Tselluliidikreem ei mõju kellelegi

Ma ei kirjuta tavaliselt kosmeetikast. Ei räägi ka, sest ega ma eriline asjatundja enese ülesselöömise alal pole. Kuid täna hakkasin ma enne äraviskamist vaatama kosmeetikapoest saadud tšekki ja avastasin, et ma olen tselluliidivastase ihupiima ostnud. Milline üllatus! Kuna tänapäeval on popp ilutoodetest blogida, siis otsustasin elamuse ära kirjutada.

Ega vananemine pole kerge. Üks hetk hakkab silmanägemine nõrgemaks jääma ja pisikest kirja enam hämaras lugeda ei näe. Kuna ma ei taha leppida tõsiasjaga, et pimedus ligi hiilib, siis prille ei plaani ma endale veel niipea osta, sest see tundub tõelise allajäämisena. Nii ma ei vaevugi poes kahtlaseid väikseid kirju lugema ja ootan, mil nägemine uuesti tagasi tuleb, nagu ta varem on tulnud.

Käisin eile oma lemmik kosmeetikapoes Viru keskuse keldris, kus müüakse SRÜ ja teiste väikeriikide ning Türgi kosmeetikatooteid. Neil on ülihea hinna ja kvaliteedi suhe ja mulle tundub, et nad ei kasutavad kvaliteetsemaid koostisosi kui suvaline lääne kosmeetikatööstuse gigant. Eile tahtsin endale uut ihupiima osta. Ma kasutan ihupiima … deodorandi asemel. Ma kasutan deodoranti vahetevahel ka, aga üldiselt mitte, sest ma arvan, et higikanalite sulgemine ei ole tervislik tegevus. Seepärast kasutan ma lihtsalt kreemi või ihupiima. Ennast üleni ma kreemitada ei viitsi ja ei näe selleks ka erilist vajadust. Sest minu teine elukogemuslik eelarvamus ütleb, et enamus kreeme toimivad väga lühiajaliselt ja tekitavad nahale vajaduse pidevalt kreemi kasutada.

piimEile valisin ihupiima välja kahe näitaja järgi – pumbaga topsik ja ülihea lõhn. Lõhn on tõeliselt hullutav. Vanilje ja millegi taevaliku segu. Ma ei tea, mis see taevalik on. Ilus pakend on sel piimal ka ja kaks korki. Ma ei tea milleks kahte on vaja? Üks on see suur läbipaistev ja pisike on ka. Ma kavatsen ainult pisikest kasutada. Valgevenes toodetud. Ma nimele üldse tähelepanu ei pööranud ja sisukirjeldusele ka mitte, aga täna vaatasin tšekki ja leidsin, et sinna on kirjutatud “Tselluliidivastane 200g” 4.60. Ja jutt käib minu ihupiimast!

Ma loodan, et nad pole sinna piima mingit jama sisse toppinud, et “tselluliidiga” tegeleda, sest ma arvan, et tselluliiti pole olemas ja ainus tee sarnase nähtusega võidelda, on lihaseid kasvatada. Tselluliidiks nimetatakse seda, kui läbi naha on võimalik näha lihakiude nii ebaühtlaselt nagu nad inimesel paiknevad. Mõnel inimesel paistavad nad läbi naha rohkem teisel vähem, oleneb milline nahk inimesel on. Kui keha kaalub liiast, on ka nahk koos rasvaga lõdvemas olekus ja ei istu nii kenasti seljas kui pingul lihastega kehal. Kõhn inimene, kel korralikke lihaseid pole, ei erine sel teemal paksemast kaaslasest ja näeb ka läbi naha lihatompe. Mitte ükski kreem ega ihupiim ei saa seda nahka kuidagi paksemaks ja tihkemaks teha. Võimalik et mingi geene muundav kreem saaks, aga nii kaugel veel kosmeetikatööstus pole.

Ainus võimalus niinimetatud tselluliidist vabaneda on lihaseid kasvatav trenn. Kehtib nii suvalise kaaluga inimestele kui suvalise vanusega. Kusjuures – suurema lihase saamiseks peab liiga kõhn inimene lisaks trennile rohkem sööma hakkama. Ja ongi kogu muusika. Kogu see tselluliidikreemide teema on kosmeetikatööstuse väljamõeldis, et inimestele veel ühte kreemitopsikut lisaks müüa. Igatahes ei tohiks mu ihupiim kaenlaalustes midagi erilist korraldada, ma loodan, seal mul tselluliidilaadset nahka pole ka.

Tagged: ,

8 thoughts on “Tselluliidikreem ei mõju kellelegi

  1. Virge 29. detsember 2016, 17:46

    Mina olen ka alati arvanud, et kreem ei saa tselluliiti ära kaotada. Mul endal pole seda kunagi olnud aga nüüd pillide tarbimisega on tulnud. Eks ta peale lõpetamist kaob jälle ära. Teiseks, ma olen nii laisk, et ma ei viitsi oma keha üldse kreemitada. Need mõned üksikud korrad mil ma olen kreemi peale visanud, pole midagi muutunud, pigem tekib peale kreemi kadumist nahale õrnalt kuiv nahk. Seega ma ei hakka endale ise karuteenet tegema ja niisama mötsima. Las nahal olla naturaalne keskkond 😀

    Like

    • Manjana 29. detsember 2016, 17:55

      sama siin, ma olen ka märganud kuidas kreemi kasutamine võib nahka kuivatada ja eelistan tal naturaalselt olla lasta.

      Like

  2. Marta 31. detsember 2016, 13:03

    Informatiivne, ma pole kunagi tselluliiditeemat uurinud, mõtlesin koguaeg, et see on seotud rasvaga.

    Tänud!

    Like

  3. Katrin 2. jaanuar 2017, 14:30

    proovi deodorandina kasutada kristallpulka või spreina saadavat varianti- sest mis on veelgi looduslikum variant kui puhas sool? Ja väga-väga tõhus!

    (mina kasutan sellist http://nelinurk.ee/salt-of-the-earth-100-naturaalne-jaladeodorant-100-ml-908.html )

    Like

    • Manjana 2. jaanuar 2017, 15:10

      mul ei ole higiga probleemi, seepärast ma deodoranti ei kasutagi. kreemi panen selleks, et hea lõhn oleks.

      kui jalgadele on deodoranti vaja, siis on tegemist ravimist vajava probleemiga.

      Like

      • Katrin 2. jaanuar 2017, 15:13

        ei-ei, see ei ole jalgadele 😀 ma ei tea, miks see lingi nimi näitab, et jalgade deodorant 😀 jalgadele olemas samas sarjas teine toode.

        Like

        • Manjana 2. jaanuar 2017, 15:18

          ma ei julgenudki klikkida hirmus, et on kellegi paljaste jalgade pilt juures ja mulle need jalapildid ei meeldi tavaliselt 😛

          Like

    • Manjana 2. jaanuar 2017, 15:23

      aga ma klikkisin nüüd. sel on samasugune koostis nagu teistelgi deodokatel. ma kuskilt lugesin, et inimestel, kes kogu aeg deodokat kasutavad, ladustuvad need alumiinimid, mida ka sel lingil oleval tootel sees on, naha sisse. et kogu see kaenlaalune piirkond on selline lisanditega hiljem. mulle mõjus hirmutavalt.

      kuna mul on hea haistmine, siis ma olen enda ja teiste pealt uurinud, millistel hetkedel on inimestel deodokat vaja. alati on see seotud mingit tüüpi põdemisega, probleemidaga. ehk halva lõhnaga higistamise ennetamiseks on vaja endaga hästi läbi saada ja mitte põdeda. keeruline, aga teostatav.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

