Riietega magamisest

Printsessi juures käib aktiivne aruelu millisel hetkel tuleks magades riided seljast ära võtta. Eriti huvitavad on kommentaarid. Inimesed on ikka nii erinevad, eriti kui juttu tuleb intiimsematest teemadest, mida tavaliselt seltskonnas ei arutata.

Mina magan üksi ja terve oma täiskasvauea olen alasti maganud. Ma täpselt ei mäleta, millal ma alastimagamise mõnud avastasin, aga ööriietust olen ma lapsest saati nõmedaks pidanud. Lapsena oli põhiline dilemma, et kas öösärk või pidžaama. Ma mäletan, et mul oli maani trikotaažist öösärk. Valge ja täppidega. Pakun, et ma kandsin seda millalgi põhikooli ajal. Äkki ma keskkoolis hakkasingi riieteta magama? Vot ei mäleta. Üksinda hakkasin ma elama siis, kui tööle läksin, ehk natuke enne, kui 20-aastaseks sain ja siis magasin ma kindlasti alasti, sest riietega on ebamugav magada. Mul on ka sellest ajast reegel, et ükskõik kui väsinud (või purjus) ma olen, riietega teki alla ei lähe.

Minu arvates on riietega ebamugav magada. Need võivad külje alla kortsu jääda või keerates ümber keha väänduda ja siis on ju ebamugav. Ma olen printsess herneteral, ei talu mingeid pisijamasid külje all. Kui ma olen külmetunud, siis kasutan öise ravivahendina villaseid sokke ja salli. Ja muidu olen ikka täiesti alasti, sest aluspükstega magamine küll mu külmetusele kuidagi ei mõju, varbad ja kael peavad soojas olema. Kui meil majas oli peale remonti talvel kuu aega küttega probleem ja temperatuur langes 9 kraadini, siis ma kasutasin lisatekki. Ma kunagi õmblesin endale telkimise jaoks magamiskoti sisse fliisist koti, et külm poleks. Vot sellega magasingi kodus oma teki all, kui tuba kole külm oli. Alasti, loomulikult.

Printsessi kommentaarides oli ka juttu lastega koos elamisest. Kuna me eksiga kumbki ööriietust ei kasutanud, siis ei ostnud me seda ka lapsele ja ka tema on kogu aeg alasti maganud. Välja arvatud vastsündinud beebina. Siis tal oli mingi öökombe. Kui ta meie voodisse ronis, siis ta tuli oma tekiga. Praegu samamoodi. Või kui ma magan alles ja ta on juba riides, siis ta lihtsalt ei roni mulle teki alla, sest ta teab, et ma magan alasti. Ja tema ka. Minu ema magab küll öösärgiga. Alati.

Kommetaaridest teemal, et riietega tuleb magada, et voodipesu ei peaks tihti pesema, ma aru ei saa, ma käin õhtuti ennast pesemas. Ja kõik need jutud püsipartneriga seksimisest ja siis riiete ära võtmisest ja tagasi panemisest on minu jaoks ka minevik. Minul algab seks ikka sellega, et vastastikku riietatakse teineteist lahti. Kui aeglaselt või kiiresti see käib, sõltub olukorrast, aga peale lahtiriietumist ei jääda niisama magama. Ja ma pärast seksi panen end aint siis riidesse, kui ma ära lähen. Jessas, nüüd kõlab nagu prostituut. No ma tavaliselt ikka ei lähe kohe pärast seksi ära, sest mulle meeldib hommikune seks ka. Ee, kas see kõlab ka kahtlaselt? Kuigi riietega seksimine on muarust päris erootiline. Eriti seepärast, et tavaliselt ikka võetakse kõik riided ära. Jessas, ma olen nii pikalt ilma olnud, et nüüd muust enam kirjutada ei oskagi. Sorry! Ma nüüd lõpetan selle kahtlase jutu eriti kahtlase koha peal ära.

penny_sheer_elegance_night_dress

Googeldasin öösärki ja sain ülevaloleva pildi. Vot sellest ma saan ka aru, kui naine paneb magamaminekut ette valmistades sellise riietuse selga, mis teeb otsese vihje, et vanamees, võta see mul seljast ära. Täiesti arusaadav ju😀

Tagged:

23 thoughts on “Riietega magamisest

  1. vanaiinlane 4. september 2016, 16:16

    Miks ma ei maga alasti?
    Sest öösärki pesta on lihtsam kui voodipesu.
    Miks on mul müts peas magades?
    Sest juukseid pole ja padjapüürid rasvuvad…
    Miks ma ei maga voodis?
    Sest põrandat pesta on lihtsam kui voodit😀

    Like

    • Manjana 4. september 2016, 16:23

      mingi vanade meeste mure. lulu printsessi blogis kirjutas, et ta määrib alasti oma voodipesu kole kiiresti ära.

      Like

  2. w 4. september 2016, 16:18

    Eile vastu tänast magasin ilma riieteta, täna vastu homset magan suure t-särgiga (millega kodust väljuda ei kannata), vahel magan autos v suva kohas ka jope ja ketsidega… kõik oleneb asjaoludest.

    Like

    • Manjana 4. september 2016, 16:24

      ma pole ammu mittevoodis maganud. selline igav elu mul.

      Like

  3. väga väga naine 4. september 2016, 16:26

    Ma olin veendunud alastimagaja, sest see ümber keha keerdumine oli nii nõme tunne ja väh.
    Aga nüüd on mul nelja tekiga ikka külm, magan pidžaamas ja kõige paksemate sokkidega, mis pole villased. Kui vahel harva hakkab palav, lükkan sokid jalast ära.
    Ümberharjutud,

    Like

    • Manjana 4. september 2016, 16:30

      energiapuudus ilmselt sul, energia kulub sul millekski muuks kui keha soojendamiseks. ma just öösel lähen üleni soojaks. päeval ikka näiteks käsi läheb külmaks vms.

      ma olen see suvi end lõpuks lahtise aknaga magama harjutanud. mõnusalt jahedaks läheb. vanasti ma ei tahtnud, sest hommikul ajas automüra ülesse, nüüd ma lähen panen akna kinni kui nad sõitma hakkavad ja mind ülesse ajavad ja magan edasi.

      Like

  4. Klari 4. september 2016, 17:14

    Mina magan ka alasti ja ma kohe ei kannata, kui midagi voodis seljas on, sest see on NII ebamugav mu meelest. Eriti kui mingi särk või midagi on, sellega ma põhimõtteliselt kägistan end öösel ära lihtsalt, sest ma magan niimoodi… väga aktiivselt, ma rabelen vist öösel väga palju. Ma pean juuksed ka ööseks pealaele krunni panema, sest muidu on pats kaela ümber ja lahtiste juustega magada oleks mu meelest täiesti võimatu, sest neid juukseid on siis terve voodi täis. Aga sokid ma panen tihti jalga, sest mu varbad külmetavad kogu aeg (ma olen üldse suur külmavares). Aga magades mul külm ei ole, vastupidi, kui mul midagi seljas on, siis ma kuumenen lihtsalt üle.

    Ma magan isegi hotellis alasti (kui ma just kellegagi tuba ei pea jagama), ma ei tea, pisikufoobikud sureks vist ära sellise mõtte peale.

    Like

    • Manjana 4. september 2016, 17:39

      ma ikka ei usu, et need hotellipisikute kartjad päriselt on olemas. hotellis on ju eriti puhas pesu, iga päev pesevad, ma ei pese oma voodipesu sugugi mitte iga nädal.

      Like

    • Manjana 4. september 2016, 17:48

      aga see, et jalad külmetavad, on halb. nii jäävad sulle igasugused külmetushaigused kole hästi külge.
      ma kunagi kirjutasin sellest kuidas ma oma jalad soojaks sain, aga kuna ma kirjutasin tervisespordist samas postituses halvasti, siis sa äkki ei lugenud. ma lingin: https://lastejutud.wordpress.com/2015/07/30/kuidas-jalad-ise-soojad-seisavad-ja-miks-tervisesport-imeb/

      See on eelmise aasta suvest ja ausalt ka, mul on jalalabad nüüd kogu aeg soojad, kuigi ma hiljem enam seda protseduuri korranud pole. peaks käte kohta ka mingi triki otsima.

      Like

      • Klari 4. september 2016, 18:20

        Ma lugesin seda küll, aga asi pole mitte tervisespordis, vaid selles, et ma kipun automaatselt välja lülituma, kui asi tšakrate kanti läheb. Aga no tühja sest, lugesin uuesti. Ütleme nii, et ma natuke kahtlen selles meetodis, aga kui sulle mõjus, siis on ju väga hea. See, et mul varbad tavaolekus külmetavad, on köömes selle kõrval, milline Raynaud’ sündroom mind talviti vaevab (issand, ma lihtsalt juba kardan seda aega jälle). Kui selle vastu mingi asi aitaks, oleks küll hea.

        Like

        • Manjana 4. september 2016, 18:29

          aga proovi, jalatalla massaaž on niikuinii kasulik asi ja see ei võta väga palju aega. mul pole jalgade külmetamine kunagi probleemimõõtu olnud, aga nüüd pole nad isegi jahedad enam olnud. augustis ma eriti sokke kandnud pole, öösiti võib mujal külm hakata, jalgadel ei kunagi.

          Like

  5. vanaiinlane 4. september 2016, 18:26

    Alasti naise keha ei ole erootiline.
    Keha peab olema veidigi kaetud, et fantaasia,
    see seksi mootor, partneril käima tõmmata kõigepealt.
    See öösärk su pildil pole üldsegi paha mõte alustamiseks.

    Like

    • Manjana 4. september 2016, 18:30

      minu jaoks on küll ilus alasti keha ka erootiline, vahet pole kas mehe või naise keha, kui on ilus, siis ka erootiline.

      Like

      • vanaiinlane 4. september 2016, 18:45

        Fantaasiapuudus? Või…

        September ei ole sinu kuu, kuidagi nutune on su tekst?
        Sa tõmbad sellega ligi igasugu haigeid ja muidu õnnetuid,
        aga sa ei suuda neid ravida ja vajud ise sügavamale nuttu…

        September on minu kuu, karge, ei saa enam alasti magada😀
        Survet öösel vähemaks lastes, tundsin, et külm on, panin pusa selga.
        Septembris on sündinud mu ema ja mu eks ja kes kõik veel…

        Like

        • Manjana 4. september 2016, 18:59

          ma näen jah, et sa juba mitu kommentaari oled kirjutanud, ravi end, nagu sa juba märkisid, ma ei viitsi sind ravida. tore isegi, et ma sulle vastata viitsin. tegelt ei peaks, siis sa ei üritaks mind ahistada.

          Like

      • vanaiinlane 4. september 2016, 18:48

        Erootiline ei ole sama mis esteetiline.

        Like

      • vanaiinlane 4. september 2016, 19:35

        Tuli see lõpuks!
        Siiras ja vihane purts.
        Nii ongi vaja pidevat panna,
        mitte pugeda Malluka ja Printsessi taha,
        ja noppida teemapuru nende blogidest pidevalt.

        Like

        • Manjana 4. september 2016, 19:51

          ära mölise, ma kirjutan millest ma tahan, kui ei meeldi, mine inno ja irja blogisse, nad täiega ootavad sind juba.

          Like

        • vanaiinlane 4. september 2016, 20:05

          Mulle meeldivad rohkem naised,
          küpsed, targad, munadega (smart ass)
          karastunud, lesestunud, blogistunud😀

          Like

  6. www.minajamuud.blogspot.fi 4. september 2016, 18:52

    Haigena olles sall kaelas ja sokidnjaladbja muidu alasti?😀 vot see on palju huvitavam vaatepilt kui su postitusse lisatud Google pilt!

    Like

    • www.minajamuud.blogspot.fi 4. september 2016, 18:53

      Sokid jalas*😀

      ma ei saa aru, kuidas ma nii mitu tähte mööda vajutasin ega märganud😀

      Like

  7. A. 6. september 2016, 12:15

    Ma olen nii harjunud magama ööriietuses (ükskõik mis kujul see on). Olen ka mõned korrad paljalt magama jäänud, kuid selline alasti tunne on😀 ja kuidagi jahe hakkab. Ja kui vaja keset ööd vetsu minna või lapse tekki kohendama, siis peab pooluimas hakkama hommikumantli järele haarama. Ah tegelt ma suudaks siia terve nimekirja põhjuseid välja nõiduda miks see alasti magamine mulle ei sobi – sest loll on see, kes põhjust ei leia. Aga peamine ongi see, et mulle ei meeldi see alasti tunne. Eks see vist on harjumus? Kunagi oli mul lapsena see vana aja raske tekk ja kui mulle osteti uus popikas vatiinitekk, mis oli nii sulgkerge, siis ma ka magada ei saanud, sest midagi oli nagu puudu😀

    Like

    • Manjana 6. september 2016, 12:49

      ma seda vatitekilt kergemale tekile ülemineku tunnet mäletan. oli jah imelik.

      aga alastus ja sellega üksindaolles seonduvad tunded, on suhe oma kehaga. millegipärast on meie kultuuriruumis kombeks inimestele õpetada oma alasti keha häbenemist. ma saan aru, et teiste ees tuleb häbeneda, aga enda ees ka. umbes nagu naine peaks ka häbenema, kui talle seks meeldib. aga tabusid võib ju iga hetk murda üritada. ma hea meelega tahaksin teada, mis tunne see on, kui jääd alasti magama ja on imelik seepärast. uuriksin ja mõtleksin kohe hoolega, mis tunne see selline on. ja öösiti teki all ju keegi ei vaata. siis ka ei vaata, kui öösel vetsu lähed, kõik ju magavad. väikesel lapsel on täiesti ükstaspuha, kas vanemad on riides või mitte. alles teismelist hakkab teiste ees alastus häirima.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

