Ma ei sobi videoblogijaks

Kuid kas mind on varem tegutsemast takistanud, et mul midagi halvasti välja tuleb? Ei ole! Ma ei saa ju kõiges perfektne olla ja kui ma põeksin, jääks elu elamata. Ja vähe sellest, et ma teen, ma topin ka ilmarahvale vahtmiseks välja. Õnneks on mul lühike kannatus ja video sai kõigest kolme-minutiline.

Kõik sai alguse sellest, et ma olen jätkuvalt Valio lemmikblogide nimekirjas ja nad kirjutasid, et tahaksid mulle uudistooteid tuua. Ma olin kohe nõus. Ärge küsige, kuidas sinna nimekirja saab, ma ei tea. Enamus asju mu elus tulevad kätte ilma, et ma teaks, miks nii läks.

Juulis tegime koos lapsega juustude söömisest videopostituse. Tookord tundus tore mõte, kuigi mingit lisatasu ma selle eest ei saanud. Nüüd mõlesin, et peaks traditsiooni jätkama. Et kõik moodsad blogijad teevad videot, ma ei saa ju viletsam olla. Aga mulle ei meeldi väga videot filmida ja toimetada. Kui pole harjunud kaamera ees lobisema, on alguses päris raske. Eriti üksinda. Kuid jogurt on hea siduv teema. Ja kui ma tagasi mõtlen, siis ka mu esimene videopostitus oli piimatootest – banaanismuutist.

Vot ja nii siis sündiski järgmine postitus, kus ma olen nohune, meigivaba (ripsmeid värvisin, et pilusilmad kaotsi ei läheks) ja väga hajevil. Teemaks oli “Millised inimesed mulle meeldivad”.

Tagged:

6 thoughts on “Ma ei sobi videoblogijaks

  1. Haldjapiiga 8. november 2016, 18:16 Reply

    😀
    See oli päris hea!
    Ma vahest olen mõelnud, et su blogi pole päris “my cup of tea” ja siis ma loengi seda vahest, valikuliselt. Aga videos oled sa vähemalt ehedalt tore. Brittiga on näiteks täpipealt vastupidi. Loen aga videosi väga ei vaata.

    Et esindada neid tüütuid inimesi räägin vähe endast ka. Ma olen muidu selline nagu ma olen. Mitte kuigi kena, aga vaat, pandi purki ja täitsa kena inimene. Vahe on šokeeriv. Tükk aega mõtlesin, et ma mingit vlogi ei tee aga peale seda olen vaikselt hakanud mõtlema, et äkki ikka teeks… Sellised eriti mõttetud heietused.

    Like

    • Manjana 8. november 2016, 18:50 Reply

      kui sul on tehniliselt võimalik, muidugi tee. proovida ikka tasub.

      muideks, ma ei arva, et ma olen päriselt selline, nagu selles videos. mulle tekib kummaline rääkismaneer, mida ma muidu ei kasuta. ja kui tavaelus kasutan, siis tuleb ette, ohh nüüd teen oma videoteksti.

      mulle meeldib küll inimesi kuulata, aga vahest jääb mulje, et keegi meelega räägib nii, et mul halb hakkaks. ta tõmbas mu hetkega energiast tühjaks ja ma ei osanud midagi enda kaitseks teha.

      Like

      • Haldjapiiga 8. november 2016, 20:00 Reply

        Mõned ju selleks räägivadki, et oma paska kellelegi krae vahele puistada ja vähe energiat tasku pista. Sellised tuleb maha raputada.

        Eks see alustamine ongi kõige raskem, mul selle videoblogiga.

        Liked by 1 person

  2. parmupillipiiga 10. november 2016, 14:08 Reply

    Valio jogurt ja kraanikaussi nuuskamine, milline imeline seos, ruttan kohe Rimisse jogurtit tooma!

    Like

    • Manjana 10. november 2016, 14:19 Reply

      😀
      ma ei ole kontrollinud, et kas need on juba müügil ka, aga reklaamiks võiks mainida, et laps ütles, et sõltuvusttekitavad.

      Like

  3. […] Kas parem on olla tugev või nõrk Päev 14 – Kuidas olla õnnelik Päev 15 – Minevikumälestus Päev 16 – Millised inimesed mulle meeldivad Päev 17 – Lemmikriietus Päev 18 – Mis on usaldus Päev 19 – Kui ma saaksin ühe päeva olla […]

    Like

Soovin lisada:

