Kuidas ma jogurti ja kohupiima segi ajasin

Panin FB lehele küsimuse, et kas mu lugejaid huvitavad videopostitused ja sain kohe vastuseks, et ma kindlasti peaksin oma juustust liikuvat pilti näitama. Kuna lugejate sõna on seadus, siis koristasin köögilaua ära ja lõin piimad letti. Kuigi rohkem vastuseid sinna lehele ei laekunudki. Niuks! Mu FB leht ei ole üldse popp koht. Pigem selline intiimne nurgake.

Igatahes võite tänases videos näha kuidagi kahtlaselt loppis välimusega mind ja kuidas ma üheagselt söön ja lobisen. Ma ajan omavahel segamini piparkoogid ja glögi ning kohupiima ja jogurti. Aga inimestele ju meeldibki vaadata, kui teistel midagi viltu läheb, onju?

Tagged:

5 thoughts on “Kuidas ma jogurti ja kohupiima segi ajasin

  1. vanaiinlane 30. november 2016, 18:41 Reply

    Äge!
    Kelmi kooli kehakeel ja tekst kõik väga bro😀
    aga rekvisiitsidega ja taustaga on koonerdatud.
    Pukki pipo ehk.. kuidas see eesti keeles ongi,
    punane valge ääre ja tutiga peakate, PEAB olema
    sellistel promoüritustel kelmikalt viltu peas!
    Taustal külmkapi juurde kooserdav Andrea koos
    põhjapõder punanina Rudolph’iga oli ka puudu.

    Like

  2. FIXX 30. november 2016, 22:33 Reply

    Inimesed ei vaata, lihtsalt ei viitsi ja on igasugused videotTõmblused ja reklaamid oma brauseris ära keelanud.

    Like

    • Manjana 30. november 2016, 22:48 Reply

      ma videote vaadatavuse üle ei kurda, aga suur enamus mu vaatajaid-lugajaid ei armasta kommenteerida. tänapäeval paljud ainult juutuubis elavadki, telekas on ju igav, aga liikuv pilt võib ka huvitav olla.

      Sa ei vaadanud mu videot?

      Like

  3. FIXX 4. detsember 2016, 09:43 Reply

    Hmm, kui viisakas ja parem tahaks välja paista või nagu teised olla olla , siis ütleks jah, aga kui aus olla siis ei. Kui sa kontrolliks, siis ei tahaks ma valetada ja peaks ikka vaatama🙂 Nii see on, kumba emotsiooni tahad ilusat valet või kurba ausat.Sa liidad ja lahutad peas automaatselt need emotsioonid kokku ja tekitad arvamuse sõltuvalt oma tujust, sest see on nii .Sellepärast inimesed valetavad ennast unustavalt, et endast positiivseid emotsioone teistes tekitada kui nende kontrollimine tundub neile võimatu.🙂

    Like

    • Manjana 4. detsember 2016, 14:55 Reply

      mulle meeldivad ilus vale ja ausus ühetemoodi. aga 1 asi, mida maailmas elamisega õpib, on vale ära tundmine. sellepärast mul ilusa vale vastu midagi ei olegi.

      Like

Soovin lisada:

