Kuidas ma endale nime sain

Just siis, kui ma jõudsin oma FB-lehele ära kirjutada, et pole juba nädal aega blogida tahtnud ja kas see ongi lõpp, leidsin Klari blogist, et käsu peale saab ka blogida. Kuna üldjuhul jagan ma endale korraldusi ise või teeb seda mu nupsurullist tütar, siis tundus ahvatlev omada blogimiseks plaani, mida on lihtne jälgida.

Plaani leidis Klari rohelise südamega tüdruku blogist (mida ma ei loe). Heitsin pilgu plaanile ja avastasin, et mulle ei meeldi kõik, mis seal on kirjas. Et mul on juba nädal aega jõlkunud peas paar teemat, millest ma tahaksin kirjutada, aga pole parajat hoogu kätte saanud ja neid teemasid seal nimekirjas pole. Tuleb plaan ringi teha! Kuid esimene teema tuleb täna ja räägib blogi nimest, sest ma ei ole sellest kunagi kirjutanud.

Minu blogi aadressi lastejutud päritolu on jube lihtne – mul oli plaanis siia aadressile lastejutte kirjutama hakata. Harjutamise mõttes. Jutte, mida kõlbaks lastele näiteks unejutuks lugeda. Aga ma ei jõudnud neid eriti palju kirjutada, kui juba mu esimene blogi vajas blogspotist ära kolimist, ja juba avatud wordpressi aadress osutus mugavaks lahenduseks ja nii kolisin ta kogu täiega siia ümber ja jätkasin tavablogimist.

Manjana tähendab hispaania keeles homme ja laiema mõistena, et olgem tšill ja aega on nende kiirete asjadega. Ma olen ise väga täpse kohaletulekuga tüdruk, aga mulle meeldib lõunamaine suhtumine aega ja inimestesse ja nii ma endale sellise nime võtsingi.

Kohustuslik jutt räägitud, nüüd kopin siia blogimisnimekirja ja parandan selle endale sobivaks: mulle täiesti igavad teemad kustutan ära ja lisan endale huvitavaid. Kui keegi lugejatest tahaks mu nimekirja midagi lisada, siis andke tulla. Ma ei võta endale kohustust iga päev ma blogima hakata, lihtsalt lähtun järgmise teema valikul sellest nimekirjast. Kui vahepeal peaks tulema meeletu tahtmine hoopis millestki muust kirjutada, siis kirjutan.

Päev 01 – Blogi nime tähendus
Päev 02 – Mis vahe on mõnitamisel, iroonial ja manipuleerimisel
Päev 03 – Reisimisest
Päev 04 – Mida ma eile tegin
Päev 05 – Autoriteedid ja võim
Päev 06 – Ennustamine
Päev 07 – Lemmiksöögid
Päev 08 – Naised on Veenused ja mehed Marsilt
Päev 09 – Meelelahutusest
Päev 10 – Pildipostitus, tänased fotod
Päev 11 – Toitumisest
Päev 12 – Mul on praegu seljas …
Päev 13 – Kas parem on olla tugev või nõrk
Päev 14 – Kuidas olla õnnelik
Päev 15 – Minevikumälestus
Päev 16 – Millised inimesed mulle meeldivad
Päev 17 – Lemmikriietus
Päev 18 – Mis on usaldus
Päev 19 – Kui ma saaksin ühe päeva olla mees
Päev 20 – Milline on hea nali – jäi ära
Päev 21 – Mida ja miks inimesed teesklevad – jäi ära
Päev 22 – Kus tahaksin praegu olla? – jäi ära

koogiselfi

Kui kedagi peaks huvitama, milline näeb välja mu köök, siis selle selfi ma köögi näitamise eesmärgiga pildistasingi.

5 thoughts on “Kuidas ma endale nime sain

  1. Minna Sjuteist 17. oktoober 2016, 20:16 Reply

    Nii toredasti muudetud!
    Ma ise just mõtlen, et pean ka mõned ära muutma.. et mida ma kirjutan, keda ma usaldan, kui teiste nimesid niikuinii ei kasuta. Sinu nimekirjast sana häid mõtteid. Aitäh!🙂

    Like

  2. vanaiinlane 17. oktoober 2016, 21:01 Reply

    Sina juba tead, kust kiisut krabada *1, et komme tuleks😀
    Kui ma pealkirja olen lugenud, siis tean ka sisu, see
    on teatud tüüpidega nii, et juba pilk ütleb kõik ja
    sõnu ei ole vajagi – prügiämber tuleb välja viia.

    Mina avastasin Manjana kummalisel kolmainsuse põhjusel:
    1. Hasta Manjana on minu lemmik jätkuvalt nagu ABBA üldiselt…
    2. lugedes sinu suvalisi jutte tekkis mingi kummaline deja vu…
    3. ega olnudki vaja eriti uurida – raamatupidaja, muidugi…

    *1 – D.Trump: “Grab ’em by the pussy”

    Like

  3. […] ideid ammutada. Näiteks nüüd juhtusin ma Manjana blogi lugema ja leidsin sellise huvitava postituse. Manjana oli selle idee mingist teisest blogist saanud, mida mina ei loe. Mina päris täpipealt […]

    Like

  4. Igav pildipostitus | Manjana blogib 1. november 2016, 17:48 Reply

    […] ma teen ise pildipostituse, sest mu plaan näeb niiviisi ette. Muideks, ma olen siiani kenasti oma ettenähtud kava järgi bloginud. Järgmine teema on toitumine. Midagi niisama vahele pole kirjutanud. Nii mugav on […]

    Like

Soovin lisada:

