Muusikaline ennustus 2017. aastaks

Kui keegi juhuslikult muretses, et ma olin jõuluõhtul eriti halvas tujus, siis praeguseks on kõik hästi. Käisime esmaspäev-teisipäev lapsega ema juures maal ja põline maainimene sai juurikaid katsudes iseenda tagasi.

Täna tahan teha oma iTunes-ga ennustust järgmiseks aastaks. Küsimused mõtlen ise välja. Kuna eelmise aasta ennustus oli liiga ümmargune, üritan sel korral konkreetsemaid ja huvitavaimaid küsimusi leida. Kaarte ka enam ei kasuta, nad viimasel ajal ainult valetavad mulle.

Mulle meeldib ennustamisesse suhtuda kui positiivsesse tulevikuplaani, mille täitmisega võiks ise ka vaeva näha, mitte ainult ebamaistele jõududele loota. Või annavad kaardid hoiatuse, mida on tark ette teada, et viltu ei veaks. Et saaks olla parem inimene. Kuid tavaliselt lähevad erinevad ennustused meelest ära ja siis jääb ka täitmine kehvemapoolseks.

Siit tulevad minu kümme küsimust ja 10 muusikalugu, mis juhuslik valik iTunes’st vastuseks pakub. Loodetavasti on nende kümne looga võimalik saada mu muusikamaitsest õige ettekujutus.

1. Tegevus, mida ma teen 2017. aastal esimest korda elus.

2. Uus tegevus-oskus, mida õpin järgmisel aastal.

3. Sündmus järgmisel aastal, mida mäletan positiivselt ka palju aastaid hiljem

Esimene lihtne vastus. On oodata aastateks meeldejäävat balli.

4. Kuidas mu rahaline seis kujuneb?

Tere-hommikust-vastus: “Work ain’t honest but it pays the bills. What we gonna do when they come for you?”

5. Milline töö mulle kõige rohkem rõõmu valmistab?

Ma ka kunagi tegelesin erinevates Euroopa linnades tolle 2003. aasta demo ettevalmistustega. Eestis ei toimunud sisuliselt midagi ja Riigikogu hääletas Iraagi sõja poolt ilma teemasse süvenemata.

6. Mis toimub minu meessuhetega?

Saingi türgikeelse vastuse, aga leidsin ka ingliskeelse tõlke

You’ve Done Enough

Tell me what we have at last?
There is hate instead love now
I forget already , deleted all memory
I gave you my years
I gave my love the way you are in
Wish I could believe your words
Perhaps I’d love again
Come on, tear pictures
Come on, burn it all letters
There musn’t any memory from you
You’ve done enough, enough
It all over, over
I can’t take anymore , I’m exhausted
I ve been always side of cheated
I ve been always side of hurted
There s so late to regret now
I’m the last who smiled again
Come on, tear pictures
Come on, burn it all letters
There musn’t any memory from you

7. Minu ja lapse suhted
Grant Miller. Hit Mix (Long Bass Up Version)
See ei tahtnud juutuubi videona siia tekkida, panen siis ainult nime, aga seal on hunnik 80-90ndate hitte üksteise otsas. Mu laps on 90ndate lõpuhitt 😀

8. Reisimine
Tuli sama plaadi pealt, kust eelminegi “Disco ja pop 80-90 hits” 2016. A-Ha “Early Morning”. DJ Amure Remix. Ma leidnud seda juutuubist. Ilmselt on tegemist lennureisiga, sest varajane hommik seondub mul lennujaama minekuga.

9. Tervis

10. Blogimine

Lõbus vastus blogimise kohta. Et lugejad ütlevad: “Hüppa!” ja ma küsin: “Kui kõrgele?”

Toreda muusikanimekirja sain, kuigi ükski neist lauludest pole kunagi mu lemmik olnud. Kuidas mõnesid lugusid vastusteks sobitada, ma veel täpselt ei teagi. Kas ma olen Tartu tähendab head tervist, et üliõpilase kombel pidevalt pidutseda või mida? Õnneks on järgmise aastani veel mõned päevad aega ja küll ma välja mõtlen.

