Kaltsukajutt, kleit 50 sendiga

Suvi käes, vaja suvekleiti. Mul algab igal kevad sama jamaga, mis tavaliselt jääbki lahenduseta, kuna ma ei suuda endale sobivat kleiti leida. Mul on suveks mitmeid seelikuid, aga kleiti, millega julgeks linnavahele minna, pole.

Paar suve tagasi sain äkitse kuumaksläinud ilma tõttu sõbrannalt suvekleidi, millel on dekoltee väga nabani. Kleit ise on maani. Tol suvel ma julgesin sellega Lõuna-Eestis ringi kulgeda, aga Tallinnas ma nii reipimakutsuva kleidiga ei käiks.

Kui ma mõni aeg tagasi kirjutasin kaltsukatest, tuli kommides juttu, et kleiti pole võimalik kaltsukast alla euroga saada. Ma olin sellega nõus, kuna ma olen kaltsukast ainult paar peokleiti kunagi ammu ostnud ja need olid kallimad. Aga need olid ka ülihead kleidid, milliseid isegi kalli raha eest eesti kaubandusvõrgust nii lihtsalt ei leia. Kahjuks seda kaltsukat ei ole juba ammu.

Eile otsustasin turule minna, et lisaks maasikaostule ka kaltsuvahe läbi kammida. Nädalavahetuseti on kõik müüjad aktiivsed, nädala sees on Keskturul pooled kaltsukavahed suletud. Ja esimesest vahest ma kaugemale ei jõudnudki, õigemini ma ei riskinud edasi vaadata, kuna kolm asja on piisav.

Kõik kolm asja on H&M-i omad. Kaltsukast ei ole H&M-i nii nõme osta kui poest. (Poest on sellepärast nõme, et nad on odavpoekett, kes saavutavad oma madala hinna tänu liiga odavale aasia tööjõule). Kõigepealt leidsin 30-sendisest hunnikust roosatriibulise nööpidega pluusi. Ja siis leidin 50-sendiselt riiulilt kõigepealt punasekirju suvekleidi ja siis valge pluusi suure pitskraega.

6juuni16
Kaltsukasaak 1,30 euro eest

Valge pluusiga oli mul juba teine katse. Esimese ostsin paar nädalat tagasi liiga kitsa ja pidin lapsele andma. See pluus on ka päris ümber, aga ta lõige ongi selline. Küll aga pidin tal osa nööpe ära vahetama, kuna need ei püsinud aukudes. Ja õlandid lõikasin ka ära, mul on piisavalt laiad õlad. Teistel riietel pole mingeid probleeme, kõik on kenasti terved ja plekivabad. See, kes varem triibulist pluusi kandis, kasutas päris sümpaatset lõhnaõli. Millegipärast higistas ta ainult vasaku kaenlaalusega, millest võiks järeldada, et tal oli probleeme oma naiseliku küljega.  Seda ma tean, kuna pidin pluusi peale pesu ka triikima.

Kleidil on külje peal lukk, aga ta läheb mulle ilma lukku avamata ka selga. Taga üleval servas on sissseõmmeldud kummid. Kui kleidi selga panin ja lapselt arvamust küsisin, ütles ta, et nii naiselik. Ma ei saanud aru, kas see on hea või halb ja ta selgitas, et ta pole sellise minuga harjunud. Ega ma vist ise ka pole. Mul on ka mingi kamm oma naiselikuma küljega. Mulle meeldib vasak jalg tagumiku all istuda. Nii kaua kuni jalg “ära sureb”. Aga onju normaalne keit kui jälle kole kuumaks läheb?

11 comments

  1. Kleit on suvine ja mõnus. Ja alati saab “ametlikumaks” teha kui jakk peale võtta 🙂 Vot selliste leidudega kaltsukad mulle meeldivad kuigi ise väga ei viitsi tuhnida (aga lemmik-keidid on kõik teiselt ringilt)

    Meeldib

  2. Ma kohe huviga lugesin selle eelmise postituse ka läbi ja ma pean küll tunnistama, et olen üks neist, kes kirjutab postitusi, kuidas kaltsukast hunnikuga koju tulen. Garderoobi pole ja on ka täitsa tavaline riidekapp, kus pool ruumi veel mehele kuulub. Aga ma muidugi paar korda aastas viingi paar kilekotitäit teistpidi taaskasutusse – nii neid, mis aja jooksul on kandmata korralikult jäänud kui neid, mis näiteks pärast imetamise lõppemist vähenenud rinnapartiiga enam nii hästi ei istu. Aga mulle meeldib selline riiete kiire vaheldumine, vb noore inimese asi (ja vb elan ma läbi nende hilpude natuke muid asju välja ka, aga see selleks).
    Igatahes valge pluus on super ja hinnad uskumatud. Ma pole ammu midagi nii odavat kaltsukast ostnud/leidnud.
    Aga ma kavatsen selle väljakutse vastu võtta ja vaadata, kas ma leian kaltsukast alla euro kleidi! 🙂

    Meeldib

  3. Mul tekitas see postitus 3 küsimust: õudselt tahaks teada nüüd, milline on reipimakutsuv dekoltee; kas õlandid on eestikeelne vaste patšokkidele (ausalt, pole varem kuulnud sellist sõna)? ja kas mul on ka mingi kamm oma naiseliku poolega, sest istun samuti vasaku jala peal, kuni see ära sureb? 🙂

    Meeldib

    • no minuarvates selline dekoltee, kus tissid on näha, kuna mul pole väga suured, siis peab dekoltee seda suurem olema. selle kleidiga tissid ei paista.

      ma igaks juhuks googeldasin enne kirjutamist need õlandid üle, mulle tundus ka kuidagi võõras sõna, mis mulle patšokkide asemel pähe tsurkas.

      ma istusin elutoas diivanil pidevalt vasaku jala otsas, tee või tina. siis vahetasin toal pooled ümber ja selgus, et parema jala peal ma niimoodi istuda ei oska, kuigi nüüd nagu peaks, kuna kõik on teistpidi. toa tõstsin ringi mitte jala pärast vaid vahelduse mõttes. siis mind hakkaski huvitama, et mida esoteerikud sellise ühe jala ahistamise kohta võiks öelda, otsest vastust ei leidnud, ise leiutasin erinevatest juttudest kokku. teooria on see, et inimese kehapooled peaksid olema füüsiliselt tasakaalus, et inimene end õnnelikuna saaks tunda. tavaliselt kellelgi pole tasakaalus. ja ega inimesed ju nii õnnelikud ka pole. aga kuna õnne põhjuseid on raske jäitada, siis enda lolle harjumusi saab ikka jälgida.

      Meeldib

  4. See, vasak jalg tagumiku all istumine, on üks väga paha märk!
    See algab sellest, et ei jaksa enam istuda ja sättid jala alla
    ja lõpeb sellega, et ühel päeval ei saa sa enam trepist alla,
    sest nii puusa- kui ka põlveliigesed on pehmelt öeldes valusad.
    Just sellest ebaloomulikust istumisasendist, jooga my ass 😀

    Aga su kaltsukajutt on hoopis tervislikum, mul sama jutt, muuseas.
    Mina olen avastanud naiste retuusid, mõnusa materiali pärast põhiliselt.
    Kummaliselt soojad, ei niisku väljas liikudes (poodi ei nendega ole läinud:)
    igatahes väga asjalikud kodu- ja vabaajariietusesemed (4 sõna:).

    Meeldib

Kommenteerimine on suletud.