Minu instagrammilemmikud kassist meesteni

Need, kes Instagrammiusku veel astunud pole, ei tea, mida ma tunnen, kui seal pilte lappan. Kuna telefonis on pildid liiga väikesed, vaatan neid tavaliselt oma läpakas. Kuid läpakas ei lähe videod ise tööle ja ma alati klikkida ei viitsi. Ehk liikuvat pilti vaatan harva. Ma naudin fotosid ja täna tahan tutvustada valitud lemmikuid.

Minu täielik lempar on üks kass, kes elab Moskvas. Mulle on alati meeldinud kollased kassid, aga tema on veel eriti nummi näoga. Ma pidevalt laigin teda, nagu mingi sõltlane. Isegi videosid klikin.

hosico

Toidupildistajaid on mu jälgimisnimekirjas vaid mõned, aga lemmik on “Love and macarons”. Ma jälgin eesti tassikookide instat ka, aga nende fotograaf on hale käkerdis võrreldes mu lemmikuga. Need kanadakad on väga fantaasiaküllased oma uudistoodetega. Kummline on see, et ilusate toidufotode vaatamine ei aja mind isutama, ma lihtsalt armastan vaadata, käsi ei sirutu külmkappi. Koledamate toidufotode vaatamine ei mõju kuidagi.

macarons

Maiustuste juurest on lihtne minna Instagrammi kõige naljakama naiseni, keda enamus ilmselt teab – Celeste Barber. Tema fotolavastused ja piltide allkirjad on lihtsalt liiga head!

celeste

Naljaka naise juurest jõuan ma sujuvalt teise seina – ilusad naised. Neid naisi pildistab ilusaks Gavin O’Neill NY-st. Põhimõtteliselt pildistab ta kõige puhtamat kommertsi, aga mulle meeldib. Kõikidel naistel on sametine nahk ja imekaunis ümbrus. Nagu mingi muinasjutt.

gavinoneil

No ja lõppu tuleb mu lemmik instagrammi-mees – Jon Kortajarena. Ta on modell Hispaaniast, kes on koostööd teinud paljude erinevate kuulsate moefirmadega ja  mänginud filmides. Ta lihtsalt meeldib mulle. Selline näotüüp ei kuulu mu lemmikmeeste galeriisse, ta meeldib kuidagi tervikuna. Tundub, nagu ta oleks väga tore inimene. Tema insta pildid jätavad sellise mulje. Üdini päikeseline. Mu geiradar on täiesti ükskõikne, ta meeldib mulle lihtsalt niisama.

kortajaren

Need viis valisin ma selle järgi, kes kohe olulistena meelde tulid. Muidugi vaatan ma väga hea meelega oma tuttavate ja blogijate insta pilte, aga praegu ma ühtegi siia välja tooma ei hakka. Eks need, keda ma jälitan, ise teavad.

Tagged:

One thought on “Minu instagrammilemmikud kassist meesteni

  1. FIXX 15. märts 2017, 22:10

    Paistad popp ja noortepärane välja. Mulle meeldib neid küpsiseid ainult küljepealt vaadata. 🙂

    Meeldib

Kommenteerimine on suletud.

