Kaltsukast tagi ja püksid

Kuna eelmises postituses oli juba liiga palju poliitikajuttu, siis tänane on puhas meelelahutus – kaltsud-värgid! Käisin eile keskturu kaltsuriiuleid kammimas ja sinna oli uut kaupa tulnud. 50 ja 30 sendised hunnikud kõrgusid ohtlikes kõrgustes ja võtta oli nii mõndagi.

Mina läksin kaltse kammima, kuna mu laps tegeleb rebaste retsimisega. Viimane klass noh. Ja nad seal panevad rebastele imelikke riideid selga. Ma enda aegadest küll midagi sellist ei mäleta. Keegi poiss olevat käinud päev otsa roosas ülikonnas ja juuksed ka roosaks värvitud. Mu lapse rebasetüdrukud juuste värvimisega nõusse ei jäänud. Minu ülesanne oli leida kaltsukast värviline pluus ja dressipüksid, mis omavahel imeliku komplekti moodustaksid. Sain tööülesande kuna keskturu kaltsukas toimib lõuna ajal ja kui lapsel peale kolme kool lõpeb, on kõik kaltsuhunnikud kinni kaetud ja turg lõppenud.

Pluusi leidmine ei olnud mingi probleem. Vali ainult välja. Ma valisin mitu korda ja panin jälle tagasi, kui parema leidsin. Endale ostsin ka ühe vahva kortsuriidest krae ja mõnede nööpidega sinise pluusi 30 sendiga, aga ma ei viitsi seda pildistada. Selle postituse tegin ka sellepärast, et tegin katseks paar pilti oma uutest pükstest ja tagist ja mõtlesin, et kui 1 pilt välja tuleb, siis blogin. Enam-vähem tuli välja.

Püksid on õhukesest trikotaažist ja sobivad mõnusalt toas ringi laskmiseks ja suvel õue ka, ma arvan. Mul ju töökäimiseks riideid vaja pole, ma enamuse aja veedan koduseinte varjus. Raamatupidamiskliente neis riietes vast ei võõrusta, aga fotošopi omi vabalt. Pükstel on taskud ja taskust leidsin sooduskupongi rootsi Mäkki. Kuna ma burkse ei armasta, siis täpsemalt ei uurinud. Püksid maksid 50 senti.

Kuid tagi oli puhas impulss-ost. See on H&M-i oma ja kunstnahast. Ma just kevadel nägin sellest tagist netis juttu, et see on maha kopitud mingi eriti vinge disaintagi pealt. Ma ei suutnud ostmata jätta, kui täiesti korras tagi maksab 50 senti.

puksid

Lapsele leidsin ilusa kollase südametega pluusi, mille kohta ta ütles, et võtab selle hoopis endale, mitte rebase retsimiseks. Ma loodan, et heleoranžid dressipüksid läksid rebasele kenasti jalga.

Mu selja taga on Moskva 1980. aasta olümpiamängude maskott Miškaga kilekott. Originaal. Ühelt tuttavalt sain. Nii vahva kott!

Tagged: ,

One thought on “Kaltsukast tagi ja püksid

  1. LegaalneBlond 29. september 2016, 14:55

    See kilekott on tõesti ilgelt lahe!🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

