Kuidas ma täna poes käisin. Pildid!!!

Kunagi ma kurtsin blogis, et ma üldse ei saa aru, miks inimesed pildipostitusi teevad. Teate, vanasti nii ei olnud. Oli komme, et blogipostituse juurde pannakse üks foto või mitteühtegi fotot. Nagu ajaleheski, et üks foto. Ajalehed pole sellest kombest siiani väga üle saanud.  Kuid nüüd pannakse postitustesse palju pilte.

Ei meedinud mulle need pildipostitused kuni mu sõbrants selgitas ära, et miks nüüd niiviisi tehakse. Loomulikult on põhiline põhjus, et maailm on muutunud. Inimesed hangivad visuaalselt rohkem infot kui teksti lugedes. Ma ei viitsi üldse juutuubareid vaadata, ma olen sel teemal vanakool. Kuid mulle meeldib väga instagramm, sest ma olen visuaalne tüüp. Mulle meeldib vaadata. Vot ja tänapäeval ongi paljud inimesed visuaalsed tüübid ja postitusse pandud pildirida jutustab neile loo. Vanasti mulle ei jutustanud, aga kuna ma nüüd tean, siis jutustab mulle ka. Vanakoole tuleb teavitada, siis nad on ka uuskoolid. Kuid Instagrammi ma ikka fotolugusid ei pane, aga teiste omi vaatan ikka.

Vot täna kirjutas Ritsik, et inimesed võiksid rohkem blogida, mida nende kandis teha saab ja siis mul tekkis mõte, et ma teen pildipostituse, mida minu kandis vaadata saab. Et jalutan Sikupilli keskusesse ja pildistan tee peal kõike, mida näen. Mul on siin pargis muuseume ka, aga ausalt öeldes pole ma ei Vilde ega Tammsaare omasse kunagi sattunud, Kumus olen käinud, isegi mitu korda. Mind kirjanikega seotud ajalugu kohe üldse ei huvita. See rabade kant, kus Tõde ja Õigus toimus, on mulle 100 korda huvitavam, kui tema Tallinna muuseum.

Ja nüüd need pildid tulevad. Pealkirjad on all, kui on.

1

See on mu väravast vaade paremale, sinnapoole ma täna ei läinud

2

Kuid vasakul on mul nurga taga Vesivärava kohvik, seal tehakse häid saiakesi, aga süüa nad vanasti üldse teha ei osanud. Rahvas armastab neid burgereid, mida õueputkast saab

3

Selver on mu kodupood, aga jube lähedal, ei mingit füüsilist pingutust

4

Selveri ees mõõtsid politseinikud täna Gonsiori tänaval kiirust

5

Ja Kadrioru staadionil tegid noored sporti

6

See on jalakäijate sild, mis läheb üle kanali

7

Sillalt on hea vaade, ma nägin ühte paljast raamatut lugevat poissi

8

No ja linna näeb sealt sillalt ka

9

See on uus trepp, mis paar aastat tagasi sillalt Lasnamäele korda tehti. Vanasti olevat siit Lasnamäelt loomaaeda saanud, siis kui Lasnamäe kanalit veel polnud ja siin vana loomaaed asus.

91

Nüüd olen ma jõudnud Lasnamäele, kus natside arvates elavad ainult venelastest narkomaanid

92

Need tüdrukud rääkisid eesti keeles, asuvad Majaka tänaval, see kohutav kant, kus kunagi vist pommipanija tegutses

93

Pallasti ja Kivimurru (või on see Katusepapi?) ristmik, puhas Lasnamägi oma puumajakestega

94

Ja olengi Sikupilli jõudnud

95

Üritasin selfit teha

96

Sikupilli keskuses sees

97

Tagasitee käib mul mööda Tartu maanteed, see vaade meeldib mulle väga, kui seda Liviko silti vaid ei oleks, aga maja on neil ilus

98

Lubja tänavale ehitatakse uut kohtumaja

98

Kuna ma muutkui pildistasin, tuli see onu minuga (vene keeles) juttu tegema, tal oli sama kodutee, aga ta elas Gonsiori tänaval. Talle meeldivad uued majad rohkem kui vanad lagunevad puumajad

999

No ja siit paremale nurga taha jääbki jälle see Selver, mis alguses oli ja ma olen peaaegu kodus tagasi.

21 thoughts on “Kuidas ma täna poes käisin. Pildid!!!

  1. lilleriin 30. mai 2017, 17:17

    Lisainfo ühe pildi kohta (Sikupilli jõudmine, Prisma sildi tagune maja) – seal filmiti Rammsteini Engel video https://www.youtube.com/watch?v=x2rQzv8OWEY&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dx2rQzv8OWEY&has_verified=1

    Like

    • Manjana 30. mai 2017, 17:21

      Oo, seda videot ma polegi näinud! Ma ju räägin, et pole eriline juutuubar.
      aga selle maja nimi on Fahle maja, muteada.

      Like

    • Helena 30. mai 2017, 17:57

      Ainult et seal videos ei ole ju Fahle maja!? Pange kasvõi hetkeks pausile, siis ilusti näha, et akende paigutus jm on hoopis teine. Engel on 97nda aasta lugu juba ja video filmitud Hamburgis, videos paistab ka, et jõe vm veekogu ääres..

      Like

  2. ritsik 30. mai 2017, 17:18

    Ma ei tunne Tallinnas peaaegu ühtegi kohta ega maja, aga vat Vesivärava kohvikus olen lausa mitu korda käinud. Kena kant.

    Like

    • Manjana 30. mai 2017, 17:24

      Teine kord anna teada, mis aeg sa kohvikusse satud, võime kokku saada.
      Muidu on kena kant küll, kui vaid pool Viimsit siit kaudu vist Mustamäele (või ma ei tea kuhu) tööle ei käiks, iga hommik ja õhtu on nii tihe liiklus, et hoia ja keela.

      Like

  3. Mari 30. mai 2017, 19:21

    Mulle meeldivad pildipostitused. Räägivad rohkem kui tuhat sõna ja igaüks tõlgendab omamoodi. Mulle just meeldivad sellised “ äraarvamise mängud“ . On pilt ja paar sõna selle kohta. Kes näeb pildi taha ja mida see pildi tegija kohta ütleb ? ?

    Liked by 1 person

  4. liiskas 30. mai 2017, 21:08

    Mina elasin selles “kohutavas” kandis üürikas umbes 10 aastat tagasi ja mulle väga meeldis. Üürihinnad olid odavad, samas kesklinn kiviga visata, paar sammu ja oled Kumus, Kadriorus. Ahjaa, ma käisin toona sealt üldtendentsiga vastupidises suunas ehk Viimsisse tööle. 🙂

    Like

    • Manjana 30. mai 2017, 21:34

      Vana-Lasnamägi on üliarmas ja rahulik kant, sama hea vähemalt kui näiteks Kalamaja. Minu arvates.
      Inimestel on totrad eelarvamused, et lasnamäel on midagi viga.

      Like

      • R K 1. juuni 2017, 10:10

        Irw, Sa saad ju aru küll, et kui räägitakse Lasnamäest, siis peetakse silmas seda 80% mis on siiski “betoonmägi”, mitte seda 20% mis äärtesse ja kuhugi panga-äärele jääb, kus on triljoni vaade 😉
        Aga noh, saan aru, ajakirjanduslikud liialdused töötavad nii Lasnamäge maha tehes, kui seda kiites. Mõlemad jätavad mainimata selle, mis töötab väitele vastu 😀

        Like

        • Manjana 1. juuni 2017, 13:00

          Mulle meeldib uus-lasnamägi ka ja ma ei arva, et seal elavad halvemad, vaesemad, rumalamad, joodikumad vms inimesed kui mustamäel või uus-maailmas.

          Like

  5. Klari 30. mai 2017, 21:35

    Ma elasin ka Kivimurru tänaval kunagi. Äge kant oli.

    Liked by 1 person

  6. killuke 31. mai 2017, 02:31

    Mina olen ka üks nendest, kellele meeldivad pigem piltidega postitused. Ma vahel ei jõuagi kõike lugeda, aga pildid vaatan kõik üle. Selles suhtes on Instagram minu jaoks tõeline avastus. Uudisihimulik nagu olen, seadsin selle ammu üles, aga hakkasin aktiivsemalt kasutama alles paar aastat tagasi. Kas pole imelik, kuidas võid lõpmatult tüdineda, kui keegi sulle oma fotosid näitama hakkab, aga kui saad neid ise omapäi uurida, siis on hoopis teine asi. Palju põnevam ja huvitavam. Kas keegi on selle nähtuse kunagi lahti seletanud 🙂

    Like

    • killuke 31. mai 2017, 02:32

      Unustasin öelda, et võid vabalt rohkem selliseid pildipostitusi teha 😉

      Like

    • Manjana 31. mai 2017, 12:37

      See on põnev mõte jah. Äkki see on seotud kuidagi selle kommentaariga, mille Mari siia kirjutas, et omaette saad igasuguseid asju piltidest ja pilditegijast juurde mõelda, kui teine omi pilte näitab, siis tema jaoks on midagi muud oluline?

      Liked by 1 person

      • killuke 3. juuni 2017, 06:38

        Vaatasin uuesti üle su pildid. Selline tunne tõesti, et võib justkui kaasa jalutada 🙂 Huvitav on minu meelest ka see, et fotod, millel inimesed, tõmbavad (vähemalt mind) palju rohkem. Olen avastanud, et aastakümneid vanu fotosid vaadates, pakuvad just need enamat kui lihtsalt mingi pilt näiteks ajaloolisest hoonest.

        Like

        • Manjana 3. juuni 2017, 12:57

          Aitäh! Jah, inimesed teevad minu jaoks ka pildid elavamaks. Hoonete pildid on huvitavad siis, kui mõne aja pärast neid hooneid enam seal pole ja koht on muutunud.

          Like

  7. Muhv 1. juuni 2017, 17:03

    Pommipanija oli minu teada Pae tänavas…kui sa seda vanaonu mõtled.

    Like

    • Manjana 1. juuni 2017, 17:36

      oli vist jah hoopis pae täaval, kõlab õigemini. kant on sama 🙂

      Like

Kommenteerimine on suletud.

