Mu lemmikriietus on must

Täna kirjutan ma oma lemmikriietest. Muideks, kõik postitused, kuidas teile ei meeldi Trump, ma jätsin lugemata. Täpselt samal põhjusel võite te lugemata jätta minu riietest rääkiva postituse, sest mida põnevat riidejuttu võiks oodata inimeselt, kes enamuse aja veedab elutoa diivaninurgas kerratõmbununa? Kuigi ma võin endale vabanduseks öelda, et minu riidekapis on ka mu endaõmmeldud riideid ja instas jälgin ma paljusid tuntud moefirmasid, seega ma ikka natuke tean, millest ma kirjutan.

Klari kirjutas ka riietest ning tema eeskujul läksin ja lugesin oma tsärgid kapis üle. Temaga võrreldes ma olen poisike. (See väljend sobib vist praegu sama hästi nagu rusikas silmaauku, sest soostereotüübi järgi pidavat naistel rohkem riideid olema kui meestel). Igatahes lugesin ma oma kapist kokku ainult 12 t-särki. Üks on praegu seljas ja pesumasin ka töötab, seal on vast 4, ma arvan. Loomulikult on mu lemmik-tsärk musta värvi, ilma kirjadeta ja … liibuv. Nende jaoks on eraldi hunnik. Värvilised on omaette hunnikutes. Need on ka üldjuhul ilma kirjadeta, aga võivad olla kirjud või triibulised. Valdav värvitoon on soe. See sinine seal on kortsuriidest ja nööpidega. Värviliste pluusidega on see jama, et neid ei saa ilma rinnahoidjata kanda, sest nibud torkavad silma.

Ilma varrukateta särke on ka. Klari postitusest sain teada, et vanasti vaid meeste kappi kuuluvat särki kutsutakse nüüd racerback. Neid on mul üks, kuigi need meeldivad mulle küll.

sargid

Pildistasin oma särgiriiulit. See kõige kõrgem hunnik on pikkade varrukatega trikoopluusid. Kui ma nüüd ise seda pilti vaatan ja järgi mõtlen, siis peamiselt ma ikkagi kannan musti tsärke ja neid pikkade varrukatega kannan kõige harvem. Kui on vaja pikka varrukat, läheb särgi peale kampsun. Või panen hoopis triiksärgi.

Triiksärkidest rääkidest tuleb mainida, et kõige rohkem on mul ruudulisi. Neli umbes. Üks on poest ja teised kaltsukast. Aga ruudulise pluusi jaoks peab mul eriline tuju olema. Mingi stereotüüp räägib, et naine ruudulise pluusiga on lesbi. Ja mind häirib see teadmine nii palju, et ma ei saa alati, kui tuju tuleb, ruudulist pluusi selga panna. Selle kompleksi hankisin ma eelmisel suvel, kui mul olid hästi lühikesed juuksed ja hulk inimesi üldse ei kahelnud mu seksuaalses orientatsioonis. Naised peamiselt. Meestel selle koha peal ikka geiradar töötab õigesti.

Kui ma oma jutuga juba vöökohast allapoole jõudsin, siis loomulikult on mu lemmikud mustad skinny-teksased. Ja lühikesi pükse on mul ka umbes 5 paari, mis on minu kohta suur number. Mõned seelikud on ka, aga neid ma kannan harva.

Muideks – ma olen jätkuvalt haige. Kui köhima ajab, on veremaitse suus ja huuled on katki ja nohu on ka edasi, kuigi enam mitte nii vedel, nagu esimesel päeval. Nina on otsast hell. Palavikku vist pole. Mulle ei meeldi kraadida.

Tagged:

10 thoughts on “Mu lemmikriietus on must

  1. Klari 10. november 2016, 12:51 Reply

    12 särki…. pfft.😀

    Aga seda, et ruudulise särgiga naist lesbiks peetakse, kuulen praegu esimest korda. Mulle ilgelt meeldib ruudulisi flanellsärke kanda. Neid, mida Ameerikas puuraidurid kannavad. Njah…

    Muide, nibudega seoses panin tähele seda, et populaarses teleseriaalis Sex and the City vähemalt esimestes hooaegades ei kanna naised ever rinnahoidjat ja see on vägagi arusaadav ja silmatorkav. Tänapäeva maailmas selline asi ei pääseks enam iial teleekraanidele…

    Like

    • Manjana 10. november 2016, 13:21 Reply

      selle eelarvamuse ma hankisingi mingist välismaa filmist. ja flanellist ruudulist pluusi mul ei ole ja kõik on naiste lõikega.

      ameeriklaste nibuhirm on kõige nõmedam asi üldse, see kuidas kunstilistel naiste aktifotodel tehakse nibude peale ruudukesi on ikka eriti nõme. äkki trump muudab siin midagi😛

      Like

  2. myaly 10. november 2016, 13:29 Reply

    Inimese suust, kes kõnnib tänaval kollase jope ja punaste pükstega, on imelik kuulda, et ta lemmikvärv on must.

    Like

    • Manjana 10. november 2016, 13:45 Reply

      mul on kahtlane tunne, et ma jäin selle liiga sooja kollase jope kandmisest haigeks. nüüd ma võtan jälle vaiksemalt ja vanades toonides😛
      PS! hetkel on mul seljas pruun tsärk ja loomamustrilised retuusid😀

      Like

      • myaly 10. november 2016, 13:58 Reply

        Avesta kalendri järgi peaks täna kandma valget, kollast või roosat.
        Must, sinine ja pruun on ebasoodsad värvid.

        Like

        • Manjana 10. november 2016, 14:21

          pekki! ma just panin täna uue pluusi, kuna eelmise rinnal oli imelik plekk, mis võis olla nii nohu kui söök😛

          Like

  3. vanaiinlane 10. november 2016, 16:33 Reply

    Must – a necessary or essential thing.
    Mu lemmikriietus on ka must, enda meelest,
    aga värvi või pesuga pole sel muidugi seost.

    Kraadidest pilti, kus kõik palavikud kokku kogutud
    nagu Kunksmooril kombeks oli, võiksid postitada meile🙂
    Ma ei hakka linke panema, sa pole nii noor, et tüüpi ei teaks.

    Like

  4. w 10. november 2016, 22:48 Reply

    Normaalne inimene on pigem diivanil keras kui presidendiks, peaministriks või lööva visiooniga ettevõtjaks “hakkab” – need on ju õõvastavad elud, kus dikteerib kalender, kell, avalikkus, ootused jms. Rääkimata hordidest kohtumõistjatest, kes iial rahule ei jäta. Selliseks asjaks peab nupust nikastanud e teooriate kohaselt psühho- ja/või sotsiopaat olema. Või ülimalt naiivne. Kui oleks relv kuklas valik olla peaminister v kodutu, ma võtaks viimase, sealt on kergem naasta. Diivanile, kerra, nii et keegi ei tülita.

    Aga oot – rõivaid lugedes ma olengi pigem kodutu; neid on nii vähe, et kõik mahuksid suuremat sorti reisikohvrisse ära.
    Ja triibulised triiksärgid on palju ägedamad kui ruudulised, eriti mustad ja peenikese halli triibuga.

    Või musta armastajale ma soovitaksin soetada üks kollane triiksärk. Võib nt Tallinki taksojuhti röövida ja tasku küljest tikandlogo ära harutada. No juhul kui tolle taksojuhi alasti nägemine eluagset traumat ei põhjusta, aga seda saab ju enne prognoosida.

    Like

  5. Manjana 10. november 2016, 23:04 Reply

    nagu sa tead, siis tolle naiivitari teemad olen ma juba läbinud, ilmselt ma seepärast ka sotsiopaate hästi mõistan😀

    mulle meeldivad peenetriibulised pluusid ka, aga viimati kui kaltsukast ühe ostsin, sai liiga kitsas, kuna ma seal keskturul ei viitsi 50-seniseid asju proovida. andsin lapsele.

    mu lempar triiksärk on peeneruuduline must pluus.

    kollane kõlab praegu pluusi kohta kuidagi jube äkiliselt. mul on 1 erkroosa, too on päris armas, aga vajab ka õiget tuju.

    Like

  6. […] Kuidas olla õnnelik Päev 15 – Minevikumälestus Päev 16 – Millised inimesed mulle meeldivad Päev 17 – Lemmikriietus Päev 18 – Mis on usaldus Päev 19 – Kui ma saaksin ühe päeva olla mees Päev 20 – Milline […]

    Like

Soovin lisada:

