Mis mulle ei meeldi jm kiiksud

Üldjuhul tegelen ma oma blogis enda kiitmisega. Raske ja keeruline töö tuleb ikka ise ära teha, ei seda sa teistele jätta, eksole. Kuid viimastel päevadel jäävad pidevalt silma postitused, kus inimesed kirjutavad oma haigustest, kiiksudest ja muudest asjadest, mis elu halvaks teevad. Kuna mul on juba kuu aega depressioonilaadne asi küljes istunud ja täna tundub eriti kehv päev olevat, siis panen ka kirja, millised asjad mulle ei meeldi ja lausa närvi võivad ajada.

Sodine põrand. Kindel number üks, sest ma käin toas paljajalu ja jube vastik, kui midagi jala alla jääb. Üldjuhul võtan ma kohe harja ja pühin põranda puhtaks, kui midagi avastan. Ma ei kujuta ette, kuidas inimesed koerte ja muude loomadega koos elatud saavad, siis peab iga päev  koristama. Saaks see porine ja liivane aeg juba läbi!

Proovin vältida poes käimist ajal, mil seda teevad kaheksast viieni töölkäijad. Seda põhjusel, et enamus valgekraesid on robotid, keda üldse ei huvita, et nendega samas ruumis on veel inimesi. Nad lihtsalt kulgevad suvalt, ega muuda trajektori, kui inimene ette või taha jääb. Nad ei tunneta ümbritsevat keskkonda, sest tööl käimine väsitab neist inimlikkuse välja. Paljud pensionärid on ka sellised, aga tööpäeval on poes inimesi vähem ja üks pea laiali ringituikuv pensionär ei ole nii hull ostleja kui kari roboteid.

Mind ajab närvi, kui keegi on mu läheduses närvis. See närviline inimene ei pea üldse oma närvisolekut kuidagi väljendama, piisab, et ta asub minust umbes kahe meetri raadiuses, kui ma tunnen, et ma olen täiesti ilma mingi põhjuseta närviline. Õnneks ei tööta mu emotsionaalne tundlikkus kogu aeg, kuid ma väldin rahvarikkaid kohtasid, nagu näiteks täis liinibuss, et mitte närviliste inimestega samas ruumis viibida.

Mulle ei meeldi, kui keegi helistab mulle enne lõunat, sest ma magan umbes 11-ni, mõnikord kauem ka, harva vähem. Ma olen üritanud oma häält treenida, et kui ma une pealt telefoni võtan ja ma alati võtan, sest mul on ergas uni, et ma ei kõlaks uniselt, aga ma ei oska. Eriti vihkan ma neid sotsiopaate, kes helistavad liiga vara ja küsivad siis ilmse mõnuga, et ega ma sind ülesse ei äratanud ja on õnnelikud, kui äratasidki. Kuna ma mitteunist häält teha ei oska, siis valetamisest poleks kasu.

Mulle ei meeldi, kui inimesed leiavad ühiseks jututeemaks mõne ebameeldiva teema. Näiteks eile käisin ühel üritusel ja siis minu lauas inimesed leidsid, et nad hakkavad omi halbu restoranikogemusi jagama. Ülemalt ebameeldiv tunne, kui kõik muutuvad järsku negatiivseteks ja mornideks ja proovivad ka teistele sisendada, kui halvasti nad end tundsid. Mul tekib vajadus neile rääkijatele midagi halvasti öelda. No kui juba ütlemiseks läks ja tuleb nõme olla.

Ja üle kõige vihkam ma sellist nõmedat pimedat talve, kus valgeks ei lähegi.

sirel

Otsisin pildiks kevadel pildistatud sireli. Miks ei võiks meil vähem polaarööd ja rohkem polaarpäeva olla!

5 thoughts on “Mis mulle ei meeldi jm kiiksud

  1. Õnne 21. detsember 2016, 13:18

    Juba homsest hakkab valgemaks minema! Tuttavad sirelid, ilus!

    Liked by 1 person

  2. vanaiinlane 21. detsember 2016, 21:47

    Üldjuhul tegelen ma teiste blogides
    põhiliselt oma enda kiiksudega 😀

    Hetkel üritan olla dieedil, blögidieedil.
    Aga kuna täna on eriline päev – pööripäev,
    siis sel puhul on lubatud mõned kuumad blögid 😀

    Vaatasin su Nõuka dieedi juttu ka, aga seal sumises nii,
    et ei hakkanud sinna sisse trügima ehkki juttu oleks küll.
    Vabandan, et kirjutan enne 11-st õhtul ja ajan sind närvi 😀

    Like

  3. FIXX 23. detsember 2016, 04:41

    Et tuju paraneks teed sellise väljakutse, Minge peegli ette, pane küünal põlema riietud lahti (intiimsed kohad tuleks teipida kinni) pähe tõmmata jõuluteemaline müts, jalga sobivad sama teemalised saapad. Ja siis võta see huulepulk ja joonista kõik jõulusoovid oma kehale koos kaunistuste ja maagiliste märkidega. kui kõik valmis siis teed endast terve portsu jõulupiltpostkaarte millega ummistad jõuluvanade postkaste ja internetti. JA kõik soovid täituvad. 🙂

    Like

    • Manjana 23. detsember 2016, 16:35

      hea mõte! minu e-maili leiab konktakti lehelt. jään huviga Su kirja ootama 🙂

      Like

  4. FIXX 24. detsember 2016, 01:20

    🙂 Ladies First. 🙂 Ilusaid rahulikke jõule.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

