Abivahendid eduka suhte hoidmiseks

Mu lugejad on ilmselt kursis, et antud hetkel mul ei ole püsisuhet. Ma ei näe spetsiaalselt vaeva, et endale suhtelaadset asja sebida, aga kui midagi, mis südame kiiremalt lööma paneb, peaks juhtuma, ega ma kätt ette ka ei pane. Umbes kuu aega tagasi sattusin ühe asja peale, mille kohta tegin endale eesmärgi: kui mul tekib keegi, kellega võiks deklareerida, et vot see on suhe, mis mu keha ja vaimu kosutab, siis ostan selle asja endale. Kohe selgitan, millest ma räägin.

Mul on üks sõbranna, kelle käest ma enamuse ilumaailma info saan, 25-aastane. Tal on kahe-aastane poeg ja sügisel ta otsustas, et tahab tagasi tööle minna. Kuna tal otseselt ühtegi ametipaberit pole, siis otsis ta tööd kosmeetikapoodi, et saaks oma kirge töökohal rahuldada ja kogu aeg lemmikute vahel aega veeta. Palgad on müüjatel nadid, aga inimene peaks ju töötama kohas, mis talle mingit rahuldust pakub. Sõelale jäid kaks poodi ja teise kohta ta ütles, et ei usu, et sinna saab, sest tegemist on unistuste kaubaga. Kõik sõbrad julgustasid, et ole enesekindel ja küll kõik laabub. No ja nii ta läkski tööle Ülemistesse avatud uude Lushi poodi.

Mina teadsin varem Lushist ainult seda, et seal müüakse vannipalle. Keegi kinkis mulle aastaid tagasi ühe ja ma kui vannisõltlane, suundusin endale lisa hankima. Esimesel pilgul on Lush ülimalt imelik pood. Teistsugune kui ülejäänud kosmeetikapoed. Sisse astudes jääb mulje, et nad müüvad kõike kaaluga või ühesugustes topsikutes. Ja nii ongi. Päris hirmutav isegi mulle kui ekstraverdile. Kuid ma leidsin oma vannipalli üles ja sellega ma piirdusingi. Kuid nüüd töötab mu sõbrants seal juba kuu aega ja alati kui kokku saame, tutvustab ta mulle mõnda uut toodet.

lush1Esimene asi, millega ta ühel kodusel peol oma sõpru tutvustas, oli massažiseep. Või noh, see pole otseselt seep, kuna sellega ei pesta, vaid kõva seebi kujuline tükk. Paljud Lushi tooted on müügil tükkidena. Üks mu kommentaator kiitis peapesupostituse all nende kõva šampooni, seda ma pole proovinud, aga sõbrants kiidab seda ka.

Kuid mina pidin rääkima asjast, mille ma soetan, kui ma endale pärissuhte saan ja mida ma soovitan kõikidele inimestele, kel juba on suhe ja nad tahavad, et see suhe veel parem oleks või tühise tüli pärast otsa ei saaks. Vot siin üleval on selle massažiseebi pilt. Kui te seda varem pole proovinud, siis te ei kujuta ette, et selline asi on päriselt olemas. Seda kasutatakse nii, et võetakse kuivade käte vahele ja hõõrutakse natuke. Hõõrumise ja hoidmise peale läheb see tükk libedaks ja siis ongi käed sisse määritud, et massaaži tegema hakata. Ma olen masseerimiseks kasutanud erinevaid vahendeid – õlisid, kreeme, kuid ükski neist ei ole nii hea. Ta püsib õige libedusega väga kaua nahal ja ei voola kuskile ära. Ma leidsin netist UK-poe, kus on olemas selle “seebi” erinevad variandid, kuid ma arvan, et see pildil olev on neist parim. Meie tegime seltskonnas sellega üksteisele jalamassaaži. Jalgu ei pea isegi enne pesema, sest see tükk lõhnab jube hästi. Massaaži teha ei pea ka oskama. Oluline on, et sul on inimene, kellele kas süütut heaolu või nurjatult seksuaalset mõnu valmistada. Endale võib ka, aga see pole nii huvitav.

Ma mainisin, et Lushi pood näeb ebatavaline välja, eksju? Täna ma käsin sõbrantsil Ülemistes külas ja sain rahulikult ringi vaadata ja ka kõike proovida. Seal on tooted jaotatud teemade järgi ja riiulite üleval servas on suurelt eesti keeles kirjas, mida sealt altpoolt leiab. Kõikidel kaupadel on olemas testerid, mida müüja saab ka tasuta kaasa anda, kui keegi suhelda soovib, kuid võib ka lihtsalt topsiku või tüki kätte haarata ja kassasse minna.

Miks need kaubad on nii imeliku välimusega? Sest Lush on 100 protsenti vegan ja võitleb loomadega testimise vastu. Lisaks on nende kaubad ka kõik naturaalsetest materjalidest ja nad ei priiska pakkimismaterjalidega nagu enamus kosmeetikafirmasid, kelle pool auru läheb uute imelike pakendite välja mõtlemisele. Lush tegeleb veel mingi heategevusega ka, aga mul pole meeles millisega. Ma saan aru, et mu postitus kõlab nagu kohutav reklaam, aga ma arvan, et ma võin oma blogis tasuta reklaami teha, kui ma arvan, et asi on päriselt seda väärt.

Ühest tootest tahan veel rääkida. Poe keskel on jäävann, kus hoitakse näomaske, mis ilma külmkapita lähevad halvaks. Eelmisel pühapäeval käisin ma sõbrantsil külas, toimus ühe sõbra Eestist ärasaatmispidu. Joomise vahele tegi sõbrants ettepaneku, et ta teeb mulle näomaski. Ma kohe nõus. No ja määriski mulle mingi pruuni lödina näkku. Tükk aega määris, jube mõnus oli. Väga normaalne peolõbustus, kas pole? No ja esmaspäeva hommikul ärkasin omas kodus üles ja kartsin, et äkki on olemine sinine või midagi. Sai päris mitmeid erineva sisuga klaase kummutatud, aga enesetunne oli hea. Heitsin pilgu peeglisse ja ei saanud aru, mis värk on. Ma nägin peeglist, et ma näen kahtlaselt hea välja. Tavaliselt on minu vanuses ikka nii, et peale joomat on järgmisel hommikul nägu nõmedalt loppis isegi siis kui paha pole olla. Ja siis mulle meenus, et ma sain ju näomaski osaliseks.

Eks hea suhte hoidmiseks on mitmeid erinevaid nõkse ja lörriminekuks palju põhjuseid. Kuid kui naine või mees oma välimuse ja partneri füüsilise heaolu eest hoolitseb, siis on sellist partnerit ju natuke raskem maha jätta.

Ma võiksin veel kiita seda niisutavat ihukreemi, mille sõbrants mulle sünnipäevaks kinkis, aga ma olen vist juba liiga palju tasuta reklaami teinud. Igatahes on märksõnaks karma. Nuusutage neid erinevaid tooteid, mis seda nime kannavad ja saate teada, kuidas ma lõhnan.

Tagged:

6 thoughts on “Abivahendid eduka suhte hoidmiseks

  1. epp 22. september 2017, 21:19 Reply

    Ritsiku külalispostituste sari avaldab mõju, onju? =)

    Kui aastaid tagasi esimest korda Lushi poodi sattusin (Londonis?), jättis interjöör vaat et sügavama mulje kui müüdav kraam. Pealetükkivalt musta värvi ruum, vinge valgustusega. Kusjuures Lushi poodide lõhn on täiesti äravahetamatu. No ja kraam ka muidugi kiitust väärt.

    Jalamassaaži kohta on mul üksainus sõna: Tarantino. (Pulp Fiction, avastseen. Vincent Vega: ” You’re saying a foot massage don’t mean nothing, and I’m saying it does. We act like they don’t, but they do, and that’s what’s so fucking cool about them.”)

    Like

    • Manjana 22. september 2017, 21:35 Reply

      Kusjuures avaldab jah. Ma olen nende postituste kommentaare lugedes aru saanud, et suhete hoidmine on ikka väga keeruline tegevus ja paljud netis blogisid lugevad minuvanused maadlevad erinevate suhteprobleemidega.

      Ma lõhnan nüüd ka nagu Lush 😀

      Jalamassaaž – mmmm

      Like

  2. AlexRobin 22. september 2017, 21:38 Reply

    🙂

    Like

  3. Mimm 22. september 2017, 22:29 Reply

    miks peaks kogu aeg “nõksutama”, kui asi läheb lörri ei aita ju ka mingi ime 🙂

    Like

    • Manjana 22. september 2017, 22:39 Reply

      no kui juba on tunda, et läheb lörri, siis pole kosmeetilistest abievahenditest tõesti enam mingit kasu, aga normaalsele suhtele mõjub hästi.

      Like

  4. AlexRobin 24. september 2017, 20:11 Reply

    Ei maksa püsisuhteni või massaazikoolituse läbimiseni nüüd küll selle massaaziseebitükikesega oodata. Reklaamiohvriks minek oli tõesti tulemust väärt.
    Aitäh 🙂

    P.S. neil oli ka südamekujulisi 😛

    Liked by 1 person

Soovin lisada:

