Mis halvasti see uuesti. Uus müts

Ma kaotasin reede öösel kõrtsis mütsi ära. Tegelikult mina ei kaotanud, vaid hoopis üks mees kaotas minu mütsi ära. Kõlab jube imelikult, aga oligi imelik. Või totter. Natuke kurb ka, sest see oli mu lemmikmüts, mida ma juba mitu talve kandsin.

Aga müts kadus ära nii, et ma panin ta koos kinnastega taskusse, salli panin varrukasse ja jope jätsin aknalauale. Kohas jäetakse üleriided aknalauale, toolile, puuriidale või toru külge kruvi otsa. Mu tuttav nägi ka, kuhu ma jope jätsin ja mäletas seda, kui ma mõne aja pärast jopet võtma läksin ja see oli ära kadunud. Mu oranž sall oli aknalaual, aga kõik muu oli läinud. Kuna mul oli reedel must jope, siis oli aknalaual veel kolm musta jopet, aga minu oma mitte. Alguses ma arvasin, et keegi aknalauajope omanik ajas segamini, aga nende omanikud istusid kõik kenasti kõrtsis. Ma olin suht masendunud, sest koduvõtmed olid jope taskus.

Nukrutsesin seal kuni ilmus õuest suitsetamast tagasi ennast purupurju joonud tuttav, minu jope seljas. Õnn ja rõõm segunesid väikese pahameelega, sest taskuid läbi otsides ma võtme leidsin, aga mütsi mitte. Mees aga väitis, et see on tema jope. Isegi siis väitis, kui ma taskust talle oma huulepulka näitasin. Tema jope rippus toru küljes. Ka musta värvi, aga täiesti teistsugune. Nüüd ma tean – musta jopega ma enam küll sellisesse kõrtsu ei lähe. Oranž sall jäi kohe alles, seda juba millegagi segi ei aja.

Aga mütsi kaotamine ei takistanud mind natukese aja pärast linna peale edasi minemast. See sall ulatus pähe ka ja pealegi oli reedeöö väga soe ja udune. Hella Hundi ees lasti rakette. Tänaval. Umbes kolme paiku öösel. Ma läksin sealt mööda ja järsku tundsin, et mingi valus asi tabas jalga. Vaatasin – püksid ja jope terve ja valus oli vaid hetkeks. Peitusin ukseavasse ja ootasin ilutulestiku lõppu. Ise mõtlesin, et äkki peaks ikka otse koju minema, et tundub ikka liiga kahtlane öö olevat. Aga ei läinud koju. Läksin Kelmi, Kelmis oli normaalne – tantsisin pisut, vestlesin rohkem; tutvusin mõne uue inimesega ja nägin paari varasemat tuttavat. Mõni tund peale saabumist läksin koju. Hommikul ülesse tõustes avastasin jala pealt väikese punase pleki.

Laupäeval magasin kenasti une täis ja hakkasin uue mütsi peale mõtlema. Kohast see välja ei ilmunud. Vaatasin üle oma mütsitagavarad ja leidsin vähemalt ühe, mis ka sobis, aga roheline. Või kollane. Liiga lõbusad. Ma tahaks musta mütsi. Siis leidsin ühe musta masinal kootud palmikutega bareti, mida ma kandnud ei ole, sest ta ei seisnud kenasti peas. Serv oli imelikud lõtv ja kitsas ning müts vajus totakalt silmile. Otsustasin, et teen talle lisaks uue serva.

muts1

Kuna Abakhan on mu lemmikpood, siis vedeleb, lisaks kangastele, mul kodus ka toredaid lõngasid. Üks efektlõng tundus sobiv olevat ja nii ma temast uue laia serva heegeldasingi. Umbas paar tundi kulus. Tavalise silmusega ja kuna on efektlõng, siis pole silmuseid näha. Nüüd istub barett otsekui valatud (jube loll väljend, aga ikka kasutan). Kuigi enam ta pole väga barett. Vanasti öeldi sarnase mütsikuju kohta kokamüts, aga ta ei seisa peas püsti, vaid lamab. Et selline ragga-värk pigem. Mu kadunud müts oli ka natuke sarnane, aga nokaga.

Mis läind see läind, uus müts tundub päris mõnus. Pühapäeval jõudsin proovikandmise ära teha. Käisime lapsega Hiltonis Kanal2 aastavahetuse peol. Huumorisaadet tehti, päris lõbus oli ja proseccot anti ka. Mütsi jätsin valveta garderoobi. Keegi ei võtnud ära, sest mul oli pruunikaspunane mantel.

muts2

Ma meikida täna jälle ei viitsinud ja kaelas on see sall, mis mulle reedest alles jäi. Ise ühe käega pildistasin. On ju selline nägu, nagu ma üldse ei teaks, mis toimub?

Tagged: ,

3 thoughts on “Mis halvasti see uuesti. Uus müts

  1. BB 20. detsember 2016, 09:19

    Äkki oli sellel mehel taskus sarnane huulepulk?

    Like

  2. FIXX 20. detsember 2016, 23:40

    Ka huulepulgaga saab, kui paljale kehale mustreid joonistad. 🙂

    Like

  3. Manjana 21. detsember 2016, 00:04

    No see tuttav mees ei ole huulepulka kasutavat tüüpi, üldse mitte.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

