Kuidas ma blogipeol käisin ja auhinna sain

Mina teadsin kogu aeg, et tahan blogipittu minna, sest eelmisel aastal ma käisin ja jäin väga rahule. Kuid sel aastal oli kogu sündmus veel erilisem, sest paar päeva varem sain Mari-Leenult kirja, kuna ta tahtis teada, kes võitjatest kohale tulevad, et ta ei peaks nende asju kohale tassima, kes pittu ei tule. Kohta ta ei öelnud, seega jäi midagi üllatuseks ka. Ma olin üliõnnelik! Aitäh, mu kallikesed, kes te minu poolt hääletasite!

Nagu eelmises postituses juttu tuli, sain ma oma kleidi kaltsukast ühe euroga. Kui laps kleiti nägi, küsis ta, et kas ma ikka tean, kui vana ma olen ja et ma näen välja nagu Pixie. Ma googeldasin – ei ole sellel haldjal nii kena satsidega kleiti! “Mul on keskeakriis,” kõlas mu vabandus. “Sellepärast mulle niisugused kleidid meeldivadki! Ja pealegi tulevad sinna pittu peamiselt väga noored tütarlapsed, seega ma sulandun kenasti seltskonda,” üritasin ma oma haldjalikku välimust lapsele kuidagi ära põhjendada.

Kui ma mööda Gonsiori tänavat linna kõndisin, kiljusid mingid pisikesed tüdrukud avatud autoaknast mind nähes vaimustunult ja ma sain kohe aru, et tuleb tore pidu. Teate, milleks sellised peod on mõeldud? Selleks, et kokku saaksid inimesed, kellel on midagi ühist. Et inimesed, kel on mida omavahel rääkida, saaksid mugavalt tutvuda ja omavahel kogemusi ja mõtteid jagada. Mina tutvusin juba eelmisel aastal mitme erineva blogijaga ilma et ma oleksin selleks erilist vaeva näinud. Eelmisel aastal läksin peole üksinda, sel aastal olin ma Agnesega kohtingu kokku leppinud. Temaga tutvusin ka eelmisel peol.

Kohe, kui saali sisse astusin, tuli vastu Õhtulehe fotograaf, pikka kasvu kõhn ja sõbralik vanem mees ja soovis mind pildistada. Ilmselt tegin liiga ilusaid nägusid, sest Õhtulehe galeriis neid pilte pole. Väga tore mees oli, aga ma ei meeldi endale nendel piltidel, mis ta netti riputas. Delfi pildil olen ma hoopis kenama näoga. Selline:

auhind1

Sel pildil säran ma kingitusekotiga, mille sisu ma Facebooki lehel ka juba tutvustasin. Kuid auhindade jaotamine toimus alles üheksast, mina jõudsin kohale kaheksaks. Erinevalt eelmisest korrast, oli Veenuse klubis ruumi lahedalt ja süüa-juua ka rohkem kui eelmisel aastal. Mina toitusin peamiselt maasikatest ja mustikatest, mida ka Agnesele ja teistele uutele tuttavatele kohale tassisin.

Agnes jõudis enne mind kohale ja kui ma sinna jõudsin oli tema kõrval üks naine, kelle kohta ma sain teada, et ta peab vene ja inglise keeles arvamusblogi söögikohtadest. Ma uurisin tema lugejate ja reklaamikanalite kohta, aga see tuleks juba pikem jutt. Põnev igatahes.

Järgmisena jalutas Veenusesse peo kõige ägedama soenguga naine, kes hoidis käevangus mulle tuttavat meesterahvast ja tänu talle sain teada, et tegemist on Tikkeriga, keda ma varem ei olnud kohanud. Muidugi me tundsime teineteist virtuaalselt. Pärast nimede teada saamist tundus varsti, et me oleme juba vanad tuttavad.

Vahepeal käisin suitsetamas ja kuigi plaanisin õue minna, nägin suitsuruumis Mari-Leenu Margus Vaheriga. Tundus hea mõte tutvuda ühe huvitava mehega, sest enamus saalist koosnes verinoortest tüdrukutest. Suitsuruumis tutvumine on maailma lihtsaim asi, seal on kõik omad. Kõigepealt tuli juttu lihtsalt blogimise tehnilistest küsimustest, kuna Margus blogib Facebookis. Kuid juba paari minuti pärast läks jutt sujuvalt seksile, kuna see paistab peale laulmise Marguse lemmikteema olevat. Ma korraks isegi mõtlesin, et äkki ikka peaks seksist blogima hakkama, aga ma ei tea kui kultuurselt see välja kukuks ja kas mu praegused lugejad põgeneksid kabuhirmus. Veel rohkem ma kardan, et uusi lugejaid tuleks liiga palju.

Peale uute tuttavate tahtsin ka vanu tuttavaid näha. Kõik Kai lugejad teavad, et tema ostis VIP-laua ja kui auhinnad jaotatud, otsustasime Tikkeri ja Agnesega teda ja Ritsikut trepist üles eraldi vippide rajooni tervitama minna. Kai on päriselt veel armsam kui virtuaalselt! Nad olid väga kehva söögiisuga olnud ja nii me seadsime end mugavamalt sisse ja proovisime neid maasikate hävitamise raskel tööl jõudupidi aidata. Ühtlasi tehti ka grupipilte, aga kuna terves klubis valitses hämarus, siis minu telefoniga tehtud pildid ei kõlba ühegi koera hänna allagi.

Erinevad blogijad on arvamust avaldanud, et Ženja tekst oli labane. Mõtlesin, et kuulan kogu otseülekande enne üle, kui oma mälule lootes sõna võtan, aga see on ülipikk. Kas ta ütles sellele tüdrukule, kes võitis teleka “pissi püksi!”? Või kellelegi teisele? Aga umbes sellises stiilis need “naljad” olid. Kultuuriblogijate sponsor oli Guerlain. Kohal oli meid kaks – mina ja mutukamoos (tema võitis). No me mõlemad oleme pisut vanemad kui 18-aastased ja siis Zenja teatas, et meil läheb kosmeetikat hädasti tarvis. Thänks mees, ma armastan sind ka! Mul juba on kodus üks puuder, aga ma kasutan seda kole harva, sest läikivalt näolt paistavad väikesed vead hoopis kehvemini välja kui puuderdatult. Tegelikult oleks mulle hoopis ühte ülihead primerit vaja, mida aukude täiteks näkku toppida ja mida ma osta ei oska.

Igatahes proovisin ma täna tootepildistamist, sest kõik nooremad blogijad ju kogu aeg räägivad, et ikka reklaam ja palju raha. Kuna üks osa ilublogijatest peavad end nii eriliseks, et kuigi neil klikke eriti pole, ei kõlba neil teistega koos pidutseda, siis nüüd pean mina kui kuulus kultuuriblogija ise selle puudripildi-värgi ära tegema.

puuder

Ma panin seda eile õhtul enne afterpeole minekut näkku ka, aga pimedas ei saanud suurt miskit aru. Täna valges proovides selgus, et ta sätendab. Vahva!

Aga eilane pidu lõppes sellega, et ma viisin oma kotikese koju ja tulin linna tagasi. Juba varem me Fotoraadi seltskonnaga arutasime, et peab pärast edasi pidutsema ja tagasi linnajõudnuna helistasingi neile ja meil oli umbes kaheni öösel Red Emperoris päris lõbus.

Ma ei pea vist ütlema, et jäin peoga üliväga rahule. Ta täitis eesmärki – tõi toredad inimesed ühte ruumi kokku, ülejäänu oli osalejate enda teha. Las Fokin räägib nagu laadanaine, see ongi ju eriline, tema moodi. Sellise tekstiga blogid on ju väga popid, nagu elu on näidanud. Kultuuriblogide kategooria all suure hulga blogide rabelemist ei toimunud.

Tagged:

9 thoughts on “Kuidas ma blogipeol käisin ja auhinna sain

  1. Mimi 11. juuni 2017, 23:47

    Olen juba nii aastake või veidi peale Sinu blogi aktiivne lugeja. Eile elasin nii kaasa, et omaette live vaadates lausa kiljatasin.
    Tundud, nii lahe ja soe inimene olema. Palju, palju õnne!

    Like

    • Manjana 11. juuni 2017, 23:51

      Aitäh!
      Inimene näeb tavaliselt teiste juures neid samu häid külgi, mis tal endalgi on olemas 🙂

      Like

  2. Anna 12. juuni 2017, 01:07

    Guerlain Mèteorites on väga hea toode kusjuures. Ei ole päris puuder, vaid särapuuder. Lisab sellise õrna ja kerge sära, mitte ei kata nahavigu nagu tavaline puuder. Teatud mõttes ta ongi nagu primer isegi, kuigi lisatakse meigi lõpuks. Aga seda võib ka ainukese tootena kasutada. Lõhnab kannikeste järele 🙂

    Like

    • Manjana 12. juuni 2017, 11:57

      Oo, sa tead seda puudrit hästi! Aga kannikese lõhna ei ole, selline vanaaegse pesuseebi lõhn on, arvasime me mõlemad lapsega.

      Like

  3. Hundi ulg 12. juuni 2017, 02:11

    Ma ei saa päris täpselt aru kuidas Sinu ajaveeb sattus Mutukamoosiga ühise nimetaja all konkureerima – mõlemad head, kuid “content” kummalgi hoopis erinev? Kuidagi nagu sedasi, et hea ooper ja suurepärane ballett võistlevad omavahel. Aga see polegi tähtis, mäng on mäng. Oluline, et head kirjutajad on esile tõstetud. Muidu ju ma Sind ei loeks.

    Like

    • Manjana 12. juuni 2017, 11:55

      See kultuuri kategooria esialgne kirjeldus oli umbes, et raamatud filmid ja kellele meeldib haridus. eks me mõlemad tolle hariduse pärast sinna sattusime.
      Loomeblogide alla said käsitöö, majaremont ja luuletused.
      Samas olid seal eraldi spordi ja trenniblogid.

      Like

  4. Auka 12. juuni 2017, 09:53

    Tõesti on vahva kleit! Isegi kannaks sellist ja muheleks suurest rõõmust. Hind on boonuseks 🙂

    Like

  5. Kai pimeduses kobamas 12. juuni 2017, 20:45

    Haha, Su postitus pani mind südamest naerma – hea huumor! 😀

    Like

Kommenteerimine on suletud.

