Kas sa oled aseksuaalne?

Karikate emand tegi täna seksuaalsuse teste ja mul tekkis huvi, mis asi on aseksuaalsus. No ma põhimõtteliselt tean küll, mis see on, aga ma tahtsin teada, et kuidas testi tegijad seda kindlaks määravad. Tegin testi ära ja sain samasuguse tulemuse nagu Karikate emandki – 36%, ehk ma pole väga aseksuaalne, aga natuke ikka olen ka. Kui tulemus on üle 60%, siis oled päriselt. Test on siin, 20 küsimust. Ma Karikate emanda postitusele viitama ei hakka, sest mul on tunne, et ta ei tahaks seda.

Aga seal testis oli päris toredaid küsimusi. Näiteks küsimus “Kas sind morjedaks, kui sa sureksid süütuna?” No mind ikka üldse ei morjendaks, aga ega ma aega tagasi ju ka kerida ei saa.

Ja siis seal oli küsimus, et kas sa oled kunagi vaadanud inimest ja kujutlenud teda alasti. Loomulikult olen! Muideks, seda trikki õpetatakse neile inimestele, kelledel on suhtlemisraskused. Et kui sul on probleem kellegagi suhtlemisel või näiteks avalikul esinemisel, siis kujuta ette, et teine inimene või kõik teised inimesed on alasti. Et kui nad on alasti ja sina oled ju riides, siis nad mõjuvad nõrga ja haavatavana ja sina tunned end enesekindlamalt. Ma ei tea kuidas selline trikk päriselus töötab, aga võiks ju teine kord proovida. Ma kardan, et enamus inimesi ehmataks küll väga ära, kui lähed kuskile loengut pidama ja kogu saalitäis rahvast on alasti. Ma olen inimesi alasti küll ette kujutanud, aga tavaliselt ikka selles aseksuaalsuse võtmes.

Kuid kumba pidi tulemus tuleb, kui vastata küsimusele, et kas sinu arvates on füüsiline tõmme ja armastus omavahel seotud? Mina arvan, et need ei ole omavahel seotud. Mulle meeldivad küll minu maitse järgi ilusad mehed, aga ma võin täiesti rahulikult ära armuda mehesse, kes välispidiselt pole minu maitse ja armastus on üldse kolmas asi ja on peaasjalikult seotud pikemaaegse suhtega. Et kas aseksuaalsed siis armuvad ainult füüsilise tõmbega inimestesse või mitte?

aseksual Otsisin netist aseksuaalsuse kohta pilti ja leidsin selle triibulise, mis vist annab vastuse mu viimasele küsimusele. Et aseksuaalne inimene armastab teist  inimest ka ilma seksita. No ma oskan ka nii, aga see ei tee minust ju aseksuaalset, kuna ma oskan vastupidi ka. Tundub, et aseksuaalse tunnuseks, mõnede arvates,  on see, et nad umbusaldavad seksuaalseid.

Aseksuaalsus on ikka palju laiem mõiste. Kõik need soovid ja ihad ja muud värgid, mida alumised tšakrad mõnikord küsivad.

Vot selline reedene postitus siis. Testige ennast!

Soovin lisada:

