Kallihinnaline rämpspost

Ma saan kogu aeg e-maile, mis pakuvad abi, kuidas oma erektsiooni kivikõvaks moondada. Kui ma oleks mees, oleks mul juba ammu tekkinud mure, et äkki peakski midagi ette võtma. Et kes teab, kui kõvaks ikka teistel läheb? Äkki neil läheb rohkem ja mul läheb vähem ja ma olen neist halvem ja minu viimane pääsetee on vastata rämpsulikele e-kirjadele. Hankida salakaval vahend, mis erektsiooni väga heaks teeb?!

Nii hea ikka, et ma olen naine. Naistele ei saadeta varjatud muredele rõhuvat rämpsposti. Aga mul on firma ja firmaomanik olla on peaaegu sama raske kui mees. Firmaomanikel on täpselt samasugune salamure nagu meestel – kas ma olen ikka piisavalt kõva, äkki saaks veel kuidagi paremini. Petturlusega tegelevad inimesed on firmaomanike suhtes sama hoolitsevad kui meeste suhtes, aga veel nõksukese osavamadki. Nad ei saada labast emaili, nad saadavad paberkirja.

Täna tulin postkastist mööda ja avastasin, et mulle on kiri. Õigemini minu firmale, mitte mulle isiklikult. Templilt sain aru, et kiri tuleb Tšehhimaalt. Ma ei ole kunagi Tšehhis (peale lennujaama) käinud ja ühtegi äripartnerit mul seal ka pole. Huvitav, mida nad minust tahavad? Ma olen varem ka firmale välismaiseid petukirju saanud, aga vanasti andis googeltranslaatori eesti keel nende rumaluse kohe välja.

Tänane kiri oli ilusas taaskasutatud hallikal paberil, mis oli samasugusest paberist ümbrikus ja sisaldas endas tagasisaatmiseks samasugusest materialist ümbrikut. Nii fänsi! Mulle viimistletud detailid meeldivad. Eriti tänapäeval, kui paberkirjade kultuur on kadumas ja vaevalt et eriti paljud üldse teavad, kuidas minusugust pisiasjaarmastajat on võimalik õige paberivaliku ja muu sarnasega jalust nõrgaks teha.

Aga pisiasjaarmastaja, nagu ma olen, nägin kohe, et minu tšehhist saabunud kiri sisaldab tagasisaatmisümbrikut Saksamaa Hamburgi aadressiga. Ma olin nii pettunud! No kuidas on võimalik nii rumal olla?! Mul ei olnud neile plaanis tagasi kirjutada, sest ma tean, et sellised kirjad on alati kahtlased ja mingit euroopa ärinumbriasja pole olemas, aga kuidas saab niimoodi rumalalt eksida, kui isegi paberi valik oli õige!? Googeldasin Daniela Kunsti, kelle nimi oli kirja all ja sain kohe teada, et ta on pettur ja kogu kaunis kiri Euroopa Business Numbrist on pettus.

umbrik

No kuidas niimoodi saab? Kogu kiri on koostatud äärmise hoolikusega, ei mingeid kirjavigu või muud labast ja siis selline imelik möödalask. Ohh, neid topsikuid pettureid! Pole kerge ei nende leib ega muld.

Tagged:

