2016. aasta lõpetamine

Jõuluinimene ma ei ole, aga aastavahetust mulle meeldib tähistada. Erinevat meediat jälgides jääb mulje, et keegi vist eriti ei pidutsenud. Titatega blogijatest ma saan aru, siis ongi keeruline, kuigi ma olen selle aja juba ära unustanud ja viimased aastad olen ma alati aastavahetusel pidutsenud. Need vist ei blogi, kes pidutsemisele rõhku panid. Ma loodan, et mu postitus ei mõju häirivalt inimestele, kes öösel ringiuitamisest, tantsimisest jms ei hooli.

Aasta viimane päev algas nagu paljudel teistelgi – vihma kallas nagu oavarrest. Mõnus jaaniilm, soe ja puha. Mina läksin üheksa paiku õhtul külla Anule, kes elab Raekojaplatsil ja armastab koduveine teha. Laud oli, loomulikult, lookas ja peale kolme naise pidid söögi hävitamisega ka kaks teismelist noormeest tegelema. Mingil arusaamatul põhjusel puudus mul söögiisu ja vein hakkas kole hästi pähe. Kartulisalatit sõin, väga hea salat oli. Ma ei mäleta millal ma viimati uue aasta toas vastu võtsin, kuid nii me tegime, sest peale koduloomade ei pruugi paugutamine ka kõigile inimestele meeldida. Aga aknast avanes vaade kuusele ja lavale, kus käis pidev pidu. Ilutulestikku nägin ka, kuigi mitte vabaka oma.

Umbes ühe paiku ajasime soojad riided selga ja läksime linna peale. Vihma enam ei sadanud. Kelmis oli kontsert, aga kahjuks nägime tuttavate bändi ainult kahte viimast lugu. Me lootsime, et nad alustavad hljem. Rahvas oli ka kuidagi väga rahulik, lava ees tunglemist ei toimunud. Kelmis oli päris kirves pilet – flaieriga 7, ilma 9 eurot.

No ja siis hakkas tuttavatele uue aasta soovimine. Kuna mulle oli FB test öelnud, et ma pean 2017. aastal olema kirglikum ja tihedamini inimestele “ma armastan sind” ütlema, siis ma seda tegingi. Ma ei tea paljudele ma armastuse asja rääkisin, aga lisaks ma suudlesin suure hulga inimestega. Tuttavatega ikka, võõrastega ei suudelnud, aga ma ikkagi täpselt ei mäleta, kellega täpselt, sest neid oli palju. Peale Kelmi käisin veel Levikas ja Kohas ja igal pool saatis mind sarnane ülemeelik tuju, mille kohta sõbrants ütles, et ta pole mind ammu purjus näinud. Vot sellepärast ma ei tahagi liiga palju juua. Et lõbus ja tšill küll, aga suudlemine … Ma pole üldse kindel, et ma kellegi südant ei murdnud.

Ma tutvusin oma naabritüdrukuga. Me oleme varem ka trepikojas näinud, aga käigu pealt on keerulisem tutvuda. Kelmis oli see palju lihtsam ja siis me lihtsalt rõõmustasime, et samale peole sattusime ja hängisime natuke koos ringi. Eile käisime juba üksteisel külas ka. Nad elavad korrus kõrgemal vist nelja või viiekesi ja üle poolte on neist modellid. Aga aastavahetuse peolt koju ma tulin ikkagi kenasti üksinda, kõik ettepanekud seksida lükkasin viisakalt tagasi. Kusjuures neid ettepanekuid tegid inimesed, kellega ma EI suudelnud. Vist umbes viie või kuue ajal hommikul olin juba üksinda oma soojas voodikeses.

Esimesel kuupäeval peale tõusmist mul pohmelli polnud, mul kunagi pole seda. Naabritüdruk väitis, et ta ei saanud ka aru, et ma öösel väga purjus oleksin olnud.

vaade

Raekojaplats kümne ajal õhtul

PS! Kui keegi neist, keda ma suudlesin ja lisasin, et ma armastan teda, tunneb, et ma olen ta südame murdnud, siis ma võtan kogu vastutuse ja olen nõus edaspidi ka kätt hoidma ja kena olema. Et kirjutage mulle.

Tagged:

One thought on “2016. aasta lõpetamine

  1. vanaiinlane 2. jaanuar 2017, 21:15

    Ma ei mäleta, et ma sind suudelnud oleksin.
    Sellepärst küsingi ma alati tšeki poest, et
    hiljem poleks arusaamatusi, kes kellele lapse tegi.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

