeneaasta olema, kui Tallinna aedades söögiseened kasvavad! Mõnel aastal olen ma väga metsa seenele tahtnud, sel aastal ma üks kord olen käinud ja ma ei teagi, kas ma tahaks veel. Kui keegi kutsuks, siis läheks, aga erilist FOMO küll pole. Huvitav, mis seened need pildil võiks olla? See junn on pirn.

Tagged:

10 thoughts on “Kuidas ma igasse pittu ei saa ja äkki ei tahagi

  1. sitsidsatsidpatsid 28. august 2016, 17:41

    Mõnus lugemine, ise kirjutaks vist umbes sama.

    Liked by 1 person

  2. vanaiinlane 28. august 2016, 18:17

    Kui purjekas rahu ei anna,
    siis autentse tunde saamiseks
    korralda läbu oma korteri WC-s,
    nii et keegi ei välju sealt mitu ööpäeva😀
    Enam-vähem niimoodi valitakse personali purjereisile.

    Like

  3. K. 28. august 2016, 19:21

    Mida see innoirja oma blogis jauravad, et sina oledki see purjekaga anonüümne kommentaator kes neid kiusab 😁

    Like

    • Manjana 28. august 2016, 21:13

      ongi minust postitusest postituse teinud :O ma loen tõesti palju blogisid, aga kommenteerin päris harva ja nende blogi ma ei loe muidu, kui keegi ei viita. päris imeliku postituse on teinud, ma ei saagi aru, mida nad sellega taotlevad.

      Vanaiinlane, kui sul seda kommenteerimise jaksu üle jääb, mine ja kommenteeri innot ja irjat ka. googelda “inno ja irja”, küll leiad. nad seal väikesed ja õnnetud ja vajavad hädasti, et keegi neid peale nende enda ka veel kommenteeriks. ma tõesti ei viitsi.

      Like

      • K. 28. august 2016, 21:35

        Nad keerasid endal anonüümse kommenteerimiseks kinni. Postitus oli tõesti veider. Kuna keegi enam ei kommenteeri, siis äkki hakkasid erinevaid inimesi torkima nagu neil varem kombeks oli?

        Like

        • Manjana 28. august 2016, 21:40

          käisin perekoolis lugemas, et mis toimub. neil on seal enda jaoks eraldi teema avatud, kus nad ise ka aeg-ajalt kirjutamas käivad. sealt selgus jah, et kommentaaridega on probleem ja proovivad rohkem kirjutada. nad vanasti kasutasid kogu aeg seda nõksu, et kirjutasid teiste blogijate kohta mingit jama kokku, et siis kõik blogijad lähevad leili ja hakkavad neist kirjutama. aga tänapäeval see enam nii lihtsalt ei käi. pealegi ei eruta tänapäeval enam kedagi minu pärisnimi, sest ma pole mingi tuntud inimene.

          Liked by 1 person

      • K. 29. august 2016, 09:45

        Nüüd nad arvavad, et iga kommenteeri ja on Sirje. Täiesti lollakad.

        Like

        • Manjana 29. august 2016, 12:54

          ma hästi ei usu, et nad on lollakad. äkki nad ikka meelega teevad nii? mul puudub igasugune huvi kontrollima minna, mis seal toimub. aga ma kommenteerin kõiki blogisid mitteanonüümselt, sest mul ju on kasutajanimi, mis pole mu pärisnimi.

          aga ma eile vaatasin nende postitusi ja vanu pilte. inno oli noorena ikka üllatavalt inetu. kui sedatüüpi mittemidagi sisaldavad mehed saavad nii ilusaid naisi nagu irja ja ingrid, siis peab olema tegemist sotsiopaadiga, kes mõjutab madala enesehinnanguga naisi ebaausate võtetega. ei jäänud postitusest mulje, et ta oma puudujääke näiteks naise eest hoolitsemisega oleks kunagi korvanud. kui arvestada tema praeguseks juba aastaid kestnud haiget käitumist ingridiga, siis ka see kinnitab, et tegemist on sotsiopaadiga/psühhopaadiga ehk inimesega, kelle emotsionaalne külg on omadega pees ja tänu sellele saab ta süümevabalt inimestega manipuleerida ning ise suudab ainult teiste kohta negatiivseid ja omanikuinstinktil põhinevaid tundeid tunda.

          Like

  4. tegelinski 28. august 2016, 21:33

    Pildil vist tavavahelikud. Kunagi söödi, nüüd loetakse kõlbmatuteks. Parem mitte korjata😉

    Like

    • Manjana 28. august 2016, 21:47

      ma ei tea seentest eriti palju, aga googli pildiotsingu järgi tundub, et võiks vist jah olla. aitäh!

      Liked by 1 person

Kommenteerimine on suletud.

