Kuu on vist sefiirikorvi tähtkujus!

See, et tee naise südamesse käib kõhu kaudu, on vana tõde. Täpselt nii minuga eile juhtuski ning minu panuseks jäi leida söögi kõrvale sobiv film, mis võiks sillutada teed kokkava mehe südamesse. Moodsad ajad, konservatiivsed kombed.

Kuidagi kiireks läks õige linateose valimisega. Vikipeedias auhinnafilmide läbikappamisega leidsin kuldse palmioksa, mis naiivse minu arvates pidi andma ka vihje õhtusöögi sisule – “Lobster.” Valge veini ostsin ka, kuigi ma eelistan punast.

hqdefaultTegelikult ma ikka nii sinisilmne vihjete jaotaja pole ning otsustavaks sai kirjeldus “musta huumoriga armastusfilm”. Jessas, ma poleks kuidagi paremini valida saanud, sest see film oli kõige sobivama suurusega rusikas, mis eales mu silmaauku on tabanud! Film oli täpne vastukaja mu eelmisele postitusele ja viimaste aastate mõttetööle kuidas empaatiavõimetud inimesed saavad hakkama autokraatses paarissuhtele orienteeritud ühiskonnas. Ja ongi selline film! Minu kirjeldus sotsiopaatidest on olnud poisike võrreldes sellega, millise vindi film kogu ideele peale keeras. Ja ma pean seda vähemalt kord veel vaatama, sest ilmselt jäid mõned killud arusaamatuks, kuna kõike nüansse me käigult ka välja mõelda ei jõudnud. Kindel filmisoovitus ka neile, kelle silmad halle varjundeid vaatama ei paindu. Ei ole seksfilm, kaugel sellest, aga fotol nähtav stseen oli võrratu. Ja irooniline. Netis on eestikeelsed supakad ka.

Kui keegi nüüd arvab, et ma kavatsen midagi veel oma õhtusöögist kirjutada, siis ma pean talle pettumuse valmistama. Kõik oli täiesti perfektne ja meenutab päris hea romantilise filmi algust, aga mu ebausk ei luba loo lõppu ära sõnuda.

Kuid ma soovin kirja panna hoopis toreda juhtumi, mis minuga täna juhtus. Nimelt eile, kui ma käisin õues suitsetamas, leidsin trepilt vedeleva kauni käevõru ja arvasin kohe, et see kuulub mu aastavahetusel tutvutud naabrinaisele. Nii oligi ja ta küsis, et kas ma sooviksin tulla nende sünnipäevapeole. Et nende korteri kõige ilusamal meesmodellil on sünnipäev. Aga mul oli õhtu juba planeeritud.

Täna käisin lõuna paiku jällegi õues suitsetamas. (Ma otsustasin, et ma suitsetan ainult reedeti, aga eile ma külla poolikut suitsupakki kaasa ei võtnud ja nii jagus veel tänaseks ka.) Õue tulid ka naabripoisid. Kuna ma teadsin, et ühel neist oli sünnipäev  ja ma tundsin teda nägupidi, kuna ma nägin teda modellisaates, kuigi me tutvunud pole, ainult koridoris teretanud, siis soovisin talle sünnipäevaks õnne. Tema küsis vastu, et millises korteris ma elan, ma ütlesin millises ja viie minuti pärast oli kaks piltilusat noormeest mu ukse taga. Sünnipäevalaps tõi mulle, saate aru mulle!!!, purgitäie kartulisalatit ja pudeli veini. Ma olin täielikult šokeeritud ja üritasin ootamatust kingitusest loobuda. Aga ta arvas, et ma ikka pean vastu võtma ja ma siis võtsingi, öeldes ise, et üks kord siis peame selle pudeli koos ära lahendama. Saate aru, ma tegin üliilusale meesmodellile täiesti imeliku ettepaneku koos juua! Ja ma ei saanudki aru, miks ta täpselt mulle sellise kingituse tegi. Laps väitis, et tema ei kuulnud mingit peomöllu, millele nad vihjasid.

Ma ei tea, mis imelik tähtede seis see täna on, aga ma olen ikka veel ülisuures hämmelduses. Väga hea kartulisalat oli! Ahjaa, lisaks kirjutas mulle FB messengeris üks hästi tore tuttav noormees “Mjauu”. Kui ma küsisin, et mis on, siis ta ütles, et ma lihtsalt tulin talle meelde. Nii nummi! Kui mul juba poleks üliviimasepeal laupäev olnud, siis see mjäu oleks ka väga tujutõstev olnud, aga nüüd ma enam üldse ei tea. Pessimist minus räägib, et nüüd saab elu ainult täiega peesse minna. Ikka 100 ja miljoniga aia taha. Aga ma olen ju optimist! Äkki ma olen ikka kuidagi nii kiisunurr olnud ja kogu selle toreduse kuidagi välja teeninud? Onju onju onju!!!

Tagged: ,

4 thoughts on “Kuu on vist sefiirikorvi tähtkujus!

  1. Hipi_Pipi 14. jaanuar 2017, 22:42

    Issnd. vaatasin ka just samat filmi!

    Like

    • Manjana 14. jaanuar 2017, 22:45

      oli ju ülihea film?!

      Like

  2. vanaiinlane 14. jaanuar 2017, 22:53

    Sa oled ikka üks Manjanka Trump 😀
    uue vana hasta manjana epohhi ilmutus.
    Sul on parimad kampaaniameistrid olemas,
    aga ei, tema on oma uue ülakorruse leidnud.

    Muidugi, kõik tahavad 70..80-ndaid tagasi, kus võis suitsetada,
    igalpool end vabalt tunda ja ülakorruse venelastega suhelda, vabalt.
    Vabalt, vabalt, vabalt – kuni äkki saabus valge vabadus ja valge vaikus…

    Vikerraadiost tuleb ikka aegajalt tervitusi vabariik 100 puhul, aga
    pange tähele seal Vladislav Koržets’i tervitust meie 100 puhul,
    seda juttu pidi VK. puhul, kes huumorit enam ei tee, 100 aastat ootama.

    Igatahes, äge, Manjana muidugi ka 😀

    Like

  3. FIXX 15. jaanuar 2017, 00:30

    Naabripolsid testisid kas on võimalik Manjaanika särtsu täis ajada nagu vana aku, et see siis neile sexpommi teeks, aga nähtavasti ei õnnestu Manjanal nii lihtsalt veel ketti maha ajada. Muidugi tunda on, et mingi õnnehormoon kuskile Manjanasisse on pesa tegema hakanud, (muidu ei üritaks endale õigustusi mõelda). 🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

