Kiirvärv väljakasvanud juurtele

Ostsin eelmisel nädalal endale selle juuksevärvi, millega saab juuksejuuri värvida. Spreiga. Tahtsin ära proovida. Üldiselt värvin ma juukseid kahe kuu tagant või pisut kiiremini ja värvimisega tegelen ise. Ma olen juukseid alates kooliajast värvinud ja kõiksugu erinevaid värve proovinud. Viimased aastad olen tumepruuni kasutanud. Kui vanasti värvisin ma juukseid seepärast, et värvitud juuksed läigivad paremini ja näevad ilusamad välja, siis nüüd on põhjuseks ka hulk halle juukseid, mis küll sätendavad toredasti, aga on ka kohutavalt heledad. Mõtlesin, et vahelduseks võiks kasutada ajutist värvi, et keemiaga peatöötlemise vaheaega veelgi pikendada.

Ma ei ütle, millise firma toote ma ostsin, sest ma eeldan, et põhimõtteliselt on nad kõik samasuguste omadustega ja ma ei tahaks ühtegi kriitikast kõrvale jätta ja öelda, et vaid üks on halb.

Kiirvärvi kasutamine on lihtne – raputa purki ja pihusta väljakasvanud juustele. Nii ma tegingi. Probleemsem oli värvida neid juukseid, mis jäävad näo juurde. Ma kasutasin tehnikat, et panen ühe käe näole ja teisega pihustan, aga ikka kippus ka näole ja nahale plekke tekkima. Nahalt tuleb see värv maha väga lihtsalt, ainult veest piisab. Mis, muidugi, tekitab mõtte, et vihmase ilmaga seda värvi küll tark kasutada pole. Sedasama mõtlesin ma ka siis, kui pakendilt lugesin, et värv tuleb järgmisel peapesul lihtsalt maha.

Fakt on see, et kõiki juurikaid ühtlaselt ära värvida ei õnnestu. Ma ei tea kuidas lühikeste juustega on, aga pikkadega ma tõstsin neid hunnikukaupa ümber ja pihustasin tekkinud vahedesse ja isegi pihustatud kohal ei saanud kõik juuksed värvi. Pakendil oli ka kirjas, et kui liiga palju pihustad, võib värv alla voolama hakata. Seega tuli ettevaatlikult sutsutada.

Ma olen seda värvi tänaseks kaks korda kasutanud. Viimati reedel. Põhimõtteliselt näevad ka täna pühapäeval veel juuksed välja sama palju värvitud kui reedel. Ehk esimese pilguga ei tundu, nagu oleks kaks sentimeetrit välja kasvanud, vaid väljakasvutriip on piisavalt ebaühtlane, et mitte silma jääda. Kuid ma tean, et enne viimast peapesu, ehk kolm päeva peale värvimist, seda värvi enam märgata ei ole.

Kuid miks ma üldse sellist tootepostitust tegema hakkasin? Loomulikult ei ole ükski kosmeetikafirma tulnud mõttele, et minusugused nende toodete vastu huvi võiks tunda ja ise ma ka 7.39-eurost toodet kerjama ei lähe.

Nimelt lahendasin ma täna ära mõistatuse. Ma olen juba nädal aega juhuslikult avastanud, et mul on küünealused mustad. Jube piinlik lugu! Varem ma ei mõelnud, et kuidas mulle põllutöölise imago on juurde tulnud. Mul ei ole erilisi võimalusi näppe mulda pista. Aeg-ajalt käin sõbrantsi juures Mähel, kui ta on vaja kedagi musklitega muruniidukit käima tõmbama. Aga sel nädalavahetusel olen ma mulda vaid kaugelt näinud ja jälle küünealused mustad.

Teate, see **di juuksejuurte värv ajab pead sügama!!! Loogiline ka juu! Ja see pea sügamine teeb küünealused mustaks. Päris nõme ikka! Olete näinud seda juuksejuurte värvi reklaami, kus Eva Longoria kasutab värvi ja on endaga rahul? See reklaam võiks ka lõppeda olukorraga, kus Eva sügab pead ja vaatab oma mustaks läinud näpuotsi ja küünealuseid. Iuuu!

soengud

Mõned aastad tagasi ma panin ühele pildile kokku mu täiskasvanuea erinevad soengud ja juuksevärvid läbi aegade.

Tagged:

2 thoughts on “Kiirvärv väljakasvanud juurtele

  1. Printsess 9. juuli 2017, 14:58 Reply

    Ma ka just lõikasin juuksed lühikeseks ja värvisin ära. Hoopis teise inimese tunne on, sest vaheldused on alati head 🙂

    Like

    • Manjana 9. juuli 2017, 15:23 Reply

      Tean, lugesin, vaatasin pilte 😉

      Like

Soovin lisada:

