Igav pildipostitus

Mulle teiste pildipostitused ei meeldi. Kerid ja kerid ja ikka ainult pildid, juttu polegi. Nii igav ju. Piltide jaoks on instagramm ja sinna pole ka kena üle ühe pildi päevas postitada. Äärmisel juhul kaks. Kuid täna ma teen ise pildipostituse, sest mu plaan näeb niiviisi ette. Muideks, ma olen siiani kenasti oma ettenähtud kava järgi bloginud. Järgmine teema on toitumine. Midagi niisama vahele pole kirjutanud. Nii mugav on sedaviisi kirjutada. Ei tea mida ma siis tegema hakkan, kui teemad otsa saavad? Peaks vist oma elu ka plaani järgi elama hakkama, saaks portsu asju tehtud, mille peale muidu ei tulekski.

Aga kuna ma teadsin, et teen täna pildipostituse, siis juba eile kutsusin end hea vaatega sõbrannale tänaseks külla. Ja siit need pildid tulevad. Kõik täna pildistatud.

4

Fahle maja

5

Laululava

6

Toomas-poiss

7

Raekojaplats

8

Tornid

9

Tossav korsten

10

Estoria

11

Schnelli park

4 thoughts on “Igav pildipostitus

  1. vanaiinlane 1. november 2016, 18:49 Reply

    Sul on äge toru, oma 350-750ml kindlasti.
    Sellega zuumib igapäevase halluse ilusaks.
    Pühakutepäeval, pidin külastama, seda kohta.

    Like

    • Manjana 1. november 2016, 18:52 Reply

      ma numbrites pole eriti pädev, aga sa vist mõtled seda 55-200 mm, aga pildistaja on äge🙂

      Like

      • vanaiinlane 1. november 2016, 19:55 Reply

        ma, rohkem sellesse järgmisesse toitumise teemasse
        üritan siin pildilisel kiirendusrajal vahele saada.
        Pilte oskame me kõik klõpsida, aga kick in the köök😀

        Like

  2. Autumn Girl 1. november 2016, 22:27 Reply

    Tõesti kenad pildid🙂

    Like

Soovin lisada:

