Naine, sa mutistud niikuinii!

Kirsti Timmer on viimase aasta üks põnevamaid blogijaid. Jälle ta kirjutas nii heal teemal, et ma kohe ei saa vait olla: Naine, ära mutistu. Ma saan Kirstist aru – paljudel naisel jõuab ühes vanuses kätte hetk, kus ta saab aru, et ta ei olegi enam 20-aastane. Raske hetk, kuid täiesti vältimatu. Kuid kas sel teemal peab muretsema või mitte, on küll igaühe enda valik. Kirsti kirjutas, et kui sa oled ühe neljakümnene, abielus ja mees su noorema naise pärast maha jätab, siis on probleem su välimuses. Mina julgeks vastu vaielda. Muarust on keskealistel ja kahekümneaastastel rohkem erinevusi, kui ainult välimus. Kuid ma alustaks siiski nende kummaliste detailide kommenteerimisest, mida Kirsti oma jutus mainis.

Kirstil on väga konkreetne plaan, kuidas mutistumist vältida saab: hooldatud soeng, kitkutud kulmud, kõrged kontsad, noorte inimeste riided.

Hooldatud soeng on muarust teema, millega tegelevad vanemad naised hoopis aktiivsemalt kui noored. Enamus noori naisi ei käi üldse juuksuris, kasvatavad pikad juuksed ja kõik. Mure murtud. Soengute sättimine ja juuste lühikeseks lõikamine on ikka üle 35-aastaste teema. Värvimine on ainus tegevus, mida noored oma juustega teevad. Paljud ei viitsi juukseid isegi kammida, sest kui eelmised põlvkonnad vaid rääkisid, et moes on sasitud soengud, siis noored võtavad seda sõna-sõnalt ja ei kammi enam. Muidugi mitte kõik, aga paljud. Lühikeste juustega tuunitud tibisid leidub ka haruharva.

Muarust on kõige lihtsam aru saada, kas on mutt või mitte, kui naine lõikab endale blondeeritud õlgadeni juuksed. Kõige levinum keskealiste naiste soeng, kuna 90ndate alguses juba paljud käisid sellistega ja sellisteks nad jäidki. Kunagi tuli ühes blogis ka jutuks, et kooli kokkutulekutel väga levinud naiste soengu versioon.

Kitkutud kulmudest ma tõe ja õiguse all pajatasin. Muarust on sellega nii ja naa. Fakt on see, et minu noorpõlves kitkusid kulme ainult eriti jubedad vanamutid. Nende stiil oli peaaegu kõik karvad välja kiskuda ja järele jäi ainult väga peenike triip. Kuna kulmud kasvavad väga kehvasti tagasi, siis mõnedel muttidel enam kulmukarvu polnudki ja nad joonistasid silmade kohale kaared. Mõnikord sattusid need kaared liiga kõrgele ja mutt käis ringi, nagu ta oleks pidevalt millegi üle üllatunud.

Praegused 25-30aastased naised tõid mõned aastad tagasi moodi kurja linnu kulmud, mille uba oli olla suhteliselt jäme ja tume ja sisemine nurk pidi väga nurgeline olema. Kuid neid kannavad praegu ainult need, kes moest midagi ei tea. Mina leidsin aasta tagasi, et lõpetan igasugused kulmude kitkumise ja vaatan, milline mu unibrow välja näeb. Kuna mu silmanägemine pole ka enam see, mis nooremana, siis on jummala ok. Ma neid keskmiseid karvu näen ainult prillidega. Jube imelikult otse kasvavad nahast välja. Mu tütrele ei meeldi, aga mul nii ükstapuha. Kui mu kulmud must muti teevad, siis nii olgu. Kuid värvin ma neid edasi, sest välimine külg ei ole piisavalt tihe ja ma tahan, et nad oleksid ühtlased.

Kõrge kontsa jutt on otsene tervistkahjustav reklaam. Kui naine on üle 40-aastane ja on kogu aeg kõrgeid kontsasid kandnud, siis on tema jalalaba kondid samuti võtnud sellise asendi, et ta võib nendega rahulikult edasi tippida. Kuid pole mingit mõtet hakata järsku, päriselt täiskasvanuna, kandma kõrgeid kontsasid. Kui keegi mees mult sellist ohverdust tahaks, siis mu ainus vastus oleks, et siis kannan, kui sina ka kannad. Täiesti loll on muuta enda juures kardinaalselt midagi, millega on kõik väga hästi ja muutmise ainus eesmärk on endale haiget teha. Mees, kes naiselt kõrgeid kontsi nõuab, teeb talle kindlasti ka teist moodi haiget. Kõrgetel kontsadel naine mõjub mehele abitu ja abiavajavana. Kui ma selline naine enamus ajast ei ole, no keda ma siis petan. Kuid ühe tunnikese ma võin kontsadega ka olla, kui just eriti kõndima ei pea.

Noorte inimeste riided on eriti libe jää. Muarust on tänapäeva noorte moe põhiline märksõna, et see lubab kõike. Vanasti oli nii, et mingi asi on moes ja mingi asi enam ei ole. Nüüd käib igaüks riides nii, nagu talle meeldib. Pruun kampsun ja alla põlve seelik on täiesti normaalne riietus ja seondub muti riietusega ainult sellel, kes ise mutt olla kardab. Kuna minu noorpõlves olid moes eriti lühikesed seelikud, siis mulle need meeldivad. Kirsti on minust paar aastat noorem, eks tema noorpõlves old samasugune mood. Mulle meeldivad maani seelikud ka, aga vähem. Igatahes tunnen ma end halvasti siis, kui ma kannan neid riideid, mis mulle ei meeldi. Ja mutiks ei tee mind mitte need riided vaid minu enesetunne.

Vot see ongi see, milleni ma tahtsin lõpuks jõuda. Ma olen viimase aasta jooksul mõelnud, et ma peaksin endale endavanuseid sõbrannasid leidma. Enamus mu sõbrannasid, kellega ma pidevalt kokku saan ja midagi teen, on alla 35-aastased. Miks? Sest neil on aega ja tahtmist. Minuvanused on ennast nii ära organiseerinud, et neil ei ole enam mingit vaba aega, et sõbrannatseda. Ja mitte ainult seda. Muarust on väga suur osa minuvanuseid naisi lihtsalt pidevalt väsinud. Kui neil ka vaba aega oleks, nad ei jõuaks spontaanselt midagi toredat teha. Neil on nii palju kohustusi, vähe aega magada ja hunnikus muresid. Ning neil on jube vähe emotsioone. Mulle meeldib tihti rõõmustada ja oma rõõmu aktiivselt välja näidata. Kuid mul on olnud mitmeid kohtumisi vanade sõpradega, keda pole ammu näinud ja kui nendega kokku saada, siis on neil näos null emotsiooni. Võimalik, et nad vihastada oskavad, aga nii kaugele ma pole jõudnud. Mind hirmutab ära see, kui inimesel pole emotsioone.

Ma kahtlustan, et tegelikult on mutistumise taga hoopis midagi sügavamat kui välimus. Ma kardan, et mutistumise peamine tundemärk on tõsidus ja väsimus. Mitte, et need keskealised mehed, kes oma naise maha jätavad, ise mingid rõõmurullid oleks, kuid noortel on rohkem emotsioone ja tänu sellele on nendega ka lõbusam aega veeta. Nooremaid inimesi erutavad rohkemad asjad ja nad on kohe valmis midagi uut ja huvitavat tegema. Nad ei ole kogu aeg väsinud ja hõivatud oma tõsiste tegemistega. Ma ei taha öelda, et kõik üle neljakümnesed naised on kindlasti tõsised ja väsinud, kuid väga paljud on. Tõsine elu on nende emotsioonid ära kulutanud. Botoksit pole näkku vajagi, niikuinii näost tundeid ei leia.

8

Sellise jutu juurde on väga raske pilti panna. Kellegi teise oma poleks ilus kasutada. Enda tuunitud pilt oleks silmakirjalik. Selle foto tegi sõbrants märtsikuus. Pildistaja sõbrants on 40-aastane, aga tal on küll veel palju emotsioone alles. Selle grimassi nimi on naermine. Pidavat minu nägu olema. Ise ma arvan, et ma olen ilusam. Et siis üks kole pilt minust. Kulmud on kitkumata, aga värvitud.

33 comments

  1. Kuule, ühe „kummalise detaili“ oled sa välja jätnud, nimelt fototöötluse =) Kui ei teaks, et viidatud blogipostitusel on Timmer, ei oskaks elu sees selle peale tulla. Ja noh, tema poolt keskealisele naisele antava soovituse „juuksur, kulmutehnik, meigikoolitus, noore inimese riided“ peale ei oska ma muud kui „möhh“ kosta. See on NII nõme, lame ja aegunud, et.

    Tõsiduse ja väsimuse osas olen sinuga absoluutselt nõus.

    Liked by 2 people

    • Jah, kui ma ainult netis elaks, siis oleks hea lihtne – fototöötlust oskan ma väga hästi 😀

      PS! See pilt on täiesti töötlemata ja meikimata ka.

      Meeldib

  2. Ma ei taha üldse parastata, ega halvasti öelda. Kaugel sellest. Kuna ma ise hullusti oma näo suurte pooride pärast põen, st mina neid näen, siis hakkasin mingid intervjuud Kirstiga nähes mõtlema, et kuidas tema, kellel on super-hüper meikarid ümber, ei suuda oma näoga imet lasta teha? Ma arvan, et ta on üldiselt äge. Pani lihtsalt motlena, et ega vanuse ja geenide (ja aastaid suitsetamist) eest ei põgene ka hea lühikese seeliku taha 🙂

    Meeldib

    • Ma ei oska eriti meiki teha ja muarust suurte näo ebatasasustega on väga keeruline hakkama saada, ka spetsidel. Tänapäeval telkus enam ei kasutata sellist paksu krohvi, nagu vanasti, kui meiki tegid grimmitegijad spets teleka jaoks mõeldud grimmiasjadega. Nüüd teeb ka teleka jaoks meiki tavaline meigitegija, kes kasutab samu vahendeid, mida poes igapäevaseks meigiks müüakse.
      Samuti ei oska paljud noored meigitegijad teha meiki vanemale nahale, kuna see on täiesti teistsugune kui noortel.

      ma suitsetamist ei süüdista. mul on mittesuitsetavad minuga samavanu tuttavaid, kellel on halvem nahk kui mul.

      Meeldib

  3. Päris lihtne vist peab peast olema, et arvata, et kitkutud kulmud ja kõrged kontsad meest suhtes kinni hoiavad… Mitte et ma oleks seda Timmerit kunagi eriti intelligentseks inimeseks pidanud, aga no… Lisaks ma nagu mõtlen, et miks ta enda juurest vanasti mehed muudkui jalga lasid kogu aeg? Kehvasti kitkutud kulmud ikka olid vist?

    Liked by 1 person

  4. Minu meelest on see eelkõige seksism, kui naise noorema mudeli vastu välja vahetamise levinud traditsiooni taga ainult naise süüd nähakse ning leitakse, et naine peab end muutma, et sellele õllekõhuga tolgusele (no mõelge nende meie kuulsate naisevahetajate peale, keegi peaks peale maksma, et mingi Tootsi tuppagi laseks) jätkuvalt meele järele olla. Lapsik totrus.

    Liked by 1 person

    • Ma ei saa üldse aru, miks peaks tahtma kellegagi koos olla, kellele sa sellisena ei meeldi, nagu sa oled. Ma kujutan ette, et ega see mees enne äraminekut ka eriti normaalne ei olnud, kui talle äkitse tuunitud beibet vaja läks. Ja siin on juba mitmekordne seksism, sest juba need noored naised, kes end noorena vanemaks tuunivad, lähtuvad ka kummalistest soonormidest, et naine peab end kellekski muutma, kes ta loomulikult ei ole.
      Enda tuunimise vajadus peaks tulema inimese enda seest. jube nõme, et meeste puhul ei ole tugev meikimine üldiselt lubatud, kui nad ka tahavad, aga naistele on samahästi kui kohustuslik, isegi kui nad ei taha.

      Liked by 1 person

    • Ma lugesin esimese hooga “keegi peaks peale maksma, et mingi Tootsi tuppEgi laseks” ja tõmbasin naerust võileiva kurku. See peaks tõesti üks riigieelarve kanti summa olema…

      Meeldib

      • No see on põhimõtteliselt ka tõene väide, lihtsalt tõesti, tubade ja tuppede puhul on summades teatavad erinevused.

        Meeldib

  5. Vot üldiselt olen ma alati olnud sinuga ühel meelel, aga nüüd tekkis esimest korda su blogi lugedes,et eiii…Seekord ma sinuga ei nõustu. Naine peab olema ikkagi ilus ja välimus on tähtis.

    Panen siis ka omapoolse arvamuse kirja, mis muidugi ei tähenda absoluutset tõde ja peegeldab ehk lihtsalt teistsugust vaatenurka.
    Mina olen Kirsti Timmeriga nõus antud hetkel. Kuigi ma ei ole selline “tuunitud tibi” kel oleks kulmud koguaeg kitkutud ja meik näos. St meiki kannan küll, vähemalt ripsmedušši üritan igapäev kanda. Kui ma muud meiki ka veel lisan, siis ongi tunne nagu oleks mega-tuunitud (kuigi tagasihoidlik).
    Juuksuriski pole pool aastat käinud (ammu juba oleks vaja, värvin ise aga otsad on JU-BE-DAD).
    Isegi mini-seelikut ma ei kanna, suvel veel, aga kindlasti mitte peale seda, kui väljas kraade juba vähem kui 10. Üldse, miniseelikust seksikam on ilus naiselik suvekleit, mis jätab fantaasiale ka veidi ruum.

    No pagan, hakkan juba ise ka mõtlema, et millega ma siis nõustun. Ütleme nii, et teoorias olen temaga nõus. Üritan alati maksimaalselt hoolitsetud välja näha, riideid ostes mõtlen sellele, et lisaks mugavusele, (väga tähtis) oleks see ka seksikas. Mitte pingutatult seksikas, aga selline loomulik-seksikas. Pluss ilus pesu.
    Paksuks ei kavatse ma kunagi minna. Kui on oht minna, siis tuleb end juba varakult käsile võtta.

    Minu suhtumine on selline, et naine peab olema mehele seltskonnas daam, köögis kokk ja voodis hoor. Jällegist- pole ma alati selline, aga taoline elufilosoofia on mulle meeltmööda.Seltskonnas daam on lihtsalt viisakas olla, süüa teha mulle meeldib ja voodis lits pole kah raske olla, kui mees ka mind ära rahuldab, et ma kah ikka naudiks. Pea mul samuti ei valuta ja kui valutabki, siis on selleks peavalutabletid.

    Vanust sai mul pühapäeval 30. Suhteid on mul palju, nii pikemaid kui lühemaid. Põhjus, miks suhteid nii palju ei ole selles, et mehed mind maha jätavad, vaid selles, et nemad ei rahulda mind mingis aspektis ära. Enamasti ei meeldi mulle nende sitt iseloom või kehvad elukombed ja -viisid. Kuu aega tagasi alustasin uut suhet. Mulle meeldivad slaavlased ja uus kutt on kah slaavlane. Selline jõusaali playboy stiilis tüüp. Muuseas, ma kunagi mingis postituses lugesin, et sulle ei meeldi sellised playboy jõusaali tüübid.. Siis ei kommenteerinud, aga tahtsin küsida, et miks? Mis eelarvamus sul nendega seoses on?

    No igatahes uus suhe eeldab minult täpselt sellist elufilosoofiat nagu ma väidan mulle meeldivat. Miks väidan? Sest ega ma tegelikult pole päris 100% kunagi nii elanud. Samuti olen ma alati olnud alfa rollis, aga nüüd on kohad vahetunud. Eks näis, kuidas ma end pikemas perspetiivis tundma hakkan, hetkel olen rahul.

    Novot, sai selline pikem kommentaar nüüd valmis. Et jah, olen tegelikult teoorias Kristi Timmeriga nõus- enda eest hoolitsema peab ja kui mees on enda kõrvale kunagi valinud saleda hoolitsetud kena naisterahva, siis mina ei eelda, et ta PEAB mind jumaldama ka siis, kui ma olen juuksed pesemata ja sorakil mitukümend kilo raskemana näost leemendav ja mutilikes täiesti ebaseksikates riietes või lihtsalt ei anna voodis kunagi kätte.
    Ma tahan ise olla selline naine, kelle juurest mees kunagi isegi ei mõtle jalga lasta. Ja kui see nüüd mu sõnade irooniana kunagi peaks juhtuma, noh, siis shit happens lihtsalt, thats life.. Pikalt patja ei nuta, küll aga mõtlen, et mees on idioot 😀

    Aga Sina oled ilus! Sina ei ole mutilik- sest su mõttemaailm juba ei ole mutilik. Sa oled väga tark ja huvitava maailmavaatega ja avatud erinevatele eksperimenteerimistele jne (nt see kord kui sa extacyt tegid, aga mitte ainult). See kõik avardab su maailmapilti ja teebki su huvitava iseloomuga ja ägeda karakteriga naiseks. Niiet dont worry- Sa ei ole mutt 🙂 Oled äge naine 🙂

    Meeldib

  6. Ma sain Kirsti jutust natuke teistmoodi aru. Kui tema kirjutab “kulmud, kontsad, moodsad riided” siis mina tõlgin selle enda jaoks nii, et energiat täis naine tahab enda eest hoolitseda. Ükskõik mismoodi siis. Kirstile on need kõrged kontsad ja kulmutehnik, mõnele teisele naisele on need madalad värvilised kingad ja loomulik, kuid siiski ellementaarselt, basic tasemel hoolitsetud ilu.

    Mutistunud naine on see, kes ei tunne enam rõõmu iseendast ega oma välimusest. Tal täiesti suva ja seetõttu näb välja õnnetu ja väsinud. Väljaveninud kampsunis, ülepõlve seelikus ja puhmas kulmudega võib vabalt särav välja näha, kui sa iseendast hoolid.

    Meeldib

    • Mu ideaal oleks, kui mul oleks oma välimusest suva, sest on ette teada, et ma lähen iga aastaga vanemaks ja eestis ei on jube vähe inimesi, kes peab kauniks vana naise kortsus nägu ja ma kahtlustan, et kui mõni noormees nii väidaks, peetakse teda totaalseks pervoks. Samas on täiesti okei väita, et noore naise sile nägu on ilus, see väide on lubatud kõikidele vanustele ja vastab ühiskonna normile.

      Ma juba ammu vaatan väga vanu naisi pilguga, et milline on ilus vana nägu ja millisest näost on näha, et selle inimese elu on aia taha läinud.

      Välimusest hoolimine võiks olla selline elementaarne tegevus, et sa pesed ennast regulaarselt, sööd nii palju kui vaja on ja mis maitseb. naudid seksi, kui võimalust on. Tuunimine on vahva tegevus, aga rumal on eesmärgiks võtta, et näen ilusam välja, kui ilu standard on noor nägu.
      See, mida Kirsti välimusest hoolimisest kirjutab, on pigem oma vananenud välimusega mitterahulolu. Jah, ta mainib säravaid silmi, aga neid on jube vähe hoolimata inimese vanusest. Ma ei teagi, millest need säravad silmad sõltuvad.

      Meeldib

      • “Säravad silmad” on inimesel, kes tunneb elu vastu elavat huvi – või siis tibil, kes tilgutab silma belladonnat, et pupillid oleks suuremad.
        Päris suva ilmselt ei saa ka välimusest olla, aga see huvi võiks olla kuidagi… tervem. Tervem, kui Timmeri tibinormatiivsus.

        Liked by 2 people

        • Ma olen elus mõned korrad käinud silmaarstil mingit uuringut tegemas, kus tilgutatakse silma ka selliseid tilku, et pupillid on pärast mitu tundi nii suured, et silmavärvi pole nähagi. Kui kellelegi avalikus kohas kogemata otsa juhtud vaatama, siis inimesed ehmatavad ära 😀 Vot nii säravad silmad võivad olla vahel.

          Meeldib

        • see säramine ei ole seotud pupillide suurusega, pigem mingi kummalise silma märg olemisega. vaatad inimesele otsa ja näed, et silm füüsiliselt särab. suhteliselt harv nähtus, aga loomulikult ikka esineb, 10 prossal inimestel äkki.
          teine silmade huvitav asi, mida ma mäletan 1 kord elus, oli kui ma olin teismeline ja ühel teismelisel poisil olid lõpmatult sügavad silmad, vaatad ja lõppu ei näe. vot seda ma pole kordagi rohkem näinud. see poiss ei olnud mingi mu lemmik vms, tal lihtsalt olid sellised silmad, et neid võib aina vaadata ja imestada, et kuidas nii saab olla.

          Meeldib

    • Enese eest hoolitsemine ei peaks sugugi tähendama ainult kulme, kontse, moodsaid riideid. Enese eest hoolitsemine võib tähendada ka näiteks seda, et inimene võtab nüüd (rohkem) aega käia trennis, minna uuesti õppima, kontrollida rohkem oma toitumist, teha asju, mis teda ennast huvitavad.
      Kogu see “kulmud, kontsad, moodsad riided” kaagutamine pole ju endast rõõmu tundmine vaid meeleheitlik soov mingitele normidele vastata. Näiteks nendele normidele, mida siin lammutatakse: https://feministeerium.ee/nirvana-ja-feminism-25-aastat-kurt-cobaini-surmast/

      Liked by 1 person

  7. Vot üldiselt olen ma alati olnud sinuga ühel meelel, aga nüüd tekkis esimest korda su blogi lugedes,et eiii…Seekord ma sinuga ei nõustu. Naine peab olema ikkagi ilus ja välimus on tähtis.

    Panen siis ka omapoolse arvamuse kirja, mis muidugi ei tähenda absoluutset tõde ja peegeldab ehk lihtsalt teistsugust vaatenurka.
    Mina olen Kirsti Timmeriga nõus antud hetkel. Kuigi ma ei ole selline “tuunitud tibi” kel oleks kulmud koguaeg kitkutud ja meik näos. St meiki kannan küll, vähemalt ripsmedušši üritan igapäev kanda. Kui ma muud meiki ka veel lisan, siis ongi tunne nagu oleks mega-tuunitud (kuigi tagasihoidlik).
    Juuksuriski pole pool aastat käinud (ammu juba oleks vaja, värvin ise aga otsad on JU-BE-DAD).
    Isegi mini-seelikut ma ei kanna, suvel veel, aga kindlasti mitte peale seda, kui väljas kraade juba vähem kui 10. Üldse, miniseelikust seksikam on ilus naiselik suvekleit, mis jätab fantaasiale ka veidi ruum.

    No pagan, hakkan juba ise ka mõtlema, et millega ma siis nõustun. Ütleme nii, et teoorias olen temaga nõus. Üritan alati maksimaalselt hoolitsetud välja näha, riideid ostes mõtlen sellele, et lisaks mugavusele, (väga tähtis) oleks see ka seksikas. Mitte pingutatult seksikas, aga selline loomulik-seksikas. Pluss ilus pesu.
    Paksuks ei kavatse ma kunagi minna. Kui on oht minna, siis tuleb end juba varakult käsile võtta.

    Minu suhtumine on selline, et naine peab olema mehele seltskonnas daam, köögis kokk ja voodis hoor. Jällegist- pole ma alati selline, aga taoline elufilosoofia on mulle meeltmööda.Seltskonnas daam on lihtsalt viisakas olla, süüa teha mulle meeldib ja voodis lits pole kah raske olla, kui mees ka mind ära rahuldab, et ma kah ikka naudiks. Pea mul samuti ei valuta ja kui valutabki, siis on selleks peavalutabletid.

    Vanust sai mul pühapäeval 30. Suhteid on mul palju, nii pikemaid kui lühemaid. Põhjus, miks suhteid nii palju ei ole selles, et mehed mind maha jätavad, vaid selles, et nemad ei rahulda mind mingis aspektis ära. Enamasti ei meeldi mulle nende sitt iseloom või kehvad elukombed ja -viisid. Kuu aega tagasi alustasin uut suhet. Mulle meeldivad slaavlased ja uus kutt on kah slaavlane. Selline jõusaali playboy stiilis tüüp. Muuseas, ma kunagi mingis postituses lugesin, et sulle ei meeldi sellised playboy jõusaali tüübid.. Siis ei kommenteerinud, aga tahtsin küsida, et miks? Mis eelarvamus sul nendega seoses on?

    No igatahes uus suhe eeldab minult täpselt sellist elufilosoofiat nagu ma väidan mulle meeldivat. Miks väidan? Sest ega ma tegelikult pole päris 100% kunagi nii elanud. Samuti olen ma alati olnud alfa rollis, aga nüüd on kohad vahetunud. Eks näis, kuidas ma end pikemas perspetiivis tundma hakkan, hetkel olen rahul.

    Novot, sai selline pikem kommentaar nüüd valmis. Et jah, olen tegelikult teoorias Kristi Timmeriga nõus- enda eest hoolitsema peab ja kui mees on enda kõrvale kunagi valinud saleda hoolitsetud kena naisterahva, siis mina ei eelda, et ta PEAB mind jumaldama ka siis, kui ma olen juuksed pesemata ja sorakil mitukümend kilo raskemana näost leemendav ja mutilikes täiesti ebaseksikates riietes või lihtsalt ei anna voodis kunagi kätte.
    Ma tahan ise olla selline naine, kelle juurest mees kunagi isegi ei mõtle jalga lasta. Ja kui see nüüd mu sõnade irooniana kunagi peaks juhtuma, noh, siis shit happens lihtsalt, thats life.. Pikalt patja ei nuta, küll aga mõtlen, et mees on idioot 😀

    Aga Sina oled ilus! Sina ei ole mutilik- sest su mõttemaailm juba ei ole mutilik. Sa oled väga tark ja huvitava maailmavaatega ja avatud erinevatele eksperimenteerimistele jne (nt see kord kui sa extacyt tegid, aga mitte ainult). See kõik avardab su maailmapilti ja teebki su huvitava iseloomuga ja ägeda karakteriga naiseks. Niiet dont worry- Sa ei ole mutt 🙂 Oled äge naine 🙂

    Meeldib

  8. Nojaa, aga lahe mutt ju ei lähe Kirsti juurde kurtma, et mees võttis uue ja tuunitud tibina…Lahe mutt ei ole ikka õige mutt 🙂

    Liked by 2 people

  9. Väga äge postitus! Olen sellele teemale palju môelnud. Ise olen 43 ja ei ole sätitud-mukitud. Aga mulle öeldakse pidevalt, et tundun oluliselt noorem. Mulle tundub asi selles olevat, et olen kogu aeg noorte inimestega ôppinud ja töötanud. Ehk on energia teine, just nagu Sa ütled, et on emotsioone. Vahel vaatan endavanuseid ja môtlen, et issand kui igav, korralik, tuim ja organiseeritud… ja vôtmesôna on ka loomulikkus. Niipea, kui tahad noorem näida, ei ole enam tôetruu.
    Loen suure huviga Su blogi, sest julged eristuda, oled otsekohene ja teed elus seda, millest paljud julgevad vaid unistada – elad heas môttes iseendale. Ja jälle rôômustan Su üle:)!

    Meeldib

Kommenteerimine on suletud.