Keskturul homseks kleiti otsimas

“Täna on küll viimane päev, millal blogiauhindade peoks veel kleiti osta,” leidsin umbes kahe paiku ja seadsin sammud Keskturule. Kuna mu eelmine pildipostitus Sikupillis käimisest leidis kuuma vastuvõtu, siis mõtlesin kohe, et järgmise samasuguse teen Keskturust. Keskturg on väga vahva koht ja kleidi ostmiseks on seal väga erilised võimalused.

Mulle meeldib inimesi pildistada. Nii tuttavaid kui võõraid. Sikupillis käisin ma pika objektiiviga, millega saab kaugelt inimesi pildistada nii, et nad ei kujuta ettegi, kui suurelt nad pildile jäävad. Kuid turule ma pikaga minna ei saa, sest seal on nii kitsas, et pildile jääkski vaid suured näod. Täna kasutasin Nikoni komplektis olnud väikest objet ja sain turult nii palju pilte, et teekonda ma sel korral ei näita. Turu pildid on huvitavamad. Piltide allkirjad on pildi all, ma pean ju ikka natuke selgitama, mis toimub.

01

Ma jõudsin turule umbes 14.45, kui turgu juba vaikselt sulgema hakatakse, aga nagu näha, käib peavärava taga äge ostlemine

0203

04

Esimesed neli pilti tegingi värava taga, järgmised tulevad turul sees

05

Kõige rohkem müüakse Keskturul igasuguseid riideid, ma ei tea, kas neid ka kõige rohkem ostetakse või ei. See esiplaanil rippuv sinine kleit mu lemmikute hulka ei kuulu

06

Kui turule siseneda Lastekodu tänavapoolsest teisest väravast ja keerata paremale, siis avaneb selline vaade. Kõige lõpus on kaltsukad – nii kinnised poed kui kastid lageda laeva all, mina eelistan viimaseid.

07

See on juba lageda taevaalune kaltsukas

08

Ja see on selle kaltsukakastide rivi teine ots. Täna olid siinpool olevad 30 ja 50 sendised hunnikud suletud, nädalavahetusel on vast kõik letid avatud, kui just vihma ei saja.

09

Siin peamajast paremal enne kaltsukarivi kauplevad tavaliselt eesti müüjad oma koduaia asjadega, aga muud on ikka ka.

10

Siin vasakul on paar kalapoodi, mille ees mängivad praegu lapsed ja mille taha jäävadki nood kaltsukad ja kalapood annab sinna oma aroome

11

Need on uued riided ja jalanõud, ma ei tea kust kaup pärineb, aga rahuldab see väga kummalist maitset. Mul nii kummalist maitset ei ole.

12

13

Siia jäävad erinevate aedviljade ja toidukaupade letid. Kui siia vasakule vahesse keerata, siis kohe esimene lett paremal on sama tumeda peaga venekeelt rääkiv naine müünud aedvilju iga ilmaga juba oma 18 aastat. Nii kaua kui ma olen, vahelduva eduga, Keskturul käinud.

Kuid pealkirjas ma rääkisin kleidist ja kleidi ma täna turult ka sain. Mul puudus igasugune usk, et mul nii hästi minna saaks. Ma leidsin kaltsukast ühe euroga Lindexi kleidi, mis mulle kohe meeldis. Proovima ma ei hakanud, sest tundus sobivat. Tulin koju, proovisin, olin vaimustunud ja pesin kiirelt kleidi ära, et ta homseks ikka ära kuivaks.

Homme näeme!

5 thoughts on “Keskturul homseks kleiti otsimas

  1. Agnes 9. juuni 2017, 22:09

    Mulle nii meeldib see postitus ja kaltsukast kleidi ostmine. Oleks veel rohkem meeldinud kui kleiti ka natuke oleksid näidanud 😀 Aga eks ma homme näe.

    Like

    • Manjana 9. juuni 2017, 22:25

      Aitäh!
      Natuke saab – musta värvi on, üleni 🙂

      Like

  2. ritsik 9. juuni 2017, 22:49

    Mina ostsin kleidi Humanast, taaskasutus ruulib 😊

    Liked by 1 person

    • Manjana 9. juuni 2017, 23:25

      Mulle päriselt ka meeldivad katsuka riided tihtipeale rohkem kui meil poes müüdavad, hinna ja kvaliteedi suhe on paremini paigas ja võimalik, et mul on mõned aastad vanem maitse, mitte et meil poes moe viimast sõna müüdaks.

      Like

  3. killuke 11. juuni 2017, 18:16

    Lahe, et sai sinuga kaasa jalutada. Ja mulle meeldivad ka väga pildid inimestest nende loomulikus olekus. Päris tüdinenud juba kõigist poseeritud musinägudest 😉 Mu kumbki neiu, kes ei kannata sugugi poodlemist, on öelnud, et kui, siis on “kaltsukas” see koht, kust nõus endale midagi selga vaatama. Seal olevat alati palju põnevam valik. Võiks nüüd endale õlale patsutada, sest kuidagi on neist ju kujunenud tublid tarbijad, kes taaskasutust au sees hoiavad. Nemad peavad ju tulevikus kuidagi hakkama saama siin planeedil, kus tootmine hetkel meeletult ressursse raiskab.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

