Kui seiklushimuline sa oled? Testi end!

Mu üle-eelmine postitus tark olemisest, sai vist pisut keeruline. Ainult mu põhilised kommenteerijad kommenteerisid ja, tundub, et nad kommenteerisid ka vaid minu rõõmustamiseks. Igatahes tegelen ma ikka veel sama küsimusega ja nüüd ma leidsin netist mitu testi, et pilt numbritega selgemaks pühkida.

Üks test oli kole pikk ja vaatas kõiki viit elementi. Mina, kui suhtlemisest tüdinud ekstravert, skoorisin end seal nõks allapoole keskmist – 34% ehk introvertsusele kalduvuse. No näed, mis saab, kui nelja omaduse asemel viite küsitakse! Raha eest oleks seal põhjalikumalt ka teada saanud, millistes detailides mitu prossa sain, aga eks ma tean ju ise ka. Kuid selles uutele kogemustele avatuses sain ma 88%, ehk väga kõrge tulemuse. Ise ju vastasin ja ma peangi end pisut lillelapseks. Kõige madalama tulemuse, ehk 11% sain ma neurootilisuses, ehk mul on kõigest suht pohh.

Emaga tuli eile telefonis juttu, et mida ma erinevatest kuumadest teemadest arvan. Et need teleka- ja filmiauhinnad ja rongitee Lätti ja sellest, kes Eesti laulu võitis ja ma vastasin, et mul täiesti ükstaspuha. Ema oli imestunud. Temal oli kõige kohta arvamus olemas ja tavaliselt ei klapi see tulemustega. No mul mõned arvamused on, et tore, et Linna ei võitnud ja kena, et filmiinimestele pidu tehti ja mingu pekki oma lollaka raudteega, Kadriorus on pooled kõnniteed puudu ja pori on põlvini.

Ema küsis, et kas ma raadiost päevauudiseid kuulan. Ma ei kuula. Ma üks kord proovisin Vikerraadiot kuulata, aga seal hakkas kohe keegi mulle ebasobivat seisukohta avaldama ja ma panin raadio uuesti muusikakanali peale tagasi. Telekas ma vahetan ka kohe kanali ära, kui hakatakse millestki tujurikkuvast rääkima. Miks ma peaksin poliitikuid ja nende viltulihvitud arvamusi kuulama, ei huvita. Kehv meelelahutus. Muidugi ma ei lähe närvi, kui ma neid ei kuulagi. Mis ei tähenda, et ma ei võiks emotsionaalne olla. Näiteks kui juttu tuleb inimestest, kes teistsuguseid vihkavad vms. Mõnikord ma kuulan neid. Imestuse ja huviga, et mis tal viga on. Emotsionaalsusel ja närviminemisel on vahe sees. Oma emotsionaalsuse ma võin suva hetk välja lülitada, kui ära väsin. Närviminekut juba välja ei lülita.

Kui nüüd tagasi tulla uutele kogemustele avatuse testi juurde, siis ma leidsin ühe lühikese testi ka. Vot siin. Seal on tulemustes kõik erinevad küljed ka ära toodud: kujutlusvõime, loomingulised huvid, emotsionaalsus, seiklushimu, intellektuaalsed huvid. Viuh ja vastatud! Mitte, et tulemustes ühtegi uudist oleks. Ise ju hindad end. Kuid edev oleks end ikka avatumaks hinnata, sest teadlased on avastanud, et mida avatum, seda intelligentsem. Ausalt! Psychology Today-s on artikkel, et avatus uutele kogemustele avaldab mõju mõlemat tüüpi intelligentsusele.

vosas

Kuna ma olen siin blogis peamiselt enda kiitmisele spetsialiseerunud, siis tundus sobiv, et postitust ehiks just see talvine foto, kus ma näen parajalt totakas välja. No ikka juhtub nii, et läbinisti ilus ja maitsekas inimene paneb pähe imeliku mütsi, selga kummalised riided ja teeb pildistamiseks totra näo pähe. Ise üldse ei tea, et midagi oleks valesti. Ja polegi. 50 aasta pärast vaatan pilti ja arvan, et kena noor inimene.

6 thoughts on “Kui seiklushimuline sa oled? Testi end!

  1. vanaiinlane 14. märts 2017, 20:21

    Emakeelepäeval, ja juba enne seda, on sellest
    maailma kõige keerulisemast keelest palju juttu olnud.
    Küll pole seal tulevikku, käändeid nagu muda ilma loogikata.

    See keel, see krüptpograafia, sai alguse aja alguses 😀
    mis eestlase puhul paigutub kuhugi rehepeksu talli pingile.
    Tulles sealt pingilt ja sovjetiaja ridadevahele kirjutamise aega…

    …tänapäeva, siis midagi ei ole muutunud rehepeksu tallist, veidi globaalsem
    on see eesti keel, aga sama krüptograafilne ja mõistmatu isegi eestlastele.
    Eesti keel, tema ülesehitus, loogika ja grammatika on läinud üle võlli.

    Kui see lootusetus on koju jõudnud, siis minnakse metsa, sohu või ükskõik kuhu,
    et vältida suhtlemist, sest eesti keel ei võimalda kirjalikku suhtlemist, ja
    küsitakse kelmikalt, kas sa oled seiklushimuline ;P

    Like

    • Manjana 14. märts 2017, 20:48

      mitmesse blogisse sa sama kommentaari kopeerisid? mis teemadesse, ma parem ei küsigi, sa ju niikuinii loed, heal juhul, vaid pealkirju.
      näe, ma vastasin sulle! jee! ja ma pole su naise moodi, ma googeldasin teda.

      Like

      • vanaiinlane 14. märts 2017, 22:17

        Paha lugu, my bad, ma tõesti ei loe tekste.
        Ma viskan pilgu peale, ja saan kohe aru millest jutt.
        Seepärast ei ole ka mõtekas blogides deepi panna.

        Aga minna googlisse, selle peale ei tulnudki.
        Ausalt ka, no mida ma peaks googlist otsima
        Manjana kohta kui ta ise kõik on avalikustanud?

        Reinkarnatsioonist, siis välimus ei olegi oluline.
        Oluline on olulisem, oluline on muster, mida kohe märkad.
        Kõik see, käekiri, kõik need tühisemadki olmelised vihjed.

        Like

        • Manjana 14. märts 2017, 22:37

          Ja Inno arvab, et ma sarnanen tema eksiga. Mehed! Need, kes sisuse ei süvene, sest nad teavad juba peale vaadates, mida ühel naisel ölda on.

          Like

  2. FIXX 14. märts 2017, 21:38

    Lase kellelgi teisel test endakohta teha, siis näed kuidas sa väljapaistad, ise tehes ikka ennast hindad teistmoodi.
    Eurovisoon on enam ei ühenda vaid pigem lahutab oma erisustega.

    Like

    • Manjana 14. märts 2017, 21:56

      selle jaoks, et teha teiste kohta, on teistmoodi koostatud testid. mis kõlbab üheks, ei kõlba teiseks.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

