Otsustasin kultuurseks hakata

Täna meenus, et ma pole oma blogi ikka veel blogiauhindade jagamisele registreerinud. Ma oleks seda varemgi teinud, aga ei osanud kategooriat välja mõelda. Eelmisel aastal ma juba arvamusblogide all kandideerisin. Tehtud! Mihkel Raud pani selle kategooria pika puuga kinni. Kuna mulle tundub, et mu blogi üldse Raua blogile ei sarnane, siis valisin ilmselt vale kategooria.

Teine mõte oli, et ma tahaksin meesteblogi olla. Mul on palju meeslugejaid ja kommenteerijaid, juu siin ikka midagi meestele sobivat leidub. Kuid seal kirjelduses oli, et munadest üksi ei piisa, peab ise mees olema. Selle peale oleks tahtnud feministlikuks blogiks hakata – vanasti kui mehed blogiauhindu jagasid, siis olid ka enamus kategooriad mehelikud, aga naistele soo järgi eraldi kategooriat küll ei tehtud. Lihtsalt oli elublogid või midagi sellist alandavat, kuhu erinevad naised end kirja panid.

No aga millises kategoorias ma peaksin kandideerima? Ma tahan kandideerida, sest ma tahan pittu. Ma tahan pittu nagu blogija, mitte nagu keegi, kes ei  suutnud oma blogile sobivat kategooriat leida. Eelmine aasta oli väga hea pidu – ma tutvusin mitmete toredate blogijatega ja sain tasuta süüa, juua ja tantsu lüüa. Lisaks jäi mulje, et see oli üldse üks aasta glamuursemaid üritusi Tallinnas. Marimell oskab pidu orgunnida, tahan veel!

Ja siis ma leidsin, et kultuuriblogi kirjeldus sobib mulle ka. Seal oli kirjas, et kirjutad kinost, teatrist, muusikast (no nendest ma väga tihti ei kirjuta, aga tuleb ette) ja haridus ja keeleteadus on sinu kirg. Täiega on haridus minu kirg! Keeleteadus eriti ei ole, aga igasugune muu haridus küll on. Näiteks psühholoogia ja esoteerika ja kõik muu põnev, mis eeldab oma nina võõrastesse asjadesse toppimist. Kultuuriblogid, ma tulen!

blogi

Selle foto Vabaduse väljakust ja vikerkaarest tegin telefoniga eelmise blogiauhinnaürituse aknast. Väga kultuuriline pilt, ei mingit müüdavat kommertsi!

Nojah, igatahes hakkab varsti hääletamine ka. Statistika näitab, et mu lugejaskond on aastaga suurenenud, aga nii suur see küll pole, et ma mingit auhinda oodata saaksin. Seega ma ootan pidu.

Tagged:

3 thoughts on “Otsustasin kultuurseks hakata

  1. Terje 7. märts 2017, 00:56

    Kultuuriblogi sobib hästi. Olen alati mõne fakti võrra targem pärast Su postituse lugemist. Ja mitte toote vms võrra targem nagu kipub blogiga vaid Su blogi on maailmapilti hariv.

    Liked by 1 person

    • Manjana 7. märts 2017, 01:11

      Oi, aitäh! Su kommentaar on kui täiuslik muusika mu edevatele kõrvadele 🙂

      Like

  2. […] teate, registreerisin ma end blogide võistlusele ja nüüd on käes mai, mil saab kõiki võistlejaid hääletada. Mina olen kirjas kultuuriblogide […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

