Mul on suurem kui ilublogijatel!

Marimell on näinud vaeva ja teinud teiste blogide külastatavust reklaamiva postituse. Ma ei saanud täpselt aru, mille järgi ta neid blogisid sinna valis, aga mind seal nimekirjas polnud ja nüüd ma pean oma saba ise kergitama. Jah, ei ole kerge kultuurset blogi kirjutada, mittekultuursed inimesed seda lugema ei jõua, aga tundub, et ilublogi on veel raskem teha, sest vähemalt nendest on mul rohkem lugejaid. On ju tore, mu intelligentsed lugejad? Meid on rohkem kui suva edvistajaid.

Aga mida ma ikka niisama kilkan, panen selle pildi, mida marimell teiste kohta jaotas, teile vaatamiseks välja:

kylastajad

Veebruari tõus tuleneb sellest, et ma suutsin oma lemmikteema ehk sotsiopaadid panna kokku reaalitiõudusega Prooviabielu ja klikid tulid sealt, et Mallukas kommenteeris blogide jagamise grupis kellegi teise postitust ja pani lingi minu postitusele. Meeletu ikka, kuidas mõne inimese arvamus loeb! Pole ju keeruline arvata, miks teda nii armastama kui vihkama kiputakse.

Kuid igatahes jään ma külaliste arvuga Merje järgi ja lipsukese, käopesa ja ilublogijate ette. Aga mida ma selle teadmisega peale hakkan? Eelmisel aastal sain ma Valio käest tasuta piimatooteid. Ma ei arvestanud kokku, aga pakun, et ühe korra kotike oli alla kümne euro, ehk suhteliselt pisike raha. Paar-kolm korda sain, nad ise pakkusid, ma ei teinud midagi. Mulle meeldis neid kotikesi saada, sest see pani mind videoposte tegema ja see oli vahelduseks ja kinnitas, et ma olen midagi väärt. Kotitäit juustu. Jessas, kui õudne! Nüüd enam piimablogi pole, sest millegipärast sel aastal ma Valiole enam ette pole jäänud.

Marimell on rahul, et ta saab oma sponsorite käest šampooni ja seepi ja et see on tema sõnul suur kokkuhoid. Mina, kui korralik raamatupidaja, panen täpselt kirja palju mul erinevatele asjadele raha läheb ja ma küll ei arva, et šampoonindus oleks kallis lõbu. Ma ostan ainult endises NSVL-i riikides toodetud kosmeetikat, sest nende tooted ei tekita mu allergilisel lapsel probleeme ja lisaks kosmeetikale panen ma sinna alla kirja ka WC-paberi, hügieenisidemed, kõik muud puhastusvahendid ja kosmeetika. Mul kulus 2016. aastal kogu sellele grupile 130 eurot. Kui inimene ise neid ostma ei pea, siis ta ju ei teagi, palju raha läheb, aga 130 eurot kokkuhoidu aastas ei ole ju väga suur summa. Ma käin iga päev dušši all, pead pesen paar korda nädalas, laps end iga päeva pesta ei viitsi. Ma kujutan ette, et on inimesi, kes ostavad endale ühe kosmeetikatoote, mis maksab 100 eurtsi, aga marimell ei ole päris seda tüüpi. Palja porgandi välimusele kulub ilmselt ühes kuus rohkem raha kui mul lapsega terves aastas. Eks noor ihu vajagi rohkem hoolitsemist, et teistest eristuda. Ma tema blogi lugeda ei taha, aga instat vaatan küll.

Ma olen kindel, et minu blogist ei saa kunagi minu peamist sissetulekuallikat, raamatupidamisega ma teenin jätkuvalt rohkem. Ma ei taha kuidagi teistmoodi kirjutama ka hakata, et rohkem meeldida ja ma ei teagi kuidas see teistmoodi olema peaks. Iseasi, miks need, kes postituste eest blogijate maksavad, peavad oma peamiseks klientkonnaks  Marimelli lugejaskonda, kelledeks on lastega kodusolevad alla 30-aastased emmed. Ma pakun, et minu lugejaskond käib kõik korralikult tööl ja ei pea enam alaealiste laste pärast muretsema. Ma aegajalt kohtun nendega juhuslikes kohtades. Mõnikord on mul kohe piinlik, et igasugused intelligendid siit loetavat leiavad. Vabandan praeguse postituse eest, aga ma olen ka vahest ainult väike egorull!

PS! Ma ei tea millist kohta marimell kasutas, aga selle koha järgi, mida ma kasutan, on ebapärlikarbil vähem klikke kui mul.  (Sorry, karbike, et just sinuga end võrdlesin, aga sa oled ise siin kommenteerinud, et sind ei häiri, kui sinust räägitakse)

Tagged:

13 thoughts on “Mul on suurem kui ilublogijatel!

  1. Andres Laiapea 3. aprill 2017, 21:26

    Mulle tundub, et see app näitab mingeid aiateibaid. WP statistika näitab mul küll hoopis muid numbreid.

    Like

    • Manjana 3. aprill 2017, 21:37

      ma kasutasin seda: http://www.similarweb.com

      ega mu ka see wordpressiga kokku ei lähe, wordpress näitab veebruaris visitore ainult 6970 ja klikke oli 18462. Ma pakun, et wordpress jätab mu enda klikid arvestamata, aga need teised kohad arvestavad enda klikid ka sisse, sest ega nad ju ei tea. ehk – avaliku statistika mõttes on enda klikkimisest või ka vastavast progest rahalist kasu 😛

      Like

      • Andres Laiapea 3. aprill 2017, 22:12

        Mul näitab WP praegu, et viimase kolmekümne päeva jooksul on 7765 erinevat külastajat teinud kokku 47479 külastust (ise pakun, et umbes pooled neist võivad olla robotid), aga seal viidatud lehel tuleb “Total Visits 580” ning “Avg. Visit Duration 00:00:01” ehk külastuse keskmine kestus üks sekund, mis on täielik ulme. Vaatasin, et seal Marimelli nimekirjas on ka osadel sarnased tulemused (külastajate arv suht väike ja keskmine külastus 1-2 sekundit). Mingi kala on neil seal algoritmides igatahes sees.

        Like

        • Manjana 3. aprill 2017, 23:32

          ta ei näita viimast 30 päeva, vaid viimane on veebruarikuu, ehk kuu aega tagasi.
          need sekundilised on kindlasti midagi muud kui inimesed. mul on kõik spämmkommentaarid ka spämmist ära kustutatud. nende sisu on tavaliselt ikka väga imelik, ma ei oska täpselt öelda, milleks neid kasutatakse, aga kuna klikimajandus on tänapäeval internetis suur raha, siis saab selliste kommentaaride ja robotite abiga teistesse kohtadesse klikke tekitada.

          lehekülje “hinnale” on oluline, et tuleks paljudelt erinevatelt lehekülgedelt linke ja sealt klikke. selliste spämmkommentaaride abil saab neid tekitada. ühtlasi saad ka sina “klikke”.

          aga see on vaid üks versioon.

          Like

        • marca 4. aprill 2017, 10:18

          No mul näitas ta sellist asja nagu keskmine külastus 13 minutit! Eee…romaani kirjutan siin või? Ehk siis mulle tundub ka, et seal on mingi kala sees.

          Like

        • Manjana 4. aprill 2017, 11:54

          aga 13 minti kõlab ju normaalselt küll. mul kulub küll iga oma postituse kirjutamiseks miinimum see aeg, tavaliselt rohkem.

          Like

        • marca 4. aprill 2017, 13:21

          Kirjutamiseks jah, aga kes see nii kaua loeb üht postitust? Eriti kui see 13 on keskmine? Ma loen ise üldse feedlys blogisid, nii et kui kommenteerimisisu pole, siis blogi lehele ei satugi. Kusjuures olen tähele pannud, et mitmetel populaarsetel blogidel on feedlys uskumatult vähe jälgijaid, samas kui vähemtuntutel, aga sisukatel, on jälgijaid normaalselt nende populaarsuse kohta. Ilmselt nende lehtedele satutakse muid kanaleid pidi (FB-st ilmselt palju) ja sealt tuleb klikke rohkem kui lojaalsetel blogilugejatelt feedlys või mõnes muus lugemisprogrammis.

          Like

        • Manjana 4. aprill 2017, 15:39

          feedly kasutamiseks peab ikka üle 30-aastane olema. noored kasutavad jube ebapraktilist ja reklaamist vohavat bloglovinit ega tea muudest lugejatest midagi. ma kasutan ka lugemiseks ainult feedlyt, ma loen sealt lisaks blogidele ka välismaa ajalehti, hea puhas ja kuiv koht.

          fb on ka koht, mida kasutatakse, aga ka blogide juures olevad lemmikutelehed. minu suur hulk lugejaid tuleb malluka blogiribalt, blog.tr-st tuleb palju vähem.

          ma ka ei tea, mida su lehel nii kaua tehakse. äkki unustavad akna niisama lahti ja nii see seda aega muutkui tekib.

          Like

  2. kristallkuul 3. aprill 2017, 21:55

    Huvitav, kas peale minu veel mõni selline blogija on, kes arvab, et tal on juba liiga palju lugejaid? Ma vahel tunnen, et tahaks, et kirjutatu jõuaks vähemate silmapaaride ette. Ka blogtrees hoian tagasihoidlikku profiili (ei vajuta pärast postituse avaldamist kalkulaatori nuppu). Ja mul on võrreldes teiste blogidega veel väga vähe lugejaid. Ehk et leidub ka teispidi hullukesi, kes ei taha suurtesse massidesse jõuda 🙂

    Like

    • Manjana 3. aprill 2017, 22:02

      ma arvan, et on küll niipidi ka, eriti kui negatiivseid komme palju tuleb. ma teiste blogide komme tavaliselt ei loe.

      mulle ei meeldi, kui ma kogemata teen mõne liiga popi postituse ja siis kommenteerivad need, kes midagi muud siit lugenud pole. siis on pisut tüütu küll.

      Like

    • Britt 4. aprill 2017, 10:51

      Üllatus-üllatus, aga mina! Kui mu blogi lugejaskond kasvama hakkas, siis mu esimene plaan oli pillid kokku panna. Otsustasin siiski vastupidi ja kuigi negatiivseid aspekte on ka, siis positiivset see-eest kordades rohkem tulnud ja ei kahetse. Ent praegugi mõtlen, et võiks olla vaiksem see asi ja ütlen päris ausalt, et osati ka kirjutan nüüd harvem ja keskendun suurem osa ajast ainult otse meie pereelule just selleks, et ka lugejaskonda kitsendada.

      Liked by 2 people

  3. Terje 3. aprill 2017, 22:32

    Tead mul oli täna juhus kus mu sõber jäeti maha ja ta saatis mulle screenshoti nende vestlusest. See, kes maha jättis oli jätnud mulje et kõik on mu sõbra süü ja mu sõber reaalselt tundis end süüdi. Kohe lõi peas su postitus kuidas ära tunda manipulaatorit. Panin talle lingi ja 95% läks täppi. Ta taipas, et oli manipulaatoriga koos olnud terve aja. Su postitusest oli selline abi 🙂

    Like

    • Manjana 3. aprill 2017, 22:39

      aitäh positiivse tagasiside eest, neid postitusi ma selle eesmärgiga tegingi, et inimesed end halvasti ei tunneks, kui nendega südametult lihtsalt mängitakse.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

