Marilyn Kerro suhteprobleemid ja muud selgeltnägijad

Mulle meeldivad selgeltnägijate saated. Teate küll. Praegu vaatan korraga Eesti ja Venemaa saadet. Mis vahe on kahel saatel, kirjutasin juba eelmisel aastal. Eero Liiv saatejuhina mulle ikka üldse ei meeldi. Sel aastal häirib mind tema kätega vehkimine. Ma ise vehin ka rääkides kätega ja mul pole midagi kätega rääkijate vastu, aga Eero vehkimine ei meeldi. Umbes nagu ta valetaks. Ta käeliigutused ei ole loomulikud, ta nagu liigutaks neid teadlikult, sest nii on vahva. Huvitav, mida see minu kohta ütleb? Ja lisaks ei meeldi mulle kuidas ta saates osalejate vastu sümpaatiat ja antipaatiat välja näitab. jah, väljanäidata võib, aga kui keegi ei meeldi, siis mõnitamine ehk nagu eestlased ütlevad – irooniline naljasoon, hoidku oma “sõprade” tarbeks.

Vene saatejuht Marat Bašarov on ka edev, aga see mind üldse ei häiri, ta ei tee kellegi arvel julmi nalju.

Kuid tegelikult ma tahtsin hoopis Marilyn Kerrot taga rääkida. Kui te ei tea, kes on Marilyn Kerro, pole mõtet edasi lugeda. Mina jälgin teda. Tänapäeval on jälgimine täiesti süütu tegevus ja ma kasutan jälgimiseks tema fännilehte Facebookis. Täna sain teada, et ta on oma poodi uue müügiartikli lisanud – taro kaardid, tema kujundatud. Vaatasin mina kaartide pilti ühelt ja teiselt poolt ja nägin seal Marilyni ja tema luhtaläinud esimest armastust Aleksander Šepsi. No vaadake ise:

cu6o3xxhaic

Ma usun, et Marilyn üritab rahuldada tema ja Šepsi armastusloo fänne, aga miks peaks keegi fännama untsuläinud suhet? Marilynil pidavat ju keegi uus polt ka juba olema, ma kuskilt lugesin pealkirja.

Vaadates neid kolme kaarti, mis reklaamis näidatakse, siis ma pakun, et tegemist võiks olla karikate kaartidega. Kuid ega kindel saa olla, sest mina selliste nimedega kaarte ei tunne. Loomulikult võib iga kujundaja teha kaardid, mis just talle parimad tunduvad ja neid nimetada nagu hing ihaldab, kuid mul pole aimugi millistele klassikalisele taro kaartidele vastavad näiteks tuli ja deemonid, mida ma kahelt parempoolselt välja loen. Kuid ma saan väga hästi aru, mida piltidega on tahetud öelda. Et nende kaartidega saavad ennustada inimesed, kellel on sama kiiks mis Marilynil – mul oli sõltuvussuhe, kus kohtusid hull printsess ja taltsutatud lohe.

Kuid tegelikult on igasugusel ennustamisel varjuküljed. Eriti kui kasutada abivahendeid – pendel, kaardid, ruunid jne. Sa kunagi ei tea, kes su küsimustele tegelikult vastab ja miks. Mul on taro kaardid ja ma vahest kasutan neid, kui ma ei oska ise jah või ei öelda ja tegelikult erilist vahet pole, kumb vastus tuleb. Kuid ma olen ka sõltuvuses olnud. Vähemalt üle päeva tahtsin vaadata, mida kaardid näitavad. Haige! Üle läks. Siis läks üle kui ma sain aru, et kaardid valetavad ja juba järjepidevalt.

Üks hetk ostsin ma endale pendli. Sõbrants kinkis kinkekaardi poodi, kus neid müüdi. Ise valisin. Tulin koju ja googeldasin, mida oma uue relvaga teha ja sattusin igasugustele hirmutavatele juttudele. Muuhulgas leidsin ma soovituse, et enne kui hakata pendliga vehkima, tuleks küsida, kes minuga räägib. Ma siis küsisin, et kas see, kes minuga räägib, on minu suhtes sõbralik ja ta vastas “Võib-olla.” Mul kadus kohe igasugune huvi pendliga mängida. Mis mõttes ta on võib-olla sõbralik? See oli jah või ei küsimus!

Igatahes tahtsin ma oma postitusega öelda, et ei ole erilist mõtet osta endale ennustamiseks kaarte, mis on täis kellegi isiklikke pilte kummalisest suhtest ja neid kaarte müüb sulle nõid, kes armastab verd nuusutada ja suhtleb surnutega. Kui inimesel on küsimus, siis on tal sellele ka vastus olemas, aga mõnikord ta tahab, et vastus oleks teistsugune ja siis võetakse kahtlased abivahendid kätte ja sõidetakse omadega metsa.

Tagged:

19 thoughts on “Marilyn Kerro suhteprobleemid ja muud selgeltnägijad

  1. LegaalneBlond 16. oktoober 2017, 17:29 Reply

    Heh, ma just nägin nädalavahetusel FB feedis järjestikku seda Marylin Kerro tarot kaartide reklaami ja siis Šepsi uue raamatu Apollo reklaami. Hästi kummaline oli. Jäin kohe mõtlema, et nad sobisid nii hästi kokku ja moodustasid huvitava ja müstilise nõiapaari. Ilgelt kahju, et nad lahku läksid ja see uus on selline pealtnäha mittemidagiütlev noormees.

    Meeldib

    • Manjana 16. oktoober 2017, 19:16 Reply

      Jah, seda šepsi raamatu reklaami nägin ka. Aga ma küll ei oska öelda, kas nad sobisid või ei. Marilyn on modelli välimusega, keda kõik endast väga heal arvamusel mehed tahaks. šeps on endast väga heal arvamusel ja seda ka eluaeg hoolega ära kasutanud. Pakun, et Marilyn muutus šepsile lihtsalt igavaks.

      Meeldib

  2. FIXX 16. oktoober 2017, 22:41 Reply

    Pole ju oluline kes on kaardile joonistatud, see on nagu modell kelle järgi kunstnik teeb pildi. Kui sa ei teaks missugune Kerro ja Šeps väljanäevad vaevalt, et see häiriks sind ja muret poleks. Kaartidel on mees ja naine 🙂 🙂

    Meeldib

    • Manjana 16. oktoober 2017, 22:44 Reply

      ainus taro kaart, millel ma tean, et on mees ja naine, on kaart armastus. teistel kaartidel on midagi muud. siin on 3 kaarti suurest pakist, ja kõigil kolmel on mees ja naine. elu ei koosne ainult mehe ja naise paarissuhtest.

      Meeldib

      • FIXX 17. oktoober 2017, 11:11 Reply

        Et ennustada on võimalik ,selles ma ei kahtle, aga kõik on ju ilusti kirjas pole vaja üritada mõista mida nad seal üritavad, 🙂

        Meeldib

  3. Aljona 17. oktoober 2017, 10:13 Reply

    Need on ju venekeelsed kaardid ja üsna ilmselt kasutatakse neil ülipopulaarset paari, et saavutada müügiedu. Võib-olla ka, et jätta muljet, et vaat, Šeps ja Kerro isiklikult vastavad teie murele või küsimusele. Hea kaubanduslik nipp.

    Liked by 1 person

  4. Kiiks 17. oktoober 2017, 11:09 Reply

    Erilist mõtet ei ole endale osta ennustamiseks kaarte!

    Meeldib

    • FIXX 17. oktoober 2017, 11:18 Reply

      ka õige kui ei oska ennustada 🙂

      Meeldib

  5. kristallkuul 17. oktoober 2017, 11:35 Reply

    Selgeltnägija saatejuhi osas 100% sama tunne. Võlts, punnitatud, puine. Ei anna see vehklemine kuidagi rääkijale ekraanil elu juurde.

    Liked by 1 person

  6. Mir. 17. oktoober 2017, 18:36 Reply

    Mina mõtlesin kohe, et võibolla tehti kujundus valmis enne lahkuminekut. Selgeltnägijale on see muidugi eriti täbar äriline aps. 😀 Ja muidugi siluks seda asja siis jutt, et tegemist on viitega kunagisele sõltuvusele, või et niisama tuntud bränd need kaks koos, või et lihtsalt kenad pildid kahest kenast inimeksemplarist…

    Meeldib

    • Manjana 17. oktoober 2017, 18:48 Reply

      nad on juba päris kaua lahus. kuigi ma täitsa usun, et ega esimene armastus nii lihtsalt ei jahtu.

      Meeldib

  7. Haldjapiiga 21. oktoober 2017, 01:48 Reply

    Abivahendid on mõned mõttes sillad. Et inimene tajub küll aga kas ei oska tõlgendada mida ta tajub või tahab lisakinnitust. Selles suhtes on abivahendid toredad. Abivahendiks võib olla misiganes. (Venelaste saates olla üks olnd kellel kotitäis suvalist nodi abivahenditeks). Parim abivahend ongi suvaline asi kodus.
    Mul kunagi olid kaardid mis täiega toimisid, aga ma mäletan, et sihukeste sissetöötamine oli ilge tegemine, paar aastat rasket tööd, kusjuures nagu Sa räägid. Tarodega on jama. Jama just selles suhtes, et need on valmistatud ennustamiseks ja neisse on justkui mingi vale võnge sisse kodeeritud. Ma praegust isegi mõtlen, et vast kõikidesse poes müüdavatesse maagilistesse esemetesse. Kõikidesse. Kogumiselemendina on taro tegelikult ju ilus. Ma olen näinud mingeid fantaasiapiltidega tarosi. Imeilusad pildid olid!

    Meeldib

    • Manjana 21. oktoober 2017, 11:55 Reply

      jah, ma ka tean mitmeid komplekte, mis on üliilusad. mul endal on klassikaline rider-waite, sõbranna kinkis.
      kusjuures ma ei tea mis värk sellega on, aga neil on spetsiifiline lõhn. ma ei mäleta, et mul kunagi oleks kaardipakile mingi lõhn tekkinud. nad on mul plastikkarbis. ega ma ju enne kaartide katsumist käsi ka ei pese, aga selline spets lõhn. nad on mul päris mitu aastat olnud, 7 kindlasti.

      Meeldib

      • Haldjapiiga 21. oktoober 2017, 13:41 Reply

        Siin majas on taro olnud mingi 10 aastat, vb kauem. Nuusutasin ära ja ei lõhna spetsiifiliselt. Ometi mulle meenub, et spetsiifiliselt lõhnasid minu ennustuskaardid. Samuti kaardid millega mehed haiglas mängisid, Tookord olid ju papist kaardid, tänapäeval tehakse mingist imelikust plastikust neid. Kaartidele peaks külge jääma inimese lõhn. Omaniku ja kasutaja lõhn.
        Lõhn näitab kuuluvust ja ka positsiooni.
        Huvitav kas lapsed lõhnavad oma vanemate moodi? Päris alguses?
        On ju nii, et rikas mees võib suva riided selga panna aga kullakaevaja leiab ta ikka üles, lõhna järgi.

        Meeldib

        • Manjana 21. oktoober 2017, 15:55

          see rikkuri ja kullakaeva asi on puhtalt psühholoogiline, neil on teatud sarnased iseloomujooned, mis omavahel tõmbavad.
          kuigi inimesed, kes on potentsiaalselt saadaval, kipuvad end ka päris tugevalt lõhnastama, isegi siis kui nad on pereinimesed. ja mida rohkem lõhnaõli, seda tundetum inimene. lõhna ta ju ei tunne.

          Meeldib

        • Haldjapiiga 21. oktoober 2017, 18:20

          Oled sa kunagi tundnud lõhna. St mõtled mõnele inimesele ja siis tunned ta lõhna? Selles osas on lõhnaindikaator üks paremaid. Mis see siis oleks? Selgelthaistmine? Või kui keegi lõhnab lõhnaõlita. Lõhn on ju ikka. Mis see oli siis, kodu lõhn, inimese lõhn. Lõhna järgi valitakse omale partnerit. Lõhnaõli varjab õige lõhna. Samas. Kui on väga õnnestunud parfüüm mis tõesti iseloomustab inimest siis kas saab selles midagi halba olla?

          Meeldib

        • Manjana 21. oktoober 2017, 22:05

          ei, mõtlemise ja lõhna seost pole olnud, pildi ja lõhna seos on paar korda olnud, mu lapsel on see kogu aeg. Kui erinevad meeled annavad omavahel tulemusi, siis see on sünesteesia. https://et.wikipedia.org/wiki/S%C3%BCnesteesia

          Meeldib

  8. murulane 22. oktoober 2017, 15:33 Reply

    Minul E.Liivaga midagi negatiivset hinge ei poe, küll aga Bašaroviga peale seda,kui sain teada—naisepeksja! No kohe kogu aeg meenub teda nähes just see krimilugu vene teles.
    Aga mul on tunne, et need tarot-kaardid mõlemi figuuriga on ka mõlemi tulu.Vast ikka pidi Šepsi nõusolek olema asjatamiseks. Ja nagu sa ütled—eneseimetleja, siis seda Šeps ka on, sellest on artikleid Venemaal palju.Olin vanasti ka hoos ja jälitasin iga’st infi tema kohta.

    Meeldib

    • Manjana 22. oktoober 2017, 22:50 Reply

      Ma muid vene saateid ei vaata ja vene keeles ei loe ka, jube raske veerimine. Ma Liivi ja Bašarovi eraelust ei tea.
      Ma arvan ka, et Šepsi nõusolek oli olemas. Võimalik, et selline asi võib nõida isegi tugevamaks teha, kui tema piltidega kaarte inimesed enda koju ostavad.

      Meeldib

Soovin lisada:

