Uues eesti komöödiafilmis võite mind näha

Käisin täna filmivõtetel. Võeti koomilist draamat “Minu näoga onu”, mille stsenaristideks ja režissöörideks on Katrin Maimik ning Andres Maimik. Täna filmisime Telliskivis kõige viimast stseeni, kus Rain Tolk ja Evelin Võigemast omavahel peol jagelevad. Nagu pealkirjast aru saada, võib peenel peol ka mind näha. Film tuleb kinno järgmisel sügisel. Selle aja peale on mu postitus ammu unustatud, aga ma ikka natuke kiitlen.

Ma saan aru, et kui keegi läheb kinno, siis tahab ta häid näitlejaid näha, mitte suvalist blogijat. Aga samas on ju natuke põnev ka, kui ekraanil tuttavaid näidatakse. Mul küll on. Ja alates sellest ajast, kui ma oma hobiks filmivõtetel taustajõu mängimise võtsin, on mul ekraanid pidevalt tuttavaid täis. Mulle meeldib! Nii on põnevam vaadata, sest ega eestlased ju ekraanil midagi erilist korda ei saada, aeg venib ja alati on aega taustalt uduseid nägusid otsida. Otsige mind lõpustseenidest baarileti äärest. Muideks, see kleit on sätendav, aga fotole jääb teistsugune. Ma spetsiaalselt filmivõtete tarbeks ise õmblesin selle. Paremal pool mind seisab Maimik ning kirju pintsakuseljaga on Chalice.

minuonu

Kõik ilmselt teavad, et näitlejad ja muidu tööga kuulsaks saanud inimesed ei diivatse, vaid käituvad alati sama normaalselt kui suvaline eestlane. Vaiksed ja tagasihoidlikud. Maimik täna ühe nalja rääkis kõva häälega ka. Filmis oli koht, kus Tolgi mängitav kangelane tutvustab Võigemasti kangelasele laulja Chalici ja siis Maimik rääkis, et tal juhtus selline asi … Jessas, ma unustasin ära kellega see juhtus! Kurat! No igatahes oli mingi kuulus inimene, kes pole näitleja, aga on rikas, umbes nagu Sõõrumaa, aga polnud Sõõrumaa. Ja sel kuulsal inimesel olevat mingil peol olnud ilus pruut kaasas ja siis ta tutvustas talle Maimikut ja kiitis ise sinna juurde, et Maimik on geenius ja lisas pruudile: “Onju ma tunnen ikka huvitavaid inimesi?” Originaalis tundus täitsa hea jutt, nüüd enam nii väga ei tundu.

Ma ei tea kui naljaks see onu-film tuleb. Võtetel küll eriti nalja ei saanud. Inimesed olid pigem unisevõitu.

Aga varsti peaks lõplikult valmis saama see filmikooli tudengi lühifilm, kus ma Ivo Uukkivi pead süles hoian. Täna hommikul ei katsunud ma ühtegi näitlejat. Või, noh, kedagi ei katsunud. Ja teksti mul ka polnud. Niisama tolgendasin leti ääres ja nutuke kõndisin koledate kontsadega ringi ka.

Tagged:

3 thoughts on “Uues eesti komöödiafilmis võite mind näha

  1. myaly 6. detsember 2016, 20:31

    Komöödiafilm! Kas nalja ka sai?

    Like

    • Manjana 6. detsember 2016, 21:17

      Väga hea küsimus!

      Like

  2. vanaiinlane 6. detsember 2016, 21:55

    Tuttav trots pilgus 🙂
    seljaga lookas laua poole
    kõht korisemas seelikusilgus
    teel kuulsate kinotähtede poole

    Like

Kommenteerimine on suletud.

