Pisut imelik kiidulaul ühele blogijale, ehk jutt kõigile, kes sooja ilma igatsevad

Ma olen varem kirjutanud, et mulle ei meeldi blogidest reisikirjeldusi lugeda. Umbes samal põhjusel ei meeldi mulle ka inimeste reisipilte vaadata – hoopis kenamad on proffifotod, kui tavalise inimese reisil klõpsitud pildikesed igavalt seisva tema endaga. Reisijutte on sama keeruline kirjutada kui Eiffeli tornist huvitavat fotot piltida.

Kuid nüüd ma loen ja naudin tõeliselt head reisijuttu. Ma ei tea milles on probleem, et see mulle nii üliväga meeldib. Võimalik, et tuleks süüdistada eriti eksootilist asukohta – Bali saar. Ma kontrollisin isegi kaardi pealt järgi, et kus pärapõrgus ta asub ja on ikka kaugel küll. Tegemist on Epnerite pulmareisiga, mida kirjutab blogi Constany’s sparkles. Panen lingi esimesele jutule, kus nad saarele maabuvad. Mul on loetud viis esimest postitust, nelja viimast pole veel lugeda jõudnud, sest ma tahan seda nautida nagu magustoitu. Õigel ajal ja aeglaselt. Koos videotega.

Võimalik, et probleem on selles, et nende mesinädalad ei tundu nagu tavalise eestlase puhkusereis. Jääb mulje, nagu reisiksid ebanormaalselt rikkad inimesed, kes saavad endale lubada luksusvillat ja kõike, mida üldse unistada oskad. Ma ei tea palju nad reisi eest maksavad. Ei usu, et päris ulmelisi summasid, aga kõigest jääb luksuslik ja eksootiline mulje. Loomulikult ongi Bali ülieksootiline. Nad on postitustes ka kohalikke hindu maininud ja tegelikult on kohalikud inimesed nii vaesed, et isegi eestlase jaoks on hinnad eriti madalad.

Tegelikult on mulle alati ka läbi blogi  Triinu-Liis meeldinud, selline armas ja lõbus inimene. Päriselt nägin ma teda vilksamisi blogijate peol. Pärast blogijate pidu leidus hulk inimesi, kes arvasid, et päriselus ta polegi nii armas nagu oma blogis. Ma küll ei kurda, et malbusele särtsu juurde tuli. Vot ja nüüd on värske abielupaar eksootilisel reisil ja kirjutab elamustest reisikirjeldust, mis mulle üdini meeldib.

bali-temple

Kui mind miski nende reisipostituste juures häirib, siis on selleks keelekasutus. Triinu-Liisi eesti keel on nii kõnes kui ka blogis pooleks inglise keelega. Jah, paljud noored tänapäeval nii räägivadki, aga ta ei ole ju enam teismeline. Kuna mu enda esimene võõrkeel ei ole olnud inglise keel, siis ma sel teemal iriseda ei saa, aga mulle tundub, et ka nende inglise keel on samamoodi pisikese sõnavaraga nagu eesti keelgi. Aga see kõik ei takista mind nende reisikirjelduse nautimist  ja keelepede mängimine annab märku vaid mu enda madalast enesehinnangust.

Vot selline imelik kiidulaul täna. Ma juba mitu päeva plaanisin selle postituse kirjutamist, sest ma olen kindel, et enamus mu blogilugejad Triinu-Liisi ei loe, kuigi tal on väga suure lugejaskonnaga blogi.

Tagged:

2 thoughts on “Pisut imelik kiidulaul ühele blogijale, ehk jutt kõigile, kes sooja ilma igatsevad

  1. nj 17. oktoober 2016, 22:52

    Triinu-Liisi emakeel ei ole eesti keel, võib-olla see on põhjuseks, miks sõnakasutus ehk ei ole päris sama rikas kui mõnel teisel eesti blogijal?

    Like

    • Manjana 17. oktoober 2016, 23:06

      seda ma ei teadnud :O

      Like

Kommenteerimine on suletud.

