Veenuse lohud ja orgasmid

Otsisin eile endale lugemist ja leidsin Eestis elava portugallase João Lopes Marquesi raamatu “Eesti ilu välimääraja“, mis on kokku pandud tema Postimehes ilmunud juttudest. Jõudsin seal looni, mis rääkis anatoomilisest nähtusest, millest mul siiani aimugi polnud – veenuse lohud (inglise keeles Dimples of Venus). Kuidas ma nii vanaks olen elanud ja neist midagi ei tea!? Teie teadsite?

19103a46fe39e29bc820f23e0d709b1cIgatahes on tegemist alaselja peal oleva kahe augukesega, mida võib esineda nii naistel kui meestel, aga kõigile neid ka jagunud pole. Ja need lohud pidavat mõnede meeste arvates naise seljal eriti seksikad olema. Kusjuures need ei diskrimineeri naisi kaalu alusel, kuna nad ei sõltu kaalust. Nad lihtsalt kas on või pole.

Muidugi jooksin ma oma uue anatoomilise teadmisega kohe peegli juurde kontrollima, et kuidas mul läheb. Jess, mul on olemas! No kui olemas, siis tuleb uurida, mis neist veel kasu on peale selle, et saab paari meest paljalt seljalohukeste näitamisega hulluks ajada. Ingliskeelne googeldamine andis teada, et need naised, kel on veenuse lohud, on eriti õnnelikud just voodis, sest lohukesed pidavad garanteerima, et saad seksides orgasme. Küll elu on ikka lihtne, kas pole? Tuhanded naised ja mehed murravad pead, miks neil voodielu kiiva kisub ja nüüd on lihtne vastus olemas. Päriselt? Kuid nüüd ma siis vähemalt tean, millele tänulik olla, et ma kunagi ilma ei jää, olgu mees nii igav kui iganes. Lisaks leidsin mingi jutu, et kui neile lohukestele survet avaldada, saab kohe hea tunde kätte. Proovisin, suht okeika oli, aga liiga kummaline ka. Ma liiga pikalt ka sellisele kummalisele eneserahuldamisele aega ei pühendanud, seega orgasmi ei tulnud.

Kusjuures mulle meenus, et teismelisena ma teadsin, et alaselg on väga erootiline koht. Nii meestel kui naistel. Millegipärast olen hiljem selle tarkuse ära unustanud. Kuid ma ikka ei ole kindel, et elu on nii lihtne. Või on?

Ega ma nüüd ei usu, et ma saan siia samapalju komme nagu kohvijutule ja et kõik tulevad ja räägivad, et neil on lohukesed ja multiorgasmid ja siis kirjutavad ka need kel pole ja orgasme ka pole. Aga äkki ma ikka vaikselt tahaksin seksist kirjutada? Kas te jooksesite hirmunult laiali või vastupidi- teil oleks konkreetsed teemad pakkuda, millest lugeda tahaksite? Suvi noh.

11 thoughts on “Veenuse lohud ja orgasmid

  1. marca 14. juuni 2017, 21:19

    Eee..eriti kummaline, mul on neid üks…Ok, kui ennast piisavalt väänata peegli ees (vaata, mida su blogi inimestega teeb!), siis on teist ka veidi näha, aga üldiselt on ikka üks.

    Meeldib

    • Manjana 14. juuni 2017, 22:35

      sedatüüpi painutamine on seedimisele väga kasulik 😛

      Meeldib

    • Helena 14. juuni 2017, 22:39

      Aga kui sa üle õla ennast peeglist uurid, siis võibki ainult üks selgelt välja joonistuda. Kasuta vaatamiseks teist, väiksemat peeglit, nii et saad sirgelt seista ja näed ilusti.. ehk äkki mõlemat ikka.

      Meeldib

  2. Liivi 15. juuni 2017, 10:52

    “Ega ma nüüd ei usu, et ma saan siia samapalju komme nagu kohvijutule ja et kõik tulevad ja räägivad, et neil on lohukesed ja multiorgasmid ja siis kirjutavad ka need kel pole ja orgasme ka pole.”

    Ma hoopis tulen ja räägin, et mul on need kaunid lohud, aga orgasme ei ole. 😀

    Meeldib

    • Manjana 15. juuni 2017, 12:47

      niipidi vale info on küll kehvasti, ma arvasin, et on teistpidi, et ei ole ja ikka saab.

      Meeldib

  3. F 15. juuni 2017, 17:39

    Mina arvasin, et need lohud ikka standardvarustus ja kõikidel naistel 🙂
    Aga statistika mõttes ütlen, et lohud olemas ja orgasmid ka 99% ajast.

    Meeldib

  4. Manjana 15. juuni 2017, 20:09

    Statistikaks on andmeid vähe. Ilmselgelt mu lugejaid seksiteemad ei huvita.

    Meeldib

  5. Anna 16. juuni 2017, 18:03

    Mul lohke ei ole. aga orgasme saan – näiteks eile 😀

    Meeldib

    • Manjana 16. juuni 2017, 18:56

      tühja neist lohkudest siis 😀

      Meeldib

  6. Morgie 27. juuni 2017, 15:59

    Orgasmijutud on paremad, kui muud jutud.
    Aga ma vist ei viitsi minna vaatama, kas mul need lohud on.
    Kui ükskord viitsin, siis ütlen veel midagi.

    Orgasmi jaoks on ennekõike enesekindlust vaja. Kui naine ei tunne ennast suhtes kindlalt või enda suhtes kindlust, siis see takistab üsna suuresti.

    Meeldib

    • Manjana 27. juuni 2017, 17:43

      ma ei oska oma enesekindlust orgasmiga seostada ja kuna ma olen ka üheöö suhetes tavaliselt saanud, siis suhtes kindlalt tundmine ka nagu ei loeks.
      ma ei teagi, mis loeb.

      Meeldib

Kommenteerimine on suletud.

