Kas 2016. aasta ennustus läks täppi?

Eelmise aasta detsembris ennustasin ma blogis kaartidega endale seda aastat. Nüüd on aasta möödas ja võiks vaadata, kas klappis ka.

kaart

1. Mida ma sel aasta õppisin? Saua 3
Saua 3 näitab, et kuidas teistega koostööd teha, aga ma õppisin sel aastal pigem iseseisvust. Seda kuidas üksinda probleemidega hakkama saada. Päris selgeks ma üksinda tšillimise asja ei saanudki, sest viimane nädal lapseta näitas, et ega ma ikka ei oska üksinda olla, stressi tekitab. Töö teemadel ei mõelnud ma tulevikuks ka midagi uut ja suurt välja. Loomingulised projektid näitlemise teemadel läksid enam-vähem, oleks paremini võinud. Et siis feil.

2. Milline on minu järgmise aasta kõige olulisem suhe? Narr
Siin kõlab kaart ise hea vastusena, sest ma ei oska kedagi eraldi välja tõsta. Kõik pisiarmumised olid pisut liiga narrid, et neist oleks võinud asja saada.

3. Milline tuleb järgmise aasta suurim väljakutse? Päike
Praegu ma ei oska öelda, et mõni unistus oleks väga täitunud. Tegelikult mul polnudki väga suuri unistusi, mille täitumisesse ma oleks uskunud. Ise käitusin küll enamuse ajast suure ja särava päikesena, aga seda olen ma eluaeg teinud ja ei pea rõõmsa oleku teesklemiseks eriti vaeva nägema.

4. Milline hetk teeb mind väga uhkeks ja õnnelikuks? Mündi 6
Erilist teistega raha jaotamist ma küll ei teinud. Eksile lubasin, et kui tal hetkel raha pole, siis võib lapse elatisraha hiljem maksta. 600 eurot pole just eriline annetus ja ma peaks selle hiljem siiski kätte saama. Uhkeks ja õnnelikuks ei teinud ega tee kumbki moment.

5. Kõige sisukam kompliment mille saan? Karika 6
Kompliment mõnelt vanalt sõbralt? Vanuse kohta käivad komplimendid? Need rahuldavad minu ego küll, et tundun iga külje pealt oma vanusest kõvasti noorem, aga see ei ole ju sisukas vaid pealiskaudne. Kuigi meeldiv. Kõige vahvam oli paar nädalat tagasi ühe paar korda kohtutud noormehelt, kui meil tuli juttu, et kui vanad me lapsed on ja ma ütlesin, et mu laps on 18 ja siis ta ütles, et pole hullu, tema õde sünnitas ka väga noorelt.

6. Mida ma järgmisel aastal enda lõbustamiseks teen? Mündi 8
Kaart võiks tähendada seda, et ma olen rahaga mõistlik, sest see valmistab head meelt. Ma sel aastal olen kõrtsis käinud sisuliselt kainena, sest ma leidsin, et mulle ei meeldi purjus olla. Ja ma arvan, et mul on tänu kõrtsis vee joomisele palju lõbusam olnud, kui purjus peaga pidutsedes.

7. Asi, mille ma järgmisel aastal nii valesti teen, et tahaks, et oleksin seda teisiti teinud? Mündi poiss
See läks täppi. See kaart on terve mu elu täppi läinud, ma teen seda pidevalt, et armun ratsionaalsetesse noormeestesse, kuigi peaksin leidma hoopis karika, saua või vähemalt mõõga omad.

8. Kõige meeldejäävam ja sisukam asi, mis keegi mulle järgmisel aastal teeb? Empress
No ma ei oska midagi öelda. Ma kas ei saa aru, kui keegi mulle midagi suurt ja head teeb või seda ei tehtagi, sest kõik arvavad, et ma olen ise see Empress, kes saab oma asjadega ideaalselt hakkama.

9. Kõige suurem saavutus järgmisel aastal? Karika 8
See pool, et ma olen võimetu kõigist minevikujamadest vabanema, on küll täide läinud. Kahetsust on rohkem kui küll olnud.

10. 2015 aasta kogemustest saadud nõuanne järgmiseks aastaks. Mõõga 10
Sotsiopaatide teema olen endale tõesti korrektselt selgeks teinud. Ma tunnen sellise käitumise nii endal kui teistel päris kiirelt ära ja enamustel kordadel ei saa keegi haiget või omakasu.

Järgmisel nädalal võiks järgmist aastat ennustada, aga paremad küsimused peaks leidma. Need 10 osutusid liiga ebakonkreetseteks ja väheütlevateks. Ja ennustamiseks saan nüüd kasutada iTunes’i, kuhu olen viimase kuu jooksul hulga muusikat juurde pannud. Kuigi türgi ja tuneesiakeelsete laulude pealkirjadega võib probleeme tekkida. Kuid küsimused peaksid aitama päriselt eluga edasi liikuda, et nagu eesmärgilaadsed. Praegu väidavad nii tähed kui numeroloogia, et järgmine aasta tuleb väga hea ja huvitav.

Tagged:

2 thoughts on “Kas 2016. aasta ennustus läks täppi?

  1. Klari 25. detsember 2016, 23:29

    oh, peaks ka järgmiseks aastaks kaarte panema, väga hea idee. ma vanasti ikka panin, aga kahjuks ei taibanud aasta lõpus vaadata, kuidas lõpuks läks.

    Like

  2. Haldjapiiga 27. detsember 2016, 19:03

    Uueks aastaks on mõtet panna kaarte kas oma sünnipäeval, sest siis algab uus aasta.
    Või kokkuleppeliselt talvisel pööripäeval, kus on Päikese madalaim seis ja mille järel algab uus ring, sest see aastavahetus on küll suhteliselt suvaliselt paigas.
    Et ma mõtlen, siis võib päris häis tulemusi saada

    Like

Kommenteerimine on suletud.

