Blogide võistlemine ja hindamine ja oi kui raske!

Nagu teate, registreerisin ma end blogide võistlusele ja nüüd on käes mai, mil saab kõiki võistlejaid hääletada. Mina olen kirjas kultuuriblogide nimekirjas ja sealt leiab mind aadressi järgi –  lastejutud.wordpress.com. Mulle tundub, et ega paljud mu lugejad ei pruugigi teada, milline on mu blogi aadress. Ma ei tea, kas ma olen kirjutanud, aga selle aadressi ma võtsin siis, kui mul oli plaanis siia lastejutte kirjutama hakata. Ilukirjanduslikke. Hiljem selgus, et ma ei oska lastele jutte kirjutada. Jube keeruline! Blogida on hoopis lihtsam.

Nagu te aru saite, siis see postitus on anumispostitus – andke mulle oma hääl! Selgus, et mind väga erutab see võistlus. Iga kord, kui keegi pani FB-sse lingi, et tema juba hääletas teiste poolt, jättis mul süda mõned löögid vahele. Ma lugesin lööke ja imestasin, mis minuga toimub. Jõudsin otsusele, et mul on kiitmispuudus ja sellepärast ma loodangi, et täiesti võõrad inimesed loevad mu blogi ja neile meeldib. Ma lugesin ise ka täiesti võõraste inimeste postitusi, et teada saada, kelle poolt nad hääletasid. Kuna ma ei teadnud neid, siis nad ei teadnud mind. Otsustasin, et mina annan ka hääli neile, keda ma tunnen.

Arvamusblogidest loen ma regulaarselt pärlikarpi ja Eveliisi. Innot ja irjat loen siis, kui keegi tuleb ja ütleb, et nad on minust midagi kirjutanud. Seega ma arvan, et ma peaks neile kõigile kolmele hääle andma, ega neil ju erilist vahet ka pole. Ma ei teagi, miks ma innot ja irjat regulaarselt ei loe. Õnneks saab viis korda hääletada.

Uustulnukaid, ilublogisid, noorukiteblogisid, nimekirjas olevaid meesteblogisid ma ei loe, beebijutud ei huvita ja videoblogisid ei vaata.

Loomeblogidest ma oma lemmikut ei leidnud: paberipalavik.blogspot.com, aga õnneks oli seal katariina.eu, kes on mul ka feedlys.

Ma ei tea, miks murca end just eluliste nimekirja pani? Oleks võinud näiteks loomeblogiks registreerida, sest tal on kõige loomingulisem blogi üldse. Rents ka kunagi kirjutas, et murca blogi lugemiseks tuleb võtta kohvitass, koogilõik ja piisavalt mõnus asend, et elu ja lugemist täiega nautida, sest ta kirjutab nii hästi, ükskõik millisel teemal.

Kultuuriblogidest on mul feedlys laiapea.eu, aga ta kirjutab filmidest ja raamatutest sama põhjalikult nagu varem poliitikast, kuid mu hääle ta saab. Loomulikult hääletan ka enda poolt, ei hakka valetama, et mulle endale ei meeldigi, mida ma kokku kirjutan.

Reisiblogidest loen ma ainult Anu Nanaimost ja olen vaimustunud – eelmisel aastal mõtlesin, et peaks Kanadasse kolima, sel aastal on jube kanapidamise huvi tekkinud.

Söögiblogidest loen ma ainult Spetsialisti toidublogi, mis on maailma parim toidublogi, aga tema ei kandideeri. Ilmselt oleks ma pidanud ta emale ütlema, et võistlus toimub, nad ei ole erilised blogide siseilma asjatundjad.

Trennist ja spordist loen ma ainult Klari blogist, aga tema ei kandideeri kuskil, nii kurb. Ma loodan, et ta pahane pole, et ma teda siin jutus lingin, aga ta spordijutud meeldivad mulle, ma ei tea miks. Ma vihkan jooksmist.

Fotoblogidest ei loe ma kedagi, aga ma tutvusin ühel peol Mallu sünnal fotoraadi tiimiga ja nad on ülivahvad ja sõbralikud inimesed ja loomulikult hääletan ma nende poolt.


Nii, nüüd on kirjas kõik need kategooriad, millega on lihtne, aga ma ei tea, mida ma peaksin eluliste blogide kategooriaga tegema. Ma loen sealt regulaarselt vist 15 blogi. Päriselt ka, ma olen blogilugemissõltlane ja ma ei taha võõrutusravi. Aga ma ei suuda neist ju viite välja valida. Ma, suht, armastan neid kõiki oma imelikul sõltuvuslikul moel. Ma isegi ei tunne neist paljusid päriselus.

Jessas, mind tabab nüüd täielik masendus, sest ma juba kujutan ette, et kõik need, keda ma loen on jube kurvad, et ma neile häält ei anna, aga ma ju ei saa! Ainult viis häält saab anda, aga mul on 15 lemmikut! Teeme nii, et ma ei ütle, kes need 5 lemmikut on. Ma tahaks kõiki valida, aga ei saa!

Muideks, ma üldse ei nurise blogivõistluse kategooriate vms üle, aga jube tore oleks, kui marimell selle nimekirja sinna alles jätaks, sest need on ju kõik praegu aktiivsed blogid ja ma ei tea neist enamust. Ma ei viitsi praegu kiirkorras kontrollima hakata, kes end nimede taga peidavad, aga tulevikus ma teeksin seda küll.

Hetk hiljem. Ma avaldasin selle postituse, vajutasin “hääleta” ja tuli silt, et hääletada saab ainult ühe korra. Huvitav! Aga mul peaks vist vahetuv ip olema. Fix ip eest tuleb, muteada, juurde maksta, aga ma ei pruugi kah kõike teada.

Tagged:

5 thoughts on “Blogide võistlemine ja hindamine ja oi kui raske!

  1. mallu 4. mai 2017, 21:56

    Ühel peol… MINU SÜNNAL! 😀

    Like

    • Manjana 4. mai 2017, 21:59

      Ma millegipärast arvasin, et sünnakülaliste nimekiri on su isiklik info (sa ka ei blogind sellest) ja ma ei kirjutanud seda, ma mäletasin küll 🙂

      Like

      • mallu 6. mai 2017, 01:33

        Ma tegelikult täna jõin just sinu kingitud tassist kohvi ja mõtlesin, et kas oleks imelik mitu kuuud hiljem sünnast kirjutada 😀 Ma arvan, et see mitte kirjutamine jäi selle taha, et kallis Fotoraat mulle siiani pilte saatnud pole 😀

        Like

        • Manjana 6. mai 2017, 16:02

          ma ka mõtlesin, et ei ole neid pilte näind, aga polnud oma mälule kindel.

          Like

  2. Klari 5. mai 2017, 09:46

    Ma ei kandideeri jah, aga lugeda ja linkida võib alati 🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

