Suhtes naised on karvasemad. Kui karvavaba peaks mees olema?

Üldiselt on teada, et kui naine on pikemat aega püsisuhes ja tundub, et see mees on nii oma, et tema juuresolekul võib vabalt kõhugaase väljutada, siis loobub naine ka ebamugavast karvade ajamise probleemist. Ta lihtsalt ei püga end enam intiimpiirkonnast, sest teab, et õige koha leidmisel pole vahet, kas karvane või karvatu ja kui valikut pole, pole mõtet ka nuriseda. Ma olen olnud nii pikaajalises suhtes kui ka pikaajaliselt suhteta – minu puhul kehtib see reegel küll. Vestlused erinevate sõbrantsidega kinnitavad karvakasvamise teooriat, kuid kindlasti on ka erandeid.

Näiteks tuli mul viimasel sügisel idee, et sel talvel ma enam jalgu karvavabaks ei aja. Peale püsisuhte lõppemist pole ma omi jalgu karvastena näinud ja huvi oli ka, et kui pikaks need karvakesed ikka kasvavad. Ma olen tumedat verd naine, seega on mul karvakasvuga hästi. (Nii tumedat verd ei ole, et väga hästi oleks.) Nüüd on küll kevad käes, aga ma ei raatsi noid karvu enam ära ajada. Mu arust on nad päris armsad. Minu lohutuseks ilmus täna ka õhtulehes artikkel, et ameerikamaal kuumad fitnesstibid ka ei aja jalgadelt karvu ja panevad instasse paljastavaid karvaseid pilte. Uus kuum trend! Tegelikult käib see trend hooti, kui jälle keegi kuulsam naine endast avalikke karvaseid pilte levitab.

Mina nii julge ei ole, et ma oma karvaseid jalgu pildistaks ja neid teile näidata julgeks, kuigi mul ei kasva nii võimsalt nagu nondel õhtulehe tüdrukutel seal artiklis. Ma nüüd ei teagi, kas ma julgen terve suve karvaste säärtega linnas ringi sebida või ma ikka ei julge?

Jalgadelt karvade ajamiseks ei leia ma ühtegi hügieeniga seotud põhjust. Kuid kaenla alt ja häbeme piirkonnas on karvade äraajamine väga loogiline tegevus. Ma ei saa aru neist inimestest, kes panevad kaenla alla deodokat, aga seal on karvad. Karvadesse panevad deodokat? Karvad ju ei erita higi, kaenlaalusest nahast tuleb see higi ja karvad korjavad higi endasse ja marineerivad seda koos deodokaga. Suhteliselt nilbe muarust.

Täpselt sama asi on ju häbemepiirkonnaga, kuna ka seal toimub erinevate seedimisjäänuste väljutamine ja kui seal on karvad, siis saavad need jäänused ka karvadesse minna ja seal seista. Iuu! Meil ju pole kombeks, nagu mõnedes lõunamaariikides, iga WC-külastuse järel paberi asemel end alt veega pesta. Kui iga kord end pesta ei soovi, oleks normaalne see piirkond karvavabana hoida, ma arvan. Loogiline. Minu jaoks loogiline. Kui teise inimese jaoks on loogiline kord nädalas dušši all käia, siis temal on hügieenile teistsugused standardid ja tema mõtleb teist moodi ja ta ei pea minuga nõus olema. Ka normaalne.

q410nhp1-5xd

Selle pildi võtsin õhtulehest ja nemad said selle instast, aga mind üllatab pildil just see, et tol neiul on karvased nii põlved kui reied. Naised on end viimastel aastakümnetel nii pidevalt ja massiliselt karvavabana hoidnud, et mina ei teadnudki, et naistele ülalpoolt säärt jalale karvad kasvavad. Ma kujutasin ette, et nii on ainult meestel.

Mõnikord tunnevad mehed huvi, et kui karvaseid mehi naised tahaksid näha. Mulle mõjub positiivselt, kui mees on kaenla alt ja kubemest karvavaba. Kui mees on loomulikult näiteks rinnalt karvavaba, siis minu jaoks on see väga normaalne. Kunagi ma arvasin, et karvase rinnaga mehed on jube nilbed, enam ma nii ei arva. Kuigi mul tekib alati natuke oksetunne, kui mehel on eest palju nööpe avatud või suure kaelaauguga pluus ja sealt paistab karvane rind. Tavaliselt on see karvane rind täiesti hooldamata – karvad liiga pikad ja suvalises suunas, nagu mingi musta lamba pepu. Ma ei arva, et karvase rinnaga mehed peaksid rinna siledaks ajama, see oleks imelik, kui just head põhjust pole, aga natuke võiks neid karvu ikka hooldada, kui nad sinna kasvavad, et nad kenasti hoiaksid. Meeste karvaste jalgade kohta pole mul mingeid mõtteid. Mehe karvane selg mõjub natuke hirmutavalt, aga ise ju oma selga hooldada ei saa, seega las olla. Siuke karvajutt täna siis.

24 thoughts on “Suhtes naised on karvasemad. Kui karvavaba peaks mees olema?

  1. Nell 18. aprill 2017, 15:01

    Mis meeste rinnakarvu puudutab siis keegi kuskil trükkis ära särginööpide reegli: “Jäta üks nööp lahti päeval, kaks nööpi õhtul, kolm kui oled Tanel Padar, viis kui oled Üllar Jörberg.” 😀
    Hügieeni mõttes eelistan karvavabu kaenlaaluseid nii meestel kui naistel ning kubemepiirkonda võiks ka ikka piirata. Mees mul trimmis oma rinnakarvad lühemaks kui laps haarama õppis, need pisikesed näpukesed rinnakarvades olla üsna valus kogemus olnud 😛

    Liked by 1 person

    • Manjana 18. aprill 2017, 15:14

      Seda Padari ja Jörbergi reeglit ma ei teadnudki 😀

      Like

  2. Printsess 18. aprill 2017, 15:22

    Ma ka ei saa aru, kuidas need jalad nii karvased saavad olla 😀

    Like

  3. Klari 18. aprill 2017, 15:43

    Näed, täiesti ripakil nišš ilutoodete turul – rinnakarvade hooldusvahendid. Noh, et ikka läikivamad ja kohevamad oleksid.

    Või ma ei tea, äkki on sellised tooted juba olemas, ma pole nagu ise sihtgrupp…

    Like

    • Manjana 18. aprill 2017, 15:46

      vaevalt, et eesti turul, meie üle 35-aa mehed kardavad spets tooteid meeste klanimiseks rohkem, kui mina karvaste jalgade linnas näitamist.

      Like

  4. nodsu 18. aprill 2017, 16:18

    Ma ajan mis iganes karvu ainult viimases hädas (nt esinemiskostüüm on ilma varrukateta/paljastab sääri ja konkreetse esinemisstiili juurde ei kuulu karvasus), sest karvaajamisel on alati ebameeldivad ja muide ebahügieenilised tagajärjed. Eri kohtades eri põhjustel. Nagu näiteks selgus, kaitsevad kaenlaalused karvad haudumamineku eest ja ma pole vist elus nii palju higistanud kui siis. Lisaks (see pole küll hügieeni, vaid pigem esteetiline point) hakkas higi pügatud kaenlaaluses imelikult lõhnama, nagu ta kunagi varem pole teinud (siis sain aru, mis lõhn see on, mida ma olen varem vahel teiste naiste küljes tundnud – pügatud kaenlaaluse higilõhn – spetsiifiline lõhn, mida suvel tunneb iga teise naise küljes).

    no ja kuna mul on eriliselt närviline immuunsüsteem, siis riskin igal pügamisel nahaärrituse või lausa mädapunnidega. kusjuures nahaärritus on hullem, pmst kannatan ühe aastatetaguse karvaajamise tagajärgi jalgadel siiamaani – sestsaadik on säärte nahk ülikuiv ja kipub iga väikese asja peale ketendama. see nahk ei rahunegi vist enam kunagi päris maha. tookord, kui see häda oli akuutne, keelas arst konkreetselt igasuguse karvaajamise ära.

    paradoksaalselt eelistan seetõttu kitkumist, kui on hädasti tarvi karvutustuda – ärritus on umbes sama, mis raseerimisel, aga seda peab harvem tegema. see on ka ajaliselt päris suur vahe – kuidas tugevama karvakasvuga naised jõuavad end iga päev üle poole keha raseerida? sellega läheb ju pool tundi ära. iga päev pool tundi ainult selle peale?

    ja kitkudes ei hakka ka kõik karvutustatud kohad juba sama päeva õhtul sügelema, nagu raseerimise järel, mil kõik torgib hulluksajavalt, nii et üht jalga ei saa teise vastu panna seni, kuni karv uuesti pehmeks kasvab. mis on minu puhul ka hea põhjus voodielu tarvis raseerimist vältida – kui mul endal on ebameeldiv oma raseeritud jalgu puutuda, vaevalt see liivapaber teiselegi inimesel meeldiv on. ainult kohe pärast raseerimist on sile, sama päeva õhtuks on samasugune liivapaber nagu meeste 5 o’clock shadow.

    Like

    • nodsu 18. aprill 2017, 16:21

      aa ja voodielust rääkides häirib karvutu olles ka tundlikkuse vähenemine. kogu raseeritud/kitkutud nahk oleks nagu kompimise mõttes poolenisti välja lülitatud, aistingud on nõrgemad (välja arvatud see neetud torkimine, ma ei saa ise ka aru, kuidas ja miks just SEE aisting alles jääb). justnagu mu ihukarvad toimiks muidu nagu kassi vurrud.

      Like

      • nodsu 18. aprill 2017, 16:29

        ja muide, mitte ükski mees pole karvasuse peale mingeid nägusid teinud. mitte et ma ei usuks, et nägudetegijaid mehi maailmas leidub – aga arvatavasti nad loevad juba muudest märkidest välja, et minust tasub eemale hoida. või siis loen ise ebateadlikult muudest signaalidest välja, et mul tasub neist eemale hoida.

        Like

  5. nodsu 18. aprill 2017, 16:50

    Kuna mulle meeldib samal teemal olnud arutelusid üksteise külge linkida, siis meenutaks Väga Väga Naise pool olnud teemaarendust (jeerum, juba seitse aastat tagasi, küll ikka aeg lendab).
    http://mahamure.blogspot.com.ee/2010/05/kui-mina-alles-noor-veel-olin-oli-rohi.html
    ja järg:
    http://mahamure.blogspot.com.ee/2010/05/loomuliku-naise-teekond-ii.html

    ja siis jätkus mu pool (tõsi, seal tuli juba muugi kehalisusteema sisse):
    https://notsumaja.wordpress.com/2010/05/09/katmata-voi-kehaline/

    ja Lendava pool:
    http://www.anniirs.ee/2013/06/blog-post.html

    ja hiljem tuli Murca pool muu hulgas jutuks (st Murcal oli see ainult muu hulgas, aga kommentaarium oli peamiselt sellest):
    http://mmurca.blogspot.com.ee/2016/03/saal-algavad-ja-loppevad-me-uned-koik.html

    ma ise ajan seal igal pool enamasti sama joru, aga teised räägivad erinevamaid asju.

    Like

    • Manjana 18. aprill 2017, 17:29

      Tundub, et see on sulle väga südamelähedane teema. Ma mäletan, kui VVN nende teemadega tegeles. ma tegin temast aktifotosid sel ajal 🙂

      Kui karvajamisega kaasnevad punnid, on erinevaid põhjuseid, aga mul on tavaliselt tegemist kehva nahahooldusega. Mina ajan ainult žiletiga, tavalise odavaga, igalt poolt. Kitkun ma ainult näokarvu. Vistrikud tekivad mul vaid siis, kui peale karvajamist on kole kiire õue higistama. Jutt käib intiimpiirkonnast, mujal vistrikuprobleemi pole. Enne karvajamist on vaja pind korralikult ära pesta. Mina kasutan karvaajamise libestiks juustepalsamit, suvalist ja pärast ajamist kreemitan, et nahk pehme oleks. Ja siis ei lähe enne paari tundi kuskile ja pükse ka pole soovitav kanda.

      Minu kogemuse järgi tekib higile tuntav ebameeldiv lõhn, kui inimesel on mingi ebameeldivustunne, häbi, hirm. Kui inimene on täiesti rahulik, ega põe millegi pärast, siis on higi suht lõhnatu. Ma kasutan deodokat ainult siis, kui lähen seltskonda, ehk võib karta, et miski ajab närvi ja lõhna on vaja peita. Kusjuures ma olen end harjutanud, et ma ei pea inimeste higilõhnu ebameeldivateks, kuna need on loomulikud ja annavad inimese kohta huvitavat infot 🙂

      Like

      • nodsu 19. aprill 2017, 00:08

        ah. meelde tuli. punnid tulevad ka lihtsalt vigastustest, aga kõige enam sissekasvavatest karvadest ja no ei ole ma head moodust leidnud, kuidas seda vältida. katsu sa nahka pidevalt harjata, kui ta on NAGUNII ärritunud ja kipitab.

        lisaks keha-kultuuri huvile on üks põhjus, miks see mulle korda läheb, ka see iseenda avastamise teema – selliste asjade kaudu saan ma iga kord teada, et ma olengi keskmisest naisest valu- ja üldse kompamistundlikum. umbes nagu rinnahoidja kandmisega. see oli omal ajal ikka tõsine ahaa-elamus, et KÕIGIL ei olegi rinnahoidjaga lämmatav, piinavalt kratsiv või lausa valus.

        samamoodi karvaeemaldusega – põnev-põnev – ah kõigil ei muutugi nahk ütleme kuus tundi pärast raseerimist täiesti puudutamatuks liivapaberiks? ah paljudel muutub liivapaberiks, aga kõigile ei olegi see talumatu ja nad näiteks suudavad vabalt suudelda ka five o’clock shadow’ga meestega, neil ei ole tunnet, et kogu enda näonahk koorub maha, vbla neile lausa meeldib, sest nende arust on see huvitav meeldiv kergelt stimuleeriv torkimine? ah kõigil ei muutugi nahk pärast karvaeemaldust kõigi peenemate puudutuste suhtes vähemalt kaks korda tundetumaks (märkasin nüüd, et see tuli ka VVN “Trooja Helena” postituse all jutuks)? kas sellepärast, et neil ei ole algusest peale sellist puudutustundlikkust, nii et neil pole vahet, või sellepärast, et neile meeldibki selles mõttes tundetum olla, sest muidu on kõik liiga erutav?

        Mõttetuse Jumalanna nime all blogija arvas kunagi, et rinnahoidja jms kehamuutmise talumatus tuleb sellest, et ma olen kinesteetiline mõtleja, aga ma päris kindel selles ei ole. Aga seda tuleb küll möönda, et 1) kompimisaistingud on mulle väga tähtsad (ma nt valin riideid ostes neid esimeses järjekorras puudutamise järgi, sõrmega üle libistades, alles meeldiva kompimisaistingu peale hakkan vaatama, kas ka värv ja lõige meeldivad); 2) ma olengi vist keskmisest valutundlikum.

        Like

        • Manjana 19. aprill 2017, 00:33

          ma ei kanna rinnahoidjat – ebavajalik, ebamugav. mul ei valuta üldiselt mitte kusgilt, aga positiivne tundlikkus töötab ikka, siis kui vaja. ma arvan, et suudan enda füüsist kontrollida teatud määral. mulle ei meeldi valutada. ja vale ärritaja peale erutuda ei meeldi ka. ma usun, et inimene saab endaga seonduvat määrata, kui ta sellesse usub. kui sa usud, et sa oled keskmisest valutundlikum või üldse tundlikum, siis oledki, sa ju usud sellesse, teistpidine uskumine oleks sulle juba raskem.

          aga kui uuesti karvaeemaldusest rääkida, siis ma ei tea, mida sa desinfitseerimise all mõtlesid, aga kõlab nagu midagi ägedamat kui õrn pesu. ma ennast ei desinfitseeri, see võib tõest nahale kuivatavalt mõjuda. isegi tavaline vedelseebiga pesu kuivatab juba nahka. nahk peab pehme olema, kui tema kallale žiletiga minna, palsam on selleks täiesti sobiv ja ka pärast tuleb kreeme kasutada, et ta pehme edasi oleks, mitte “närvi” ei läheks.

          Like

        • nodsu 19. aprill 2017, 02:34

          njah, minu jaoks ilmselgelt liiga high maintenance. iga päev jännata tund aega kõigepealt raseerimise ja siis kreemitamisega, et raseerimisel liiga hulle tagajärgi ei oleks? mkmm.

          no ja tundlikkuse kadumise vastu see ikka ei aitaks.

          mis valutundlikkusse puutub, siis ma ei teadnud, et see mul üle keskmise on – ma arvasin kunagi, et KÕIGIL on samad asjad valusad, mis mul (rinnahoidja nt), ja et ma olen mingi mömm, et seda valu välja kannatatud ei saa, millega teised naerunäol ringi käivad. netis lobisedes selgus, et neil naerunäoga ringi käivatel teistel ei ole-gi sama asja peale valus, kus mul on; et asi ei olegi ainult heas enesevalitsuses, vaid ka tajud on erinevad ja neil ei olegi sama stiimuli peale sama suurt vajadust ennast karmilt valitsema hakata, et mitte “ai!” öelda.

          täpselt nagu ma olen hakanud vaikselt aru saama, et mõnel inimesel ei ajagi villased riided ihu sügelema ega nahka kupla. et asi pole selles, et nad ei lase ennast kuplaminekust häirida. neil ongi teistsugune nahk.

          see on mul tülikas omadus, aga kindlasti on sellel omad head küljed ka. suure kompamistundlikkuse head küljed on tglt ju ilmsed. negatiivne vastukaal on see, et nt see massaažiämblik, millega inimesed oma pead sügada armastavad, on minu jaoks paras piinariist, sest liiga intensiivne on ja mul läheb juhe kokku ja tahaks põgeneda. õigemini ajab nutma, nagu liiga intensiivsed elamused ikka.

          Like

        • nodsu 19. aprill 2017, 02:39

          pmst ei tohiks nahatajud selles õttes teistmoodi olla kui näiteks kuulmine või nägemine. väga hea kuulmisega inimene ei talu sama kõva muusikat kui kõva kuulmisega inimene, kes peab punni põhja keerama, et üldse midagi kuulda. ühest küljest oleks nagu hea, kui kuulmine on hea, teisest küljest ilge nuhtlus, sest pool aega peaks kõrvatroppidega käima, et rahus saaks olla ja soovimatut infot sisse ei tuleks.

          Like

        • Manjana 19. aprill 2017, 09:55

          ei olegi teistmoodi, aga me kirjutame praegu üksteisest mööda. mida ma kuulmise kohta arvan, on kirjas siin – https://lastejutud.wordpress.com/2016/06/08/vanus-ja-haigused-kuidas-jaada-kurdiks/

          ja nagu kuulmist, ma arvan, et inimene on võimeline kontrollima kõike enda füüsise ja vaimsega seotut, aga enamus teeb seda alateadlikult ja teadlikult ei oskagi. näiteks sina tead, et sul on tugevad aistingud ja varem sa ei teadnud, et teistmoodi on võimalik. kui sa jõuad üks kord otsusele, et sulle ikka nii ei meeldi, võid sa kogu komplektist vabaneda. enamus täiskasvanud inimesi on paljust alateadlikult loobunud ja endaga rahul.

          kuigi, jah, alghäälestus on inimeste erinev ja kasvatus samuti, ning kasvatus määrab selle, kuidas inimene endasse suhtub ja kuidas ta oma erinevaid võimeid – kuulda, tunda, ennast mõjutada jne – kasutab.

          Like

    • nodsu 18. aprill 2017, 23:49

      Mind huvitab keha-kultuur. Kuidas tsiviliseerumisprotsess keha disainimist mõjutab; kuidas avalduvad Bahtini mõttes groteskse ja klassikalise keha kultuur.

      Higilõhnaga on mul endal tunne, et nt füüsilise liikumisega higistan küll kõvasti, aga see oleks nagu puhas soolvesi, riided kuivavad ära ja võiks uuesti selga panna, kui ainult soolarante ei teki; seevastu istuva tööga tekkinud higi on peaaegu kohe vastik.

      Punnide tekkimine on tõenäoliselt immuunsüsteemi teema. Ma lähenen karvaeemaldusele jube ettevaatlikult, desinfitseerin enne ja pärast, ometi päris vältida ei õnnestu (sh säärtel). Ja üldist nahaärritust ei hoia üldse miski ära. Nahk otsustab, et “nõmetsete siin minu kallal, vat viskan ennast üldse seljast maha” ja nii ongi.

      Mul tekivadki põletikud kergesti, hambaarst kah imestab, ütleb, et nagu mingi teismelise hambad oleks.

      Igatahes on loogiline, et väikesed nahavigastused on igal juhul immuunsüsteemile stress. ja päris ilma vigastusteta ei õnnestu kunagi. Seepärast ma räägingi, et karvaeemaldus toimib ka händikäptunnusena: seda saavad endale nahaprobleemideta lubada ainult need, kelle immuunsüsteem (ja nahk) ainult naerab selliste väikeste vigastuste peale. Järelikult see demonstreerib tasakaalukat immuunsüsteemi. Vrd muude tunnustega, mis on kulukad (eriti nõrgale isendile) ja just seetõttu informatiivsed: kõrgharidus, kallid esemed jne.

      Like

      • Manjana 18. aprill 2017, 23:57

        mulle terviseteemad väga meeldivad, aga ma ei viitsi nendega siin kirjalikult tegeleda, kuna põhjalik arutelu tuleks väga pikk mõtetevahetus. meil võiks huvitav päriselt vestelda olla. ma loodan, et sa ei solvu, et ma nüüd huvitava koha pealt pooleli jätan.

        Like

      • nodsu 19. aprill 2017, 00:52

        ega netis jõuagi põhjani arutada.

        Liked by 1 person

      • Klari 19. aprill 2017, 13:01

        Higi on väga veider teema. Mina näiteks teen palju trenni – peaasjalikult jooksen pikki maid ja tõstan jõusaalis raskeid asju. Mõlemad tegevused ajavad higistama tasemel, kus higi jookseb sõna otseses mõttes ojadena. Absoluutselt kõik mu jooksuriided haisevad nii, et see on midagi kohutavat (loomulikult ma pesen neid peale iga trenni, aga fakt jääb faktiks), samas kui siseruumides läbimärjaks higistatud riided eriti ei haise (lähevad pessu ka need, aga vahe on siiski väga tuntav). Erinevus ei saa olla ka riietes, sest need on suhteliselt ristkasutatavad. Manjana ütleks võibolla siin, et jooksmine tekitab mulle sellist stressi ja negatiivseid emotsioone ja sellepärast see jooksmisel tekkiv higi nii rämedalt haisebki, aga ma hästi ei tahaks seda uskuda, sest mille pagana pärast ma peaksin nende poolmaratonide ja muu säärasega tegelema, kui see mulle vastumeelt oleks. Trenni ajal on raske muidugi ja seda võib mingil määral tõlgendada negatiivse emotsioonina, aga jõusaalis raskeid asju tõsta on ka raske. Ja samamoodi on raske ja ajab higistama see, kui lavaprožektorite all tantsida tunniajane show, aga ka see on suhteliselt lõhnatu tegevus.

        Väga kummaline igatahes ja ma väga tahaks teada, miks see nii on. Mitte et ma arvaks, et keegi mulle siin nüüd kohe vastata oskaks, aga nii põhimõtteliselt.

        Like

        • Manjana 19. aprill 2017, 13:15

          sa just blogisid, et käisid maratonil ja ainult ootasid, mil läbi saaks, et nii vastik oli. alles siis kui läbi oli, tundsid rahuldust. ise kirjutasid. mina pole midagi öelnud 😀
          mul on pisut parem nina kui teistel. ma olen selle põdemise teema vaatluse teel avastanud, kuna see tugev higilõhn tekib kohe samal hetkel, kui inimesel mingi piinlik asi juhtub ja kaob järgmisel hetkel, näiteks.

          Like

  6. väga väga naine 18. aprill 2017, 19:05

    Hei, mul veel ka post Trooja Helena (kus muuhulgas ka üks värskem aktifoto) sel teemal =)
    http://mahamure.blogspot.com.ee/2015/11/trooja-helena.html

    Liked by 1 person

  7. sarikommentaator hen zen, siin blogis vanaiinlane 22. aprill 2017, 20:52

    kuidas ma heki teema maha magasin?
    muidu on mul silm heakorral peal?

    Ma olen alati arvanud nagu O.Lutsu lugudes juba,
    kui sa ei suuda päevas kommida, siis ürita nädalas.
    Tean omast lõuast, karvad kasvad kiiremini, mõttest…

    Aga ikkagi, see teema, ja kõik minu lemmikud koos 😀
    Vana teadlasena pean nentima, et minu naiste maitse on OK!

    Like

  8. vanaiinlane 22. aprill 2017, 21:57

    nomaeitea, kuidas niisuguse tühise
    karvase asjaga üldse tüli tekkida saab?

    Mäletan, et elasime karvastena õnnelikuna kaua,
    laps käis koolis ära ja üritas kõrgemale kuhugi
    Me,lapsevanemad, avastasime siis vannitoa, ja …

    muidugi minu zilettid ja hekiteema sinna otsa,
    se oli ikka vau-effekt naisele ennast ägedalt näha.
    See karvaajamine vannitoas muutis meie elu…

    PS! Kui veel henzeni nime siin blogis kasutad, kustutan kõik su kommid ära, õigemini lasen seda teha. Manjana

    Like

  9. vanaiinlane 23. aprill 2017, 00:11

    Ok
    tänud
    ja minu selgitused
    meie veebilehitsejad, nimesid nimetamata
    salvestavad salaja küsimata meie kontod jms
    ja kui kuskil jutuks läheb, siis nemad teavad paremini
    kelle nime alt see jutt minema saata meie käest küsimata?!
    kui sa oled teemas oma mõtetega, siis sa ei ju märkagi seda.
    Uurisin, ja tõesti Google’i küpsised ei kao tavalise puhastusega
    Noh, õnneks oled sina meil, kes turvalise nokkimise paika paneb 😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

