Milline on sinu õnnenumber?

Ühel reedel kerkis kõrtsis sõpradega ülesse küsimus, et kas meil on oma õnnenumber. Alguse sai probleem hoopis elulisemast probleemist – kas keegi teab, mis on Õnne telefoninumber. Kuna keegi Õnne telefoninumbrit ei teadnud ja minul polnud telefoni kaasas nagu alati, kui ma kõrtsi lähen, siis eluline küsimus jäi lahendamata, kuid õnnenumbriga me natuke tegelesime.

Tegelikult oli meid vestlusringis kolm inimest. Kalle teadis oma õnnenumbrit, aga see läks mul juba meelest ära. Inksile meeldis arutleda teemal, et milleks võiks õnnenumbrit vaja minna jne. Mina ei oskanud ööd ega mütsi kosta. Kuid eile sattusin ma juhuslikult numeroloogia otsa, kus arvutatakse välja terve sinu elutee ja sealhulgas ka õnnenumber. Seda pikka kirjutist inglise keeles saab vaadata siit.

Seal numeroloogia lehel on kirjas, et inimese õnnenumber on terve elu seesama ja ei muutu, kuid sa ei saa loota, et ta pidevalt töötaks. No nagu suvaline ennustus, eksole. Igatahes on minu õnnenumber seitse. Ülimalt tavaline õnnenumber, mu arvates. Ma olen eluaeg arvanud, et 7 ongi tüüpiline õnnenumber. Lisaks on kirjas, et ega mu õnnenumbri töötamist eriti lihtne avastada polegi. Et selleks peaks umbes nagu tasemel selgeltnägija olema.

russalka

Aga mulle ikkagi meeldivad sedatüüpi ennustused. Nendesse on kirjutatud palju põnevaid ideesid, mida saab oma elu pealt järgi kontrollida. Näiteks on seal kirjas, et millised väljakutsed ja probleemid elus  tulevad, millega peaks hakkama saama, et õnnelik olla.

Näiteks on mul kirjas, et mul on probleem enda vastu liiga karm olemisega. Ma ei tea, kas ma kunagi noorest peast olen olnud enda vastu liiga karm, aga enam küll pole. Elu on õpetanud, et kui palju asju teha, siis ikka läheb vahetevahel midagi untsu ja kui iga kord põdema hakata, siis jäädki põdema. Paljud inimesed, keda ma tean, on oma tegevuste tulemuste kohta hoopis kriitilisemad kui ma ja tänu sellele ei julge nad paljusid asju üldse tegema hakatagi.

Ja siis seal on kirjas, et mul on annet raha tegemiseks, aga ma ei kasuta oma annet korralikult. Sellega ma olen nõus. Ma oskan suht suva tegevustega, mis pähe tuleb, raha teenida, aga ma olen liiga laisk, et neid asju välja mõelda ja raha teenida.

Lisaks on seal kirjas, et ma peaksin olema eelnevate eluperioodidega õppinud rääkima otse südamest ja mitte keerutama ning saama sõltumatuks ja vabaks. Nende kahe asjaga ma saan ilusti hakkama. Nüüd on järgmine ülesanne teha vahet reaalsusel ja fantaasial. Vot selle kohta ma ei oska ütelda. Vahetevahel tundub, et ma olen liiga kriitiline ja teine kord, et liiga sinisilmne. Võta nüüd kinni, kumb siis.

Aga samas on seal kirjas ka ülihea vabandus minu laiskusele. Seal on kirjas, et mul algab praegu elus periood numbriga seitse (jälle 7??), kus ma tegelen enda spirituaalse arendamisega. Väga normaalne tegevus ju minuvanusele! Siis ju polegi vaja rahale mõelda. Dissiplineeritud ja praktiline pidin ma olema kuni 28-aastaseni ja siis ma rabasin tööd teha number 4 tarbeks.

Vot nii siis, ma võin vabalt laiselda ja ennast uurida, sest numbrid väidavad, et ma olen varem juba tubli ära olnud. Äkki teile ka numbrid lubavad midagi toredat?

Tagged:

9 thoughts on “Milline on sinu õnnenumber?

  1. Klari 16. detsember 2016, 22:12

    mu life destiny number ütles, et ma olen edukas absoluutselt igal alal, millega ma vähegi tegeleda kavatsen. oleks ma seda 20 aastat tagasi teadnud, ma oleks võibolla mingi… asisema eriala endale välja mõelnud.

    Like

    • Manjana 16. detsember 2016, 23:38

      no kunagi pole ju hilja, mul on küll veel mõni plaan, mida võiks proovida, kugi ma just avastasin, et indiasse stipendiumi saamiseks olen ma paar aastat liiga vana 😦

      Like

  2. Anomaalica 16. detsember 2016, 23:35

    Mul selline tunne, et tahetakse inimestesse usku sisendada, et inimene annab oma nime ja sünnikuupäeva mille järgi antakse mingid numbrid, mida inimene võib sagedamini kasutama hakata, sest need seonduvad temale tema õnnega ja see mõjub ajule sarnasel reklaamiga.

    Like

    • Manjana 16. detsember 2016, 23:36

      aga usu sisendamine on ju hea? Ei?

      Like

  3. Anomaalica 17. detsember 2016, 02:54

    Pane tähele, isegi kõige uskmatumad vannuvad, mis asi see siis on? Usust tekkib lootus, mis on lootja poolt positiivne. 🙂

    Like

  4. vanaiinlane 17. detsember 2016, 21:51

    Mul ka 7 on eriline number, arvestan alati sellega,
    aga ega neid algarve, mis ainult ja endaga sobiks
    numbrite hulgas eriti palju olegi: 2, 3, 5. 7

    Aga ma märkan kalendris ka teisi algarve nagu
    17 (lapse sünna), 19 (minu sünna), 23 (äia sünna)
    ja muidugi 31 (palgapäev :)) kui kõigi päevade algus.
    13 on minu jaoks täiesti tavaline kui just reede pole.

    Elasin pikalt ja kaua 3. majas, 5. korrusel, 37. korteris
    kui kedagi huvitav, kust see algarvude maagia alguse sai 😀
    Hetkel elan 4. korrusel, ehkki sellise paha numbriga korruseid
    ega tube ei ole hiinas tavaliselt üldse olemaski nagu vanaiinlaseidki:D

    Like

  5. Haldjapiiga 18. detsember 2016, 19:15

    Ma kusagilt mäletasin, et vist on 7. Aga ma ei taha seitset. See on selline, kõigil. Ja kui kõigil on, ning kõik ei saa õnne omada samade seitsete peale, siis kes valib selle kellel on õnne ja kas teiste õnn läheb ka talle?
    Ma muidugi igaks petteks tegin ära ka selle nime numbri testi, Ja tõepoolest oleks minust suur juht pidanud tulema. Aega veel natukene on aga mul on usk sellesse väike.
    Vaat, teengi hoopis teistmoodi. Loon ise oma saatuse ja õnnenumbri. Ma ei tea, näiteks 47, või mingi 4 kohalise numbri, vaat neid jagatakse õige vähestele inimestele!

    Like

    • Manjana 18. detsember 2016, 22:19

      Ma noorena alati vaatasin selliseid ennustusi ja ohkasin, et miks need head asjad kõik nii vanana alles tulema peavad. Sa tundud pigem selline mässaja-tüüpi …
      Aa praegu on ikka hea ennustusi vaadata, et näe, ongi kõik nii hästi või raskelt läinud nagu öeldi ja veel on häid asju ootamas.

      Like

  6. Anomaalica 19. detsember 2016, 01:59

    Minuarust tehaksegi õnnenumbrid nii, et nime tähtedele vastavad mingid numbrid need liidetakse kokku, ja siis veel sünni kuupäev eraldi numbritena ja see saadus taandatakse üheks numbriks sellepärast on need numbrid sellised nt. 47 saab 2 ainult. 🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

