Mina olen varsti Mallukaga vormis!

Leidsin Gelluka blogist, et Mallukaga vormi tähtaeg – 4. aprill – on kohe käes. Kuna Mallukas jäi vahepeal rasedaks ja tema uueks vormiks saab olema arbuus, siis pole ma juba pikka aega kellegi blogisse sattunud, kes tema algatusega ikka veel kaasa mängiks. Malluka esimene 2. veebruari üleskutse siin. Seal postituses on mitu reeglit, millega kaasa minemine mind ei köitnud. Kindlasti ei tahtnud ma teha endast ilma riieteta “enne” pilti ja miks sellist häbiväärset pilti kellelegi näitama peaks, jäi mulle üliväga ebaselgeks. Mind pole kunagi avalik piitsutamine kiiremini jooksma pannud! Teiseks polnud mul mingit plaani üleöö spordiklubisse minna. Võõrad ja väsinud haisvad kehad – tänan ei. Kui ma higist haisvaid inimesi tahan, siis  valin pigem öise tantsupõranda, seal segunevad omavahel higi, kiim, parfüüm ja alkohol.

Ajaloost. Kui keegi on mu blogi juba pikemalt lugenud, siis ta teab, et ma jätsin 2014 november suitsetamise maha ja hakkasin suitseamise asemel sööma. See lisas mu kaalule poole aastaga umbes 7 kilo. Eelmisel suvel proovisin kaalu kontrolli alla saada veepäevadega. See isegi töötas, aga väga raske oli ööpäev läbi nälgida. See küll õpetas mind söögiisudega edukalt maadlema, aga mida aeg edasi, seda vähem edukas ma olin ja sügisel lõpetasin eksperimendi lubades, et järgmine kord teen seda mingitel vaimsematel eesmärkidel

Edulugu. Selle aasta 12. veebruaril alustasin toitumist, kus pildistasin ülesse kõik (toidud-joogid), mis suhu läksid ja lisaks lugesin kokku kõik kilokalorid, mida nad sisaldasid.  Toidupildistamise tuhin kadus paari nädalaga, aga kilokalorite lugemist pidasin kuni 6. märtsini, ehk peaaegu kuu aega. Ja see kalorite lugemine töötas. Ma alustasin 12. veebruaril 79,6 ja 6. märtsil kaalusin täpselt 77 kilo. Ehk umbes kolme nädalaga võtsin ma maha kaks ja pool kilo. Ma olin ise oma tulemustest väga vaimustunud. Nende kolme nädalaga teadsin ma juba ilma kaloreid lugemata kui palju ma umbes peaksin sööma, et oma 1200 kilokalorit täis saada. Ma suutsin sinna sisse, lisaks normaalsele tervislikule toidule, paigutada ka koogid, kommid, šokolaadi. Oluline on, et õgima ei hakkaks. Kõike võib süüa, aga mõõdukalt.

Spordiklubisse ma läinud ei ole, aga ma vehin kodus natuke hantlitega, sest mulle tuli mõte, et käelihased võiksid ilusad olla. Tänu jalutamislembusele on mul ilusad jalalihased. Eile tuli meelde, et ma kunagi kasutasin oma liikumiste arvestamiseks Endomondot ja see programm näitab ka kulutatud kalorite hulka. Vaatasin järgi, et jalutuskäik kodust kõrtsi kulutab 267 kilokalorit ja kui mõlemad otsad jalgsi käia, siis kaks korda nii palju. Ma ei joo tavaliselt kunagi öö jooksul nii palju kaloreid, kõrtsis käimine on väga hea mu figuurile 😀

Kuigi ma märtsi algusest enam kaloreid kirja panna ei viitsi, kaalun ma end jätkuvalt igal hommikul ja toitun umbes nii, et 1200 kilokalorit täis tuleks-oleks. Ja täna hommikul ma kaalusin 74,9 kilo. Ehk ma olen kokku maha võtnud peaaegu viis kilo. Ilma mingite eriliste pingutusteta. Ma ei saa aru, miks ma juba eelmisel aastal ei võinud regulaarselt vähem sööma hakata, oleks üks ülekaaluline suvi ära jäänud. Minu normaalkaalu ülemine piir on 73,5 kilo ja ma usun, et aprillis ma võiksin isegi rohkem maha võtta. Selle nädalaga ma ilmselt 73ni ei jõua, aga paari nädalaga kindlasti.

Ma olen endaga väga rahul. Kehal sentimeetreid ma mõõtnud pole, las riided mõõdavad. Ühed teksad juba läksid jalga, mille kandmisest ma eelmisel aastal loobuma pidin. Nüüd ma ootan millal mugavalt oma lemmikpükstesse mahun, nad on mind terve aasta kannatlikult oodanud.

orton

Ma mõtlesin, et ühe “enne” pildi 1. aprilli puhul ma ikka võin panna. Kõrvitsast, pildistatud 2013 oktoobris. Te ei kujuta ette kui raske on sellist pilti teha ilma, et miskit lössi istutaks!

14 comments

  1. Kuram, sa edestad mind kiloga…;)
    Aga nii sina kui mina oleme niinii tublid! Mu tänane näit oli 75,5 ja way to go veel 2,5 kg. 🙂
    Ma alustasin küll jaanuarist, see tähendab jätsin maha saiakesed, suhkru, kartuli ja makaroni. Sest oma 180se pikkuse juures vohasin juba ise nagu saiake, 82 kiloga.
    Ja just, jalutamisesport on minugi puhul ainus väljakannatatav liigutamine.

    Meeldib

    • mulle lausa meeldib jalutamine!
      aa see kilo siia-sinna pole alati nii kindel värk. ma käisin öösel väljas ja kui alles kolmest magama minna, siis see ka ajutiselt langetab kaalu 😛

      Meeldib

  2. Aga on ikka üllatav ja rabav, et no tõesti ilma erilise pingutuseta ja nälgimiseta see kaal aina langeb, ju mingi klõps mõtlemises või keha arusaamas ära käis. 🙂
    Ma olen veiniusku ka, ma usun täitsa siiralt, et hea et kuiv vein aitab ainult protsessile kaasa. Räägitagu mida tahes. 🙂

    Meeldib

    • on olemas alkoholiga dieet, aga ma ei usu sellesse, kuna ma usun kalorite lugemisesse. võimalik, et kui mahutada nende kalorite sisse, mida vaja, alkoholi, siis mõjub ka, aga minu kogemuse järgi on peale paari õlut korraks kehas vähem vett, sest alkohol viib vee kehast välja, aga päev hiljem tuleb kõik heleda laksuga tagasi. järjepidevalt natuke joomine ilmselt mõjuks kaalule küll, kuna mürgitamine saastab tervist ja see langetab ka kaalu 😛

      Meeldib

    • ma panin kõik asjad ükshaaval excelisse kirja. kuna ma enamuses söön enda tehtud toite kahele inimesele, siis nii oli kõige mugavam minu jaoks.

      Meeldib

  3. See on väga huvitav, aga huumori tajumine on paikkondlik.
    Sa võid olla misiganes *võrgustikus, aga taju on ikka erinev.
    Ehk, naljad, mida sa lasteaias, koolis, kodus, ülikoolis, õppisid,
    neist sa ei pääse, vaatad YTube’i ja kohe on lõuad laiali 😀

    Huumoril ja huumuril on suur vahe.

    Meil, firmas, on keelatud iroonia ja sarkasm e-postis.
    Miks, aga seepärast, et enamus inimesi maailmas ei saa sellest aru.
    Miks, aga sellepärast, et nad peavad ennast kelleski, kes on parem.

    Meil on India väga suur turg ja inimesed ja kogu arendus seal.
    HUUMOR, aga, algab sellest, et sa tunnistad ennast lolliks.
    Niisugune luksus on ainult valgel inimesel, olgem ausad.

    Meeldib

    • sa ei lugenud postitusest ühtegi sõna ja lihtsalt kopeerisid kuskilt selle teksti? üllatus! kõik 1. aprilli postitused ei olegi nali. selles postituses on juttu kaalu langetamisest, või oli see naljakas?

      PS! su kommentaari viimane lause on rassistlik ja äärmiselt rumal, olgem ausad

      Meeldib

  4. vabandust,
    olgem ausad, on vist siinkohal viisakas öelda, aga tegelikult
    olen ma ikka veidi hämmingus küll – kuidas minu postitus
    kahes kohas korraga ilmus?
    Enda meelest mölisesin Rentsiga, aga ikka endine vastab?
    Ehkki, vahet pole, huumoril 😀

    Meeldib

  5. Tõesti loll lugu.
    Eriti veel seepärast, et tahtsin neid Rentsi ümbritseivaid
    silmakirjalikkkkkkke sõbrantse paljastada, aga ikka M.

    Meeldib

  6. nooh, tõepoolest on siin ju ka mida vaadata!
    White girls got an… a pumping.
    Retro, Vintage… kann vinetis..
    Sellist vanakooli elu elaks…

    Meeldib

Kommenteerimine on suletud.